+ Reageer
Pagina 1 van 38 1 2 3 11 26 ... LaatsteLaatste
1 tot 15 van 563
    MVC Lid

Reacties
    153
    23-11-2009

Hoe de krachtige vrouw in mij naar boven kwam

Ik hoorde een klik
    Ja hoor hij had opgehangen ..
    Stil bleef ik voor me uit kijken met de telefoon nog steeds aan me oor
    ik voelde de tranen over me wangen lopen maar kon me niet bewegen
    na al die jaren heeft hij er zomaar uit het niets een eind aangemaakt
    ik voelde me verslagen omdat ik het niet aan voelde komen maar toch voelde ik ergens een soort opluchting naar boven komen omdat dit bevestigde waarom hij al die tijd zo afstandelijk had gedaan

ik sta op veeg m’n tranen weg en trek m’n slaapshirtje en jogginsbroek aan.
    Zachtjes loop ik naar beneden om mijn broer die ziek is niet wakker te maken
    Ik stop even voor zijn kamer deur en hoor hem kreunen in z’n slaap. Aahw meskien hij heeft al twee dagen koorts.
    Ik loop door naar beneden, ik ga slapen mama kan ik nog iets doen?
    Nee benti ga maar lekker slapen je ziet er moe uit. Ze pakt mijn gezicht vast en even was ik bang dat ze zou zien dat ik gehuild had, ze kijkt me bezorgd aan en geeft dan een kus op mijn voorhoofd.

Ik loop naar boven poets m’n tanden en kruip in bed. Ik kijk naar m’n kast en zie het jurkje hangen die ik aan zou doen op de bruiloft van Brahim’s nicht. Ik voel een pijnlijke steek in mijn hart en draai me om. Mijn telefoon licht op en op het schermpje zie ik dat fadoua me gesmst heeft. Ik heb 7 gemiste oproepen. Ik druk het smsje weg en kijk eerst bij de oproepen in de hoop dat Brahim me gebelt heeft. Nee allemaal van fadoua, ik lees haar smsje en ze vraagt waarom ik vanavond niet gekomen ben. Ik druk het smsje weg en zie Brahim’s lachende gezicht op de achtergrond met mij in zijn armen. Ik gooi de telefoon in de hoek en begraaf mijn gezicht in het kussen. Waarom Brahim, waarom ?
    En ik val huilend in slaap ..

Meer = UP

Niets is een ongewonnen strijd als je weet wanneer je je vechtlust moet laten zien en wanneer je liefde ..

' A.I.S.

Reacties
    2.443
    24-05-2011

je 2de uuuppppupupupupuppupupupuppupupupjes
    " .. Begin de dag met Bismillah, eindig de dag met Alhamdullilah .. "

meerdere gebruikers

Reacties
    1.471
    01-08-2007

MVC Premium MVC Premium
    up!

kan je een inhoudsopgave maken
    geen ot...

MVC Lid

Reacties
    153
    23-11-2009

Hahaha bedankt voor alle ups !
    ik ga nu het vervolg schrijven

Niets is een ongewonnen strijd als je weet wanneer je je vechtlust moet laten zien en wanneer je liefde ..

MVC Lid

Reacties
    153
    23-11-2009

De volgende ochtend word ik vroeg wakker en gek genoeg ben ik klaar wakker. Oef gelijk een steek in m’n hart bij het besef dat ik Brahim kwijt ben. Ik ga overeind zitten en kijk op de wekker, tfoe pas half acht. Iedereen is al naar werk en ik ben alleen thuis samen met Amin die aan zijn gehoest te horen nog steeds ziek is. Ik voel dat m’n ogen nog een beetje dik zijn en val zuchtend terug achterover in bed waar ik nog een keer de dekens om me heen sla. Ik doe m’n ogen dicht en geniet van de stilte in het huis tot ik Amin weer half hoor stikken in zijn hoestaanval. Snel spring ik uit bed en snel me naar hem toe. Ah meskien? Zal ik water voor je halen? Hij knikt met zijn hoofd van ja en valt weer terug op bed. Ik zie hem starend zitten en bedenk wat een zielig hoopje zich heeft verruild voor wat ooit mijn sterke grote broer was. Als zijn vriendinnetjes hem ooit zo zouden zien.. ik moet giechelen en loop naar beneden om water voor hem te halen. Helemaal in gedachten mis ik een traptree en val hard op de grond. Daar zit ik dan met een pijnlijke kont. Ik hoor mijn broer naar de trap rennen om me op te rapen en zie zijn verbaasde gezicht voor me en begin heel hard te lachen, hahah Amin je zou je eigen gezicht moeten zien, ik heb niks hoor, kijk niet zo stoned! Ik kijk scheel en probeer zijn gezicht na te doen. Lachend duwt ie me terug op de grond en loopt rustig de trap weer op. Salwaa ga snel die water halen ik ga weer m’n bed in en schiet een beetje op ah heks! Over mijn kont wrijvend loop ik lachend de kamer in tfooee deed toch wel pijn eigenlijk. Ik pak snel water voor hem en bedenk me dat ik nu echt mijn bed niet meer terug in ga. Ik pak een handdoek en schiet snel de douche in voor Amin zijn twee uur per dag douche pakt. Als ik klaar ben met douchen sta ik voor mijn kast te kijken wat ik aan ga doen. Ik heb vandaag geen behoefte om naar mijn werk te gaan dus ik ga lekker thuis werken. Toch pak ik mijn hakken en jurkje en steek mijn krullen op. Zo, Brahim je weet niet wat je mist! Ik pak mijn laptop zet thee en maak ontbijt klaar. Als ik weer aan tafel zit kijk ik recht in de ogen van Brahim. Ohwjaa mijn achtergrond .. Ik delete alle fotos van hem en mij samen met lichte pijn in m’n hart. Als dat gebeurd is zoek ik mijn bestanden van het werk waar ik gister vrijdag mee bezig was en ga aan het werk. Ik zit geconcentreerd te werken tot opeens de bel gaat..

