1. #1
    Alhoceima.

    Reacties
    139
    04-12-2007

    MVC Premium MVC Premium

    Eh mgharba, elke jaar veroorzaken jullie weer chaos bij de boot,

    Allemaal vertrekken we op dezelfde datum. 1 of 2 juli, tuurlijk gaan we dan een paar dagen bij de boot onze leven haten. Denk een beetje na, vertrek een paar dagen eerder, 27, 28, 29 juni, mena 1 juli eh

    Yeh teringbende
    ''Een man volgt de weg van zijn vrienden, dus laat een ieder van jullie opletten wie hij als vriend neemt.''

  2. #2
    Ait Said ♥

    Reacties
    1.601
    17-09-2010

    Nee even gewoon lekker tegenant doen samen vertrekken. Is gezellig.

    <3


  3. #3
    Bijna Lid

    Reacties
    136
    13-11-2010

    Tfoee ja man, laatste keer was 4 jaar geleden, pfft kan die vieze wc’s nog voor me zien. Ieuw.

  4. #4
    Alhoceima.

    Reacties
    139
    04-12-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door _Chapina Bekijk reactie
    Nee even gewoon lekker tegenant doen samen vertrekken. Is gezellig.

    Tot jullie daar midden in spanje staan met een stilstaande file van meer dan 600 km en het 35 graden is. En dan nog bij de boot aankomen om daar vervolgens een paar dagen te overnachten. Je doet teghenent bij jezelf, mechi teghenent bij anderen
    ''Een man volgt de weg van zijn vrienden, dus laat een ieder van jullie opletten wie hij als vriend neemt.''

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    110
    01-01-2011

    wat is daar gezellig aan, nooit meer in mijn leven. bah die hele reis en die stink wc's niks voor mij.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    80
    17-11-2009

    Ahahaha!, Gelukkig, ik heb gezorgt dat ik met de vliegtuig kan ahaha
    Shut the Fuck Up..!ok?

  7. #7
    <3

    Reacties
    496
    09-05-2010

    Daarom is het beter om met het vliegtuig te gaan.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  8. #8
    Alhoceima.

    Reacties
    139
    04-12-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Hoofdprijs. Bekijk reactie
    Tfoee ja man, laatste keer was 4 jaar geleden, pfft kan die vieze wc’s nog voor me zien. Ieuw.
    In het begin is het nog gezellig, daarna wil je iedereen die je voor je ziet izjen platte hand geven
    Citaat Geplaatst door AQUAM. Bekijk reactie

    Citaat Geplaatst door ladymillion86 Bekijk reactie
    wat is daar gezellig aan, nooit meer in mijn leven. bah die hele reis en die stink wc's niks voor mij.
    Auto is beter dan vliegtuig, maar niet als het 3iyek druk is
    ''Een man volgt de weg van zijn vrienden, dus laat een ieder van jullie opletten wie hij als vriend neemt.''

  9. #9
    Alhoceima.

    Reacties
    139
    04-12-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Rabatinia Bekijk reactie
    Ahahaha!, Gelukkig, ik heb gezorgt dat ik met de vliegtuig kan ahaha
    Auto is sowieso leuker, wat heb je aan Marokko als je geen auto hebt? En onderweg is leuk, als het niet te druk is
    Citaat Geplaatst door --Riffiaa16 Bekijk reactie
    Daarom is het beter om met het vliegtuig te gaan.
    Nee man
    ''Een man volgt de weg van zijn vrienden, dus laat een ieder van jullie opletten wie hij als vriend neemt.''

  10. #10
    fuck you lelijkerds

    Reacties
    947
    13-06-2008

    je zoekt t zelf ja hajak hahaha
    Citaat Geplaatst door Sarah-Sa Bekijk reactie
    Vrouw24, maagd (voor nog twee maandjes)

  11. #11
    Ait Said ♥

    Reacties
    1.601
    17-09-2010

    Citaat Geplaatst door Mr_Aittouzine Bekijk reactie
    Tot jullie daar midden in spanje staan met een stilstaande file van meer dan 600 km en het 35 graden is. En dan nog bij de boot aankomen om daar vervolgens een paar dagen te overnachten. Je doet teghenent bij jezelf, mechi teghenent bij anderen
    Haha nee ik ga niet. Als ik ga ga ik altijd van te voren of pas een week later. Ik hoef niet te gaan vechten om een bootticket. Was sarcastisch bedoeld snap het ook niet dat mensen allemaal tegelijk vertrekken dan zoek je toch naar drukte

    <3


  12. #12
    ♥ALLAH

    Reacties
    5.696
    13-04-2008

    Met de auto gaan is gewoon enorm leuk, als je met veel gaat, dus wat kan mij die files schelen, of dat wachten.. Dat zijn we tegenwoordig gewend met Marokanen.
    2 Gebruikers

    ♥♥ فَإِنَّ مَعَ العُسرِ يُسرًا♥♥
    ♥♥


  13. #13
    Bijna Lid

    Reacties
    136
    13-11-2010

    Citaat Geplaatst door Mr_Aittouzine Bekijk reactie
    In het begin is het nog gezellig, daarna wil je iedereen die je voor je ziet izjen platte hand geven



    Auto is beter dan vliegtuig, maar niet als het 3iyek druk is
    Ja precies, zoveel Marokkanen bij elkaar, maar al die smerigheid, hitte, geschreeuw, vermoeidheid en zo, na een tijdje krijg je gewoon stress.

  14. #14
    Masterplan

    Reacties
    376
    29-04-2011

    Marokkanen Piepen Altijd Voor

  15. #15
    -

    Reacties
    632
    21-09-2010

    Is geen probleem meer joh, er vertrekken nu genoeg boten per maatschappij. Plus je hebt die supersnelle boten, zo op en neer feskel.
    Racist.