1. #1
    Meerdere gebruikers

    Reacties
    2.833
    01-02-2011

    Thumbs up Een maagd is superbelangrijk voor een echte man

    Met het oog op het krijgen van eventuele dochters, wil ik dus absoluut geen vrouw die zich niet zedig heeft gedragen. het is in de geschiedenis NOOIT voortkomen dat de dochter van zo'n vrouw zich zedig gedraagt,

    nee, doe mij maar een maagd met wie ik gelukkig zal zijn en mijn dochters gewoon kan vertrouwen. Het liefst helemaal geen dochters maar dat kan ik niet bepalen.

    De maagdelijkheid van een vrouw is immers een goede aanwijzing dat de vrouw monogaam is ingesteld. De man heeft aldus meer ''garanties'' dat hij ook daadwerkelijk de vader is wanneer hij kinderen krijgt en wordt het hem makkelijker gemaakt om zijn taak te vervolmaken: namelijk bescherming van het gezin(van honger en hellevuur en dergelijk)

    En kom nu niet men ''ja maar mannen...'' want 99% van jullie wilt geen man die slecht is in bed, ja op internet wel maar wanneer het erop aankomt claimen jullie dat zulke mannen lelijk of gay zijn.

    Ontmaagde meisjes mogen mij hieronder haten:
    De Dag des Oordeels zal niet komen voordat Syrie door het christendom wordt aangevallen

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    569
    24-01-2009

    Ik hoop dat je dr krijgt!

    Wie Goed Doet...... Goed ontmoet!


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    77
    24-10-2010

    Ik geef je sowieso gelijk, en een echtechte vrouw blijft ook gewoon maagd tot haar huwelijk! Dat is haar trots en haar eer, dat moet ze beschermen, tenminste zo zie ik dat...

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3.327
    11-10-2009

    Tegenwoordig heb je gewoon DNA testen om te zien of het je kinderen zijn.
    Make Sure U Have Your Own Life
    Before You Are Someone Else's Wife

  5. #5
    zon

    Reacties
    5.444
    15-04-2008

    Volgens mij drink je te veel melk en kamp je nu met bepaalde symptomen door teveel calcium inname.
    Ook raad ik je aan om af te blijven van bedorven melk, aangezien je daar goed ziek van bent geworden.

  6. #6
    zon

    Reacties
    5.444
    15-04-2008

    Citaat Geplaatst door KebdaniaBelle Bekijk reactie
    Ik geef je sowieso gelijk, en een echtechte vrouw blijft ook gewoon maagd tot haar huwelijk! Dat is haar trots en haar eer, dat moet ze beschermen, tenminste zo zie ik dat...
    Een echt man blijft ook maagd tot zijn huwelijk, tenminste zo zie ik dat.

  7. #7
    Meerdere gebruikers

    Reacties
    2.833
    01-02-2011

    Citaat Geplaatst door MelkIsPerfect Bekijk reactie
    Ontmaagde meisjes mogen mij hieronder haten:
    Citaat Geplaatst door sjamsoe Bekijk reactie
    Volgens mij drink je te veel melk en kamp je nu met bepaalde symptomen door teveel calcium inname.
    Ook raad ik je aan om af te blijven van bedorven melk, aangezien je daar goed ziek van bent geworden.
    De Dag des Oordeels zal niet komen voordat Syrie door het christendom wordt aangevallen

  8. #8
    Meerdere gebruikers

    Reacties
    2.833
    01-02-2011

    Citaat Geplaatst door salima85 Bekijk reactie
    Tegenwoordig heb je gewoon DNA testen om te zien of het je kinderen zijn.
    Te duur
    Bovendien liegen artsen om problemen te voorkomen, net zoals de maagdelijkheidsverklaringen vreemd genoeg ook 100% altijd maagd zijn
    De Dag des Oordeels zal niet komen voordat Syrie door het christendom wordt aangevallen

  9. #9
    zon

    Reacties
    5.444
    15-04-2008

    Citaat Geplaatst door MelkIsPerfect Bekijk reactie
    meskien gaat alles wel goed met je

    Ik heb nooit in mijn leven iemand gehate, dus jou ook niet

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3.682
    30-10-2010

    Hierboven zeg je dus dat een man in principe geen maagd hoeft te zijn omdat hij alvast mag oefenen.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    569
    24-01-2009

    Citaat Geplaatst door creativewmn Bekijk reactie
    Hierboven zeg je dus dat een man in principe geen maagd hoeft te zijn omdat hij alvast mag oefenen.
    Is gewoon een smoes zodat zij hun gang kunnen gaan

    Wie Goed Doet...... Goed ontmoet!


  12. #12
    Meerdere gebruikers

    Reacties
    2.833
    01-02-2011

    Citaat Geplaatst door creativewmn Bekijk reactie
    Hierboven zeg je dus dat een man in principe geen maagd hoeft te zijn omdat hij alvast mag oefenen.
    Nee, maar er is weinig tot nauwelijks vraag naar.
    De Dag des Oordeels zal niet komen voordat Syrie door het christendom wordt aangevallen

  13. #13
    Silence! Woman.

    Reacties
    2.297
    11-02-2010

    Klopt broertje, als ze geen maagd is mag ze vertrekken.

    Simpel.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    3.682
    30-10-2010

    Citaat Geplaatst door MelkIsPerfect Bekijk reactie
    Nee, maar er is weinig tot nauwelijks vraag naar.
    SMOESJESSSSSSSSS

    En dan verwacht je ook nog dat we je serieus nemen

  15. #15
    Allah oe Akbar!

    Reacties
    5.519
    22-02-2010

    Natuurlijk eist een man dat en een echt VROUW die zichzelf waardeert en voor zichzelf respect heeft die laat haar eer voor der man,
    Maar het is ook visa versa en btw, ik weet echt niet waar je die onzin haalt van een vrouw wilt een man die goed is in bed.
    Geef mij maar liever man die nooit het bed gedeelt heeft..
    url=http://www.weddingcountdown.com/]

    [/url]