+ Reageer
Pagina 1908 van 1908 EersteEerste ... 1858 1883 1898 1906 1907 1908
28.606 tot 28.619 van 28619
    MVC Lid

Reacties
    1.577
    18-08-2010

@ oemmie Allah jsefieh je zoontje

Love

Reacties
    8.504
    09-12-2006

Hoi dames, nu mijn meisje bijna 3 is dacht ik laat ik eens een bezoekje brengen hier. Het is weer tijd om ff terug te blikken

Hoe is het met jullie? Nieuwe baby's geboren? Nieuwe zwangeren erbij?

Voor mij is het een heftige jaar geweest, hoe goed het mij met mijn eerste afging hoe moeilijk ik mijn tweede vond. Ik snap nu ook beter waarom mensen niet begrepen waarom een aantal dames zo snel aan een tweede waren begonnen. En waarom sommige moeders wanhopig worden af en toe van de situatie. Die ervaring had ik helemaal niet met mijn eerste.

Baby huilt nog steeds veel en is niet gauw tevreden. Artsen zeggen dat ze gezond is. Het is een baby die vermaakt moet worden en het liefst de hele dag aan mij hangt. Ik vond dat erg moeilijk, omdat ik het gevoel had dat mijn oudste te kort kwam. Heb vaak gehuild met schuldgevoelens daarover. Baby slaapt nog steeds voor geen meter, overdag met moeite 10 min. En nog eens 10 min. S'nachts zijn we ook vaak in de weer met haar. Ze is nu 9 maanden en het heeft veel invloed gehad op onze gezinsleven. Ik hoop dat het hierna alleen maar makkelijker wordt. Ik ben gesloopt

Ik denk dat we het bij 2 kids houden

Love

Reacties
    8.504
    09-12-2006

X groetjes perfume

Love

Reacties
    8.504
    09-12-2006

Ik heb vandaag mijn nagels geknipt.

MVC Lid

Reacties
    2.885
    19-02-2009

Citaat Geplaatst door perfume Bekijk reactie
    Ik heb vandaag mijn nagels geknipt.

Meskiena!! Heb je het eindelijk kunnen doen? Moge ALLAH u bijstaan lieverd. Ik heb ook zo iemand gekend, ik was 3ad gewoon op bezoek bij haar
    en ik werd al moe van dat gehuil en gezeur. Ze ging echt zo hard schreeuwen als ze haar moeder niet meer in de kamer zag ofzo. Ze vertelde ons hoe moeilijk haar kindje was en ik zag ook hoe gesloopt die mama was en dacht allahi hsen 3awen
    Inmiddels zijn we anderhalf jaar verder en is de kleine nu 3 jaar en is ze zooooooo rustig en braaf geworden soubhanAllah, percies een heel ander kind.

Dus houdt de hoop erin, ze kan nog drastisch veranderen inchallah

Love

Reacties
    8.504
    09-12-2006

Citaat Geplaatst door Nouwara. Bekijk reactie

Meskiena!! Heb je het eindelijk kunnen doen? Moge ALLAH u bijstaan lieverd. Ik heb ook zo iemand gekend, ik was 3ad gewoon op bezoek bij haar
    en ik werd al moe van dat gehuil en gezeur. Ze ging echt zo hard schreeuwen als ze haar moeder niet meer in de kamer zag ofzo. Ze vertelde ons hoe moeilijk haar kindje was en ik zag ook hoe gesloopt die mama was en dacht allahi hsen 3awen
    Inmiddels zijn we anderhalf jaar verder en is de kleine nu 3 jaar en is ze zooooooo rustig en braaf geworden soubhanAllah, percies een heel ander kind.

Dus houdt de hoop erin, ze kan nog drastisch veranderen inchallah
    haha, amin insAllah meid!
    Ze zeggen tegen mij dat ik blij moet zijn dat mijn 2e niet mijn eerste kindje was, anders was ik zeker weten erg onzeker geweest over mijn moederschap ://
    Ik heb wel the hard way geleerd dat baby's erg van elkaar kunnen verschillen. Ik snapte eerst niet waarom mensen baby's zo moeilijk konden vinden. Mijn eerste was zo makkelijk, dat ik soms ook wel eens dacht waarom anderen er zo een puinhoop van maakten :/ het is maar een baby dacht ik. Ik weet nu wel beter, misschien is het een soort van gift van Allah, i get the point now

01122011 (L)!

Reacties
    19.665
    01-09-2005

Wat leuk om weer eens berichtjes hier te lezen. Perfume, ik heb ook zo'n boefje in huis! Compleet het tegenovergestelde van haar broer wat een super makkelijke baby was en nu nog een tevreden kindje is. Zij daarin tegen doet moeilijk met alles, eten, slapen, spelen

Twéé gebruikers...

Love

Reacties
    8.504
    09-12-2006

Echt jammer dat jullie niet meer reageren. Blik nog steeds af en toe terug naar die eerste zwangerschap en ook naar onze topic

Jongste is inmiddels 2 en we zijn weer zo goed als normaal :q
    Voor ons geen 3de. We zijn compleet <3

Love

Reacties
    8.504
    09-12-2006

nobody

MVC Lid

Reacties
    212
    09-11-2015

Salaam, k ben zeven wkn zwanger van mijn vierde kind.[emoji126][emoji126][emoji126]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Love

Reacties
    8.504
    09-12-2006

Hi

DroomSter

Reacties
    6.270
    25-07-2012

Citaat Geplaatst door perfume Bekijk reactie
    Hoi dames, nu mijn meisje bijna 3 is dacht ik laat ik eens een bezoekje brengen hier. Het is weer tijd om ff terug te blikken

Hoe is het met jullie? Nieuwe baby's geboren? Nieuwe zwangeren erbij?

Voor mij is het een heftige jaar geweest, hoe goed het mij met mijn eerste afging hoe moeilijk ik mijn tweede vond. Ik snap nu ook beter waarom mensen niet begrepen waarom een aantal dames zo snel aan een tweede waren begonnen. En waarom sommige moeders wanhopig worden af en toe van de situatie. Die ervaring had ik helemaal niet met mijn eerste.

Baby huilt nog steeds veel en is niet gauw tevreden. Artsen zeggen dat ze gezond is. Het is een baby die vermaakt moet worden en het liefst de hele dag aan mij hangt. Ik vond dat erg moeilijk, omdat ik het gevoel had dat mijn oudste te kort kwam. Heb vaak gehuild met schuldgevoelens daarover. Baby slaapt nog steeds voor geen meter, overdag met moeite 10 min. En nog eens 10 min. S'nachts zijn we ook vaak in de weer met haar. Ze is nu 9 maanden en het heeft veel invloed gehad op onze gezinsleven. Ik hoop dat het hierna alleen maar makkelijker wordt. Ik ben gesloopt

Ik denk dat we het bij 2 kids houden
    Moge Allah het zo snel mogelijk voor jullie vergemakkelijken. Ameen!

“De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)

DroomSter

Reacties
    6.270
    25-07-2012

Omg.ik reageer gewoon op een superoud bericht hahaha

“De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)

Love

Reacties
    8.504
    09-12-2006

Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Omg.ik reageer gewoon op een superoud bericht hahaha
    Hahaha, bedankt meid. Mijn jongste is inmiddels 3,5 jaar! Wat een tijden waren dat zeg. Pff