+ Reageer
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
1 tot 15 van 17
    MVC Lid

Reacties
    12
    19-10-2004

Ontmaagd voor mijn bekering :( Help aub

Salam Alaikoum,

Ik had een vraag voor jullie.

Ik ben paar jaar geleden ontmaagd...waar ik heel erg veel spijt van heb..zoals vele zullen hebben...ik was jong en wist nergens iets van..was nog naief..ik was net 15 toen ik ontmaagd werd,terwijl ik altijd een heel rustig meisje was en ik zelfs nog niet wist wat meegaan was ofzo..totdat ik een verkeerde vriendin kreeg die niet de beste naam had.En al heel veel dingen meegemaakt had op sex-gebied.Ik zat er heel erg mee daarna en nog steeds..ik ben een nl meisje.ongeveer een 9 maanden geleden ben ik moslima geworden alhamdoelilah..Ik weet dat ik een nieuw leven ben begonnen ..een nieuwe start enzo maar ik ben dus wel ontmaagd ...en zit daar nog steeds heel erg mee.vinden jullie dat ik dat mijn aankomende verloofde/man. dat ik hem dat moet vertellen?

Aub ik zit niet te wachten op reacties van je bent een dit en dat maar alleen serieuse aub...

MVC Lid

Reacties
    58
    04-10-2004

Citaat Geplaatst door IkBenLief
    Salam Alaikoum,

Ik ben paar jaar geleden ontmaagd...waar ik heel erg veel spijt van heb..zoals vele zullen hebben...ik was jong en wist nergens iets van..was nog naief..ik was net 15 toen ik ontmaagd werd,terwijl ik altijd een heel rustig meisje was en ik zelfs nog niet wist wat meegaan was ofzo..totdat ik een verkeerde vriendin kreeg die niet de beste naam had.En al heel veel dingen meegemaakt had op sex-gebied.Ik zat er heel erg mee daarna en nog steeds..ik ben een nl meisje.ongeveer een 9 maanden geleden ben ik moslima geworden alhamdoelilah..Ik weet dat ik een nieuw leven ben begonnen ..een nieuwe start enzo maar ik ben dus wel ontmaagd ...en zit daar nog steeds heel erg mee.vinden jullie dat ik dat mijn aankomende verloofde/man. dat ik hem dat moet vertellen?

Aub ik zit niet te wachten op reacties van je bent een dit en dat maar alleen serieuse aub...
    Hey meid..

Ik begrijp je wel een beetje want heb ook zo iets meegemaakt..

En ja je was jong en onwetend!

Ik vind dat je aankomende man moet weten, het is een fout toch?

Je hebt spijt, enigste wat je kan doen is... vraag Allah om vergeving en bid elke dag..

Veel succes meid

MVC Lid

Reacties
    167
    19-09-2004

Hey girl ,

Je hebt spijt..

Was erg jong, naief..

Bent bekeerd ..

Als hij van je houdt maakt het hem dus echt niet uit...het is niet dat je elk weekend ging zuipen en elk weekend het bed in dook ofzo...dus ..

Good luck,

Athletic_Sonic

Ondeugend

Reacties
    34
    27-08-2004

Citaat Geplaatst door IkBenLief
    Salam Alaikoum,

Salaam zuster in de Islam,
    Welkom!
    Als ik jou was zou ik nergens druk om maken.... Ik zou als ik jou was eerder langs een Imam gaan voor dit soort vragen dan ze hier op dit meestal laaag niveau forum stellen (sorry voor het kwalificatiewoord!)..
    Maar in ieder geval.... nergens zorgen om maken! Je vindt zeker iemand die daar geen problemen mee heeft! Succes verder in je leven en wees moedig!

respect...

Reacties
    15
    19-10-2004

he meid....

