Geplaatst door
sweet_marocmeid he meid....
Kijk wat je hebt meegemaakt is verleden tijd meid, en je zal dan ook je verleden moeten laten zitten begrijp je.
En nu dat je moslima bent geworden maashallah, kan je allah(SWT) om vergevenis vragen..
Kijk je verloofde kan niet terug kijken op je verleden, wie weet wat hij allemaal heeft meegemaakt, Stille water hebben diepe gronden, als ik het goed zeg..
Kijk je moet zeker de waarheid vertellen, je weet maar nooit waar je me geconfonteerd mee word..Ik heb het beste voor je zeker..
En begin altijd eerst met rustig praten en je verhaal vertellen, niet er gelijk oplos gaan, begrijp je, ik bedoel het komt wel hard aan als je wel eens hem hebt geweigerd omdat hij sex met je wou, en dan kom jij met zo'n verhaal, je weet dan gaat hij denken van huh..ik bedoel het niet verkeerd meid ik hoop dat je me begrijpt., maar je moet het wel vertellen zoals ik je zei, en zoals atlhetic_sonic zei, iemand moet jou nemen om hoe je bent, hij neemt je om je innerlijk en je uierlijk en misschien ook wel om je geloof, ik bedoel hij neemt je niet voor de sex grof gezegt toch? iedereen maakt fouten en om je fouten kan je vergevenis vragen, maar dan is het wel zo dat je niet de zelfde fout gaat maken begrijp je..
Ewa als je nog wat kwijt wilt niet zielig bedoeld ofzo kan je me al een pm sturen nog wat als je het hem wilt vertellen moet je Eerst goed nadenken en dan pas wat zeggen, iedereen begrijpt zichzelf denk ik wel, maar andere mensen kunnen er raar van opkijken, of van die aanvallen krijgen als je me begrijpt wat ik bedoel..
Liefs..