MVC Lid

Reacties
    153
    23-11-2009

Citaat Geplaatst door Miss_Rlovertje Bekijk reactie
    up!

kan je een inhoudsopgave maken
    tell me how

MVC Lid

Reacties
    31
    12-11-2010

meid k heb pas 2 stukjes gelezen maar dammm
    wollah k vind het nu al leuk
    ga snel verder
    UPPP

MVC Lid

Reacties
    153
    23-11-2009

Een beetje geïrriteerd kijk ik op van mijn werk en klap de laptop dicht. Ik loop naar de deur en hoor mijn hakken hard op de vloer klikken. Ja hoor daar is ze dan! Fadoua loopt me haast omver en stormt het huis binnen. Pff wat dacht je ik stuur maar niks terug ik laat fadoua zich maar weer zorgen maken? Hahah mohiem luister ik heb goed nieuws. Ze laat zich op de bank ploffen en ik sta half verbaasd half lachend naar haar te kijken. Ze ziet er goed uit vandaag, ze straalt helemaal. Haar lange zachte stijle zwarte haren vallen speels om haar gezicht en ik zie de kuiltjes in haar wangen.
    Vertel ah habiba ik wil het graag horen, maar eerst ga ik thee zetten, wil je ook?
    Ik heb geen tijd voor thee! Ga zitten en zet je oortjes open.
    Hahah typisch Fadoua, ik had niet anders van haar verwacht. Ik ga zitten en kijk haar aandachtiger aan dan ik zou willen, want ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig.
    Liefste Salwaa, ik ga trouwen!
    Haar ogen stralen en haar witte tanden vallen bijna uit haar mond van het lachen. Straks scheurt ze haar mondhoeken nog .. Ik ben oprecht blij voor haar maar voel ergens een jaloezie en een steek in m’n hart omdat ik Brahim net verloren ben. Pff over Brahim gesproken ..
    Maar zine dat is nog niet alles, jij en Brahim moeten ook komen en ik wil graag met jou het feest voorbereiden! Dan kan Brahim lekker met Abdel gaan praten over auto’s enzo hahah.
    Voorzichtig probeer ik te lachen maar plotseling moet ik huilen.
    Ahw lieverd ik wilde je niet van streek maken! Kifesh met je tranen.
    Ze slaat haar armen om me heen en ik breek helemaal. Ik ruik haar zoete geur en begraaf mijn hoofd dieper in de armen van mijn beste vriendin. Ze wrijft zachtjes over mijn hoofd en fluistert lieve woordjes. Als ik gestopt met huilen ben kijkt ze me aan.
    Ik ben Brahim kwijt! Ik brul het harder dan ik wou en ik voel weer een huilbui opkomen.
    Fadoua staat op en doet snel de deur van de kamer dicht voor Amin me zou horen.
    Ik kruip weer in haar armen en voel plots haar tranen op mijn arm. Ik kijk omhoog in haar gezicht.
    Het spijt me Salwaa, ik had gister al naar je toe moeten komen. Komt het nog goed tussen jullie?
    Ik ben bang van niet, hij klonk heel duidelijk.
    Ik moest moeite doen om niet weer in snikken uit te barsten maar het idee dat ik Fadoua dan ook weer van streek zou maken weerhield me ervan.
    Kom Salwaa, trek wat anders aan we gaan shoppen zine.

Pff kon ik maar weten wat er later die dag zou gebeuren ..

MVC Lid

Reacties
    153
    23-11-2009

Hmm geen ups meer ?

الله أَكْب

Reacties
    7.259
    06-08-2010

Check je hoekje

“Hoe dichter men bij godsvrees staat, hoe meer Yaqeen (overtuiging) men krijgt.”

MVC Lid

Reacties
    153
    23-11-2009

Citaat Geplaatst door Lieff_Dametje Bekijk reactie
    Check je hoekje
    Shokran zine !
    ik ga zo snel mogelijk een vervolgje schrijven
    heb vandaag een feest maar inshallah
    schrijf ik morgen een lange vervolg !

الله أَكْب

Reacties
    7.259
    06-08-2010

Veel plezier meid en inshallah..

“Hoe dichter men bij godsvrees staat, hoe meer Yaqeen (overtuiging) men krijgt.”

MVC Lid

Reacties
    161
    20-12-2010

Nieuwe Fannn UpUpUpUpUp!! Lijkt mij een kei tof verhaal en je schrijft ook heel toff x

MVC Lid

Reacties
    61
    26-03-2011

Nieuwe Fann, Uppp !!
    x

MVC Lid

Reacties
    153
    23-11-2009

Bedankt voor de ups dames !
    ik ga nu weer een vervolgje plaatsen

Otla Vliegtickets Nador
Nieuws
Lifestyle
Sport