Kijk wat je hebt meegemaakt is verleden tijd meid, en je zal dan ook je verleden moeten laten zitten begrijp je.
    En nu dat je moslima bent geworden maashallah, kan je allah(SWT) om vergevenis vragen..
    Kijk je verloofde kan niet terug kijken op je verleden, wie weet wat hij allemaal heeft meegemaakt, Stille water hebben diepe gronden, als ik het goed zeg..
    Kijk je moet zeker de waarheid vertellen, je weet maar nooit waar je me geconfonteerd mee word..Ik heb het beste voor je zeker..
    En begin altijd eerst met rustig praten en je verhaal vertellen, niet er gelijk oplos gaan, begrijp je, ik bedoel het komt wel hard aan als je wel eens hem hebt geweigerd omdat hij sex met je wou, en dan kom jij met zo'n verhaal, je weet dan gaat hij denken van huh..ik bedoel het niet verkeerd meid ik hoop dat je me begrijpt., maar je moet het wel vertellen zoals ik je zei, en zoals atlhetic_sonic zei, iemand moet jou nemen om hoe je bent, hij neemt je om je innerlijk en je uierlijk en misschien ook wel om je geloof, ik bedoel hij neemt je niet voor de sex grof gezegt toch? iedereen maakt fouten en om je fouten kan je vergevenis vragen, maar dan is het wel zo dat je niet de zelfde fout gaat maken begrijp je..
    Ewa als je nog wat kwijt wilt niet zielig bedoeld ofzo kan je me al een pm sturen nog wat als je het hem wilt vertellen moet je Eerst goed nadenken en dan pas wat zeggen, iedereen begrijpt zichzelf denk ik wel, maar andere mensen kunnen er raar van opkijken, of van die aanvallen krijgen als je me begrijpt wat ik bedoel..

Liefs..

MVC Lid

Reacties
    12
    19-10-2004

Citaat Geplaatst door samlicious
    men moet je nemen zoals je bent!!!!! en trouwens dat je moslim bent geworden staat toch hoop ik los van het feit waarom veeeeeeeeeeel (bijna alle nl meisjes het doen namelijk OMDAT JE OP MOCRO S VALT) en op je vraag of je je aankomende verloofde/man moet inlichten ja DUHHHHH of nee want bij nl meisjes gaan mocro s er toch al van uit dat ze niet maagd zijn ..... jij ook in dit geval
    Hey ik schrok van deze reactie hoezo bijna alle nl meisjes doen het omdat ze op marokanen vallen?Dat is bij mij niet het geval hoor en heb het ook nog nooit gehoord..Ik heb me bekeerd voor mijzelf en voor niemand anders alhamdoelilah.maarja Allah weet het het beste..en wat betreft dat marokanen ervan uitgaan dat ze geen maagd meer zijn is ook onzin? ik ken genoeg nederlandse meisjes die in de 20 zijn die nog maagd zijn en ook maagd willen blijven mashallah dus geen vooroordelen aub..ik had gevraagd om normale reacties op zulke zit ik niet te wachten

MVC Lid

Reacties
    19
    17-04-2004

heyyyyyyyyyys

hey ,
    je moet het je aanstaande man gewoon vertellen!!
    als allah je kan vergeven voor je zonde dan kan hij dat ook wil
    en eerlijkheid duurt het langst. hoe groot en lang de leugen is de waarheid achterhaalt wel. als je snapt wat ik bedoel.
    ik heb absolute respect voor vrouwen zoals jij, die van een totale ander cultuur komen en zich zonder en niets toch in de islam verdiepen en bekeren
    dat wil zeggen dat allah jou heeft geaccepteerr dus dan moeten wij dat volgelingen ook doen

MVC Lid

Reacties
    12
    19-10-2004

Citaat Geplaatst door LemShisha
    Hey meid..

Ik begrijp je wel een beetje want heb ook zo iets meegemaakt..

En ja je was jong en onwetend!

Ik vind dat je aankomende man moet weten, het is een fout toch?

Je hebt spijt, enigste wat je kan doen is... vraag Allah om vergeving en bid elke dag..

Veel succes meid
    Hey lieverd..

Heb je ook zoiets meegemaakt?Ik zou hierover graag meer willen weten dus als je wil stuur me pm?

