1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Ik kom een goeie dame tegen..

    Citaat Geplaatst door Overvechtnoord4
    Dan is het alleen ''telefonisch contact'' dan hebben we het over islam.. over het gebed.. dat soort dingen..

    Ik vertel een keer dat ik geen maagd ben.. of ik had contact met haar buurmeisje.. dan word ik gelijk aan de kant gezet zwaar afgewezen..



    Dus wat heb ik geleerd.. niet meer de waarheid vertellen gewoon liegen, ik ben vanaf vandaag gewoon MAAGD.. en ik heb geen relaties gehad en heb nooit een meisje versierd en ben nooit uit geweest..
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    48
    15-06-2011

    Wat ik me afvraag is met watvoor een vrouw jongens als jij gaan trouwen. Zal je je verleden voor haar verzwijgen..


    Soort zoekt soort zeggen ze altijd
    just kiddin

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    54
    01-04-2011

    Citaat Geplaatst door Overvechtnoord4 Bekijk reactie
    Dan is het alleen ''telefonisch contact'' dan hebben we het over islam.. over het gebed.. dat soort dingen..

    Ik vertel een keer dat ik geen maagd ben.. of ik had contact met haar buurmeisje.. dan word ik gelijk aan de kant gezet zwaar afgewezen..



    Dus wat heb ik geleerd.. niet meer de waarheid vertellen gewoon liegen, ik ben vanaf vandaag gewoon MAAGD.. en ik heb geen relaties gehad en heb nooit een meisje versierd en ben nooit uit geweest..
    Wollah je hebt gelijk...

    Dat lesje heb ik ook al afgeleerd haha. Bij khaabs is dat sietuur ze3ma, dan gaan ze je 3eth leuk vinden... Ze3ma badboy, mesha nette dames nemen dan gelijk afstand
    Verliefd, Verloofd en Uitgehuwelijkt...

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    54
    01-04-2011

    Citaat Geplaatst door Hajj_Playboy Bekijk reactie
    Wat ik me afvraag is met watvoor een vrouw jongens als jij gaan trouwen. Zal je je verleden voor haar verzwijgen..


    Soort zoekt soort zeggen ze altijd
    Nou ik zoek toch echt een ander soort
    Verliefd, Verloofd en Uitgehuwelijkt...

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    48
    15-06-2011

    Ze hebben het recht om je zwart te maken denk ik dan.. Jij hebt met ze gespeeld, zoals zij met zich hebben laten spelen.. Wordt een rare toekomst voor je ouwe, trouwen is om trouw voor elkaar te zijn. Hoe kan je trouw zijn als je ervoor dingen hebt geflikt en je de waarheid niet boven tafel gooit. Een relatie met geheimen en geen vertrouwen/eerlijkheid deugt niet en zal alleen mashakiel kennen..
    just kiddin

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    54
    01-04-2011

    Citaat Geplaatst door Overvechtnoord4 Bekijk reactie
    Jeh mkowed.. ik ben totaal niet trots over mijn verleden met ''chickies'' terwijl de meeste jongens daar over op scheppen..

    Ik heb laatste tijd contact met meiden die kennen geen afspreken niks.. alleen telefonisch contact.. ze zeggen gewoon dit heel droog ''wil je me zien kom me hand maar vragen over 2 jaar''
    Nee man... Degene die opscheppen hebben meestal nix gedaan, hie wollah...

    Mohiem beter toch, dat je goede dames in je omgeving hebt in plaats van goedkope troep.

    Awied gwn ezjen achternicht zie Ajdir
    Verliefd, Verloofd en Uitgehuwelijkt...

  7. #7
    #29.

    Reacties
    9.011
    04-06-2010

    Soms is het beter de waarheid mooier te maken dan het is, anders kom je nergens.

    I can do everything through He who strengthens me.


  8. #8
    #29.