Ja klopt jong en onwetend ik wist daarna ook meteen dat ik een fout had gemaakt,in het begin vond ik het stoer..is misschien raar maar omdat mij vriendin dat allemaal al gedaan had en ik net kwam kijken..ik schaam me er nou zo erg voor ..Daarna had ik mijn contact ook meteen verbroken met dat meisje.Heb ook nooit meer een vriend gehad ofzo,zo erge spijt had ik ervan.

Ja ik bid ook alhamdoelilah Moge allah swt mij vergeven inshallah.

Bedankt voor je lieve reactie

MVC Lid

Reacties
    12
    19-10-2004

Citaat Geplaatst door hassan.b
    kijk mijn zusterje
    wat je meegemaakt is heel erg maar het is gebeurd
    vertel hem gewoon eerlijk tegen de man die met je gaat trouwen
    Salam alaikoum lieve broeder

Bedankt voor je reactie en begrip.
    Maar het lijkt allemaal zo makkelijk,kan het hem niet zomaar vertellen,ik schaam me er zo erg voor en weet zijn reactie al.
    Ik woon in dezelfde stad en ben ook bang dat hij gaat roddelen ofzo als het over is

MVC Lid

Reacties
    12
    19-10-2004

Citaat Geplaatst door Athletic_Sonic
    Hey girl ,

Je hebt spijt..

Was erg jong, naief..

Bent bekeerd ..

Als hij van je houdt maakt het hem dus echt niet uit...het is niet dat je elk weekend ging zuipen en elk weekend het bed in dook ofzo...dus ..

Good luck,

Athletic_Sonic
    Hey

Ja klopt je hebt gelijk..Gelukkig niet..Zuipen enzo en roken moest er ook nog eens bij komen ..Bedankt..lief van je

MVC Lid

Reacties
    12
    19-10-2004

Citaat Geplaatst door messini
    Salaam zuster in de Islam,
    Welkom!
    Als ik jou was zou ik nergens druk om maken.... Ik zou als ik jou was eerder langs een Imam gaan voor dit soort vragen dan ze hier op dit meestal laaag niveau forum stellen (sorry voor het kwalificatiewoord!)..
    Maar in ieder geval.... nergens zorgen om maken! Je vindt zeker iemand die daar geen problemen mee heeft! Succes verder in je leven en wees moedig!
    Alaikoum salam broeder,

Dankjewel.
    Ja je hebt gelijk,maar ik moest mij verhaal gewoon kwijt vandaar dat ik het hier neerzette.Thnx voor je lieve reactie en begrip..

MVC Lid

Reacties
    12
    19-10-2004

Citaat Geplaatst door sweet_marocmeid
    he meid....

Kijk wat je hebt meegemaakt is verleden tijd meid, en je zal dan ook je verleden moeten laten zitten begrijp je.
    En nu dat je moslima bent geworden maashallah, kan je allah(SWT) om vergevenis vragen..
    Kijk je verloofde kan niet terug kijken op je verleden, wie weet wat hij allemaal heeft meegemaakt, Stille water hebben diepe gronden, als ik het goed zeg..
    Kijk je moet zeker de waarheid vertellen, je weet maar nooit waar je me geconfonteerd mee word..Ik heb het beste voor je zeker..
    En begin altijd eerst met rustig praten en je verhaal vertellen, niet er gelijk oplos gaan, begrijp je, ik bedoel het komt wel hard aan als je wel eens hem hebt geweigerd omdat hij sex met je wou, en dan kom jij met zo'n verhaal, je weet dan gaat hij denken van huh..ik bedoel het niet verkeerd meid ik hoop dat je me begrijpt., maar je moet het wel vertellen zoals ik je zei, en zoals atlhetic_sonic zei, iemand moet jou nemen om hoe je bent, hij neemt je om je innerlijk en je uierlijk en misschien ook wel om je geloof, ik bedoel hij neemt je niet voor de sex grof gezegt toch? iedereen maakt fouten en om je fouten kan je vergevenis vragen, maar dan is het wel zo dat je niet de zelfde fout gaat maken begrijp je..
    Ewa als je nog wat kwijt wilt niet zielig bedoeld ofzo kan je me al een pm sturen nog wat als je het hem wilt vertellen moet je Eerst goed nadenken en dan pas wat zeggen, iedereen begrijpt zichzelf denk ik wel, maar andere mensen kunnen er raar van opkijken, of van die aanvallen krijgen als je me begrijpt wat ik bedoel..