    Reacties
    9.011
    04-06-2010

    Citaat Geplaatst door Overvechtnoord4 Bekijk reactie
    Ik kom nergens met waarheid ik word nooit geaccepteerd en jij kent mij persoonlijk
    Die meiden kijken niet naar wat je hebt.. of naar je uiterlijk.. terwijl zij zelf bloedmooi zijn.. deze dames kijken naar je hart/karakter en voor al re3ker..
    Ik zeg je eerlijk khoya, ik zou op dit moment niet eerlijk met ze zijn. Ook al zien ze jouw hart, jouw verleden zullen ze nu nog niet kunnen vergeven/vergeten.

    Je kent mij ook, je weet dat ik niet heilig ben.. Maar ik heb alhamdoullilaah alles achter me gelaten en ben opnieuw begonnen. Ik ben ook niet van plan om aan een eventuele toekomstige vriend alles te vertellen.. Het is tussen mij en Allaah .. Zelfde geldt voor jou.. Dalijk raak je iemand kwijt voor saus. Dat heeft geen zin..

    I can do everything through He who strengthens me.


  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    54
    01-04-2011

    raja raja thekaath the Hand vragen...

    Wanneer ben jij van plan om te trouwen
    Verliefd, Verloofd en Uitgehuwelijkt...

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    299
    20-02-2009


    En wat heb ik vandaag geleerd, ALLES WAT EEN JONGEN ZEGT MOET JE BEREKENEN DAT 75% GELOGEN IS

    Liefde, leugens en lusten.


  11. #11
    -

    Reacties
    1.610
    25-09-2009

    Citaat Geplaatst door Overvechtnoord4 Bekijk reactie
    Dan is het alleen ''telefonisch contact'' dan hebben we het over islam.. over het gebed.. dat soort dingen..

    Ik vertel een keer dat ik geen maagd ben.. of ik had contact met haar buurmeisje.. dan word ik gelijk aan de kant gezet zwaar afgewezen..



    Dus wat heb ik geleerd.. niet meer de waarheid vertellen gewoon liegen, ik ben vanaf vandaag gewoon MAAGD.. en ik heb geen relaties gehad en heb nooit een meisje versierd en ben nooit uit geweest..
    jij bedoeld vast een goede leugen voor eigen bestwil

    Citaat Geplaatst door Agzenaay070 Bekijk reactie
    Nou ik zoek toch echt een ander soort
    jij moest toch afrijden vandaag.Kan ik me nog herinneren van je topic.En hoe is het gegaan.Gehaald of ?

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    102
    15-06-2011

    Die meiden denken dan gelijk dat je een foute type bent, daarom. Net zoals jongens over meisjes denken als zij de waarheid vertelt, dan wil hij haar ..... en dan dumpen. Maar dames raken je dan niet eens aan, ze dumpen je gewoon gelijk, wat eigenlijk beter is.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    299
    20-02-2009

    Citaat Geplaatst door Spmowv Bekijk reactie
    Dat concludeer je op basis van een topic van een individu?
    Ooit gehoord van sarcasme ?

    Liefde, leugens en lusten.


  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    54
    01-04-2011

    Citaat Geplaatst door mocro_riffia Bekijk reactie
    jij bedoeld vast een goede leugen voor eigen bestwil



    jij moest toch afrijden vandaag.Kan ik me nog herinneren van je topic.En hoe is het gegaan.Gehaald of ?
    Shut up ik wil het er niet over hebben

    Tfoe, wollah ik was het net vergeten mies'n Kehba die examinator...
    Verliefd, Verloofd en Uitgehuwelijkt...

  15. #15
    -

    Reacties
    1.610
    25-09-2009

    Ik moet je eerlijk zeggen ik zou iemand juist accepteren om zijn eerlijk heid.Weetje waarom allah ta3ala hoor iemand te beoordelen op zijn zondes.En niet ik of een ander mens.Die gene kan berouw hebben getoont,

    Dus wie ben ik ook een mens.
    Elk mens maakt fouten.
    Je gaat voor een toekomt een nieuw heden.
    Dus weg met dat verleden