Liefs..

Hey lieverd,

Je hebt echt helemaal gelijk..gelukkig denken mensen er nog anders over als hem maar van hem weet ik zeker dat hij het niet zal accepteren..hij is heel streng daarmeee,of het nou voor mij bekering is gebeurt of niet..Bedankt voor je reactie en voor je steun.:blauwkus:

xxxx

MVC Lid

Reacties
    12
    19-10-2004

Citaat Geplaatst door sweetguy
    hey ,
    je moet het je aanstaande man gewoon vertellen!!
    als allah je kan vergeven voor je zonde dan kan hij dat ook wil
    en eerlijkheid duurt het langst. hoe groot en lang de leugen is de waarheid achterhaalt wel. als je snapt wat ik bedoel.
    ik heb absolute respect voor vrouwen zoals jij, die van een totale ander cultuur komen en zich zonder en niets toch in de islam verdiepen en bekeren
    dat wil zeggen dat allah jou heeft geaccepteerr dus dan moeten wij dat volgelingen ook doen

Salam,

BEdankt voor je begrip broeder.Je hebt gelijk maar kijk hierboven wat ik heb gezegd,ik weet gewoon zeker dat het dan o ver is tussen ons,dat kan ik accepteren,ik begrijp het wel als een jongen een meisje niet wil als ze ontmaagd is maar in mij geval vind ik het toch heel anders.Ik denk er nou nog bijna elke dag aan mijn ouders weten het ook niet ofzo want die zouden het ook echt niet accepteren..Heel lief hoe je praat mashallah echt waar...

MVC Lid

Reacties
    12
    19-10-2004

Citaat Geplaatst door Azahaf83
    Beste ZUster
    weet dat allah vergevend is. Een man hoort je te nemen zoals je bent, tenminste als het goede moslims zijn horen ze het voorbeeld van mohamed vzmh te volgen. Die trouwde niet alleen maar met maagden.

Lieve broeder,

JA hij is niet echt een goede moslim,hij bid niet enzo doet niet veel aan het geloof,al is hij er zich wel meer in gaan verdiepen,dat moest hij van mij!Hij kijkt meer naar cultuur zeg maar dus voor hem is trouwen met een meisje die ontmaagd is taboe..dat kan dus echt niet..Thnx voor je reactie

MVC Lid

Reacties
    12
    19-10-2004

Citaat Geplaatst door Miss Everything
    WAAR GAAT DEZE TOPIC NOG OVER?????? DAT JE VRIENDJE HET NIET ACCEPTEERD DAT JE VOOR HEM AL MET ANDERE HET BED HAD GEDEELD....... GA JE NIET DRUK MAKEN OM DIT SOORT DINGEN ..... GA JE VERDIEPEN IN JE GELOOF AANGEZIEN JE PAS 9 MAANDEN MOSLIM BENT HEB JE NOG VEEL TE LEREN IPV NU AL TE TREUREN OM MOSLIM JONGENS!!!!!! NIET ALLE HOOR MAAR VEEEEEEEEEEL NEDERLANDSE MEIDEN WORDEN ECHT MOSLIM VOOR JONGENS EN DAT IS ZO FOUT!!!!!!

Ok ik dus niet ik ben het voor mezelf geworden alhamdoelilah..Hij is me aankomende man dus niet me vriendje hij komt om me hand vragen lieve meid dat is iets heel anders als me vriendje volgens mij ...ik heb hem hiervoor ook bijna niet gezien alleen met een mahram erbij..En nee ik ben het niet voor hem geworden want kende hem toen nog niet eens.Allemaal vooroordelen wil je die aub voor je houden want hier zit ik niet op te wachten.En jij weet nix over wat ik allemaal nog moet leren over de islam enzo ik ben er al ongeveer 3 jaar mee bezig dus ik zal nog zeker niet alles weten maar in ieder geval wel heel veel

Otla Vliegtickets Nador
Nieuws
Lifestyle
Sport