1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    335
    27-12-2002

    Cool Turkse liefde.........

    Hoi Hoi mensne!
    Hier ff een verhaaltje van een Turk
    Heb Turkse namen gebruikt...hoop dat dat geen probleem zal zijn ....


    YEs!De bel is eindelijk gegaan.Mijn god wat was dat een saaie les!Ik haal opgelucht adem!Ik zag dat mijn klasgenoot tevens mijn beste vriend zit te grinneken:Ik zeg "hey waarom zit je te grinneken?".."Ik lag om jou....je haalt zo opgelucht adem alsof je ergens vast was gemaakt...zou erg was zijn les toch niet?"...."Jah voor jou....jij snapt het...ik zit hier al 3,5 jaar nog een paar maanden en ben er vanaf...maar zal nog wle duren voordat ik aan die gast gewend ben..."Ik en Haluk zaten op HVA We studeerden bijde verpleegkunde.Haluk was anders dan andere klasgenoten of jongens...hij was heel aardig en had overal begrip voor.En sind het begin va het schooljaar had hij ene vriendin:Selma.Heel aardig meis...Ze zijn echt voor elkaar bestemd.
    Kort daarna zei Haluk"Ik neem je uit"ik kijk heel verbaasd naar hem toe en zeg"jij neemt mij uit?jongen voel je je wel lekker?¿"hij antwoordt lachend"hahah ik ben zekers lekker...maar dereden is wat anders""Ohja...wat is de bedoeling?".."NOu kijk het zit zo....ik heb gisteren aan mijn twin over Selma vertelt en vroeg aan hem of hij vandaag tijd had en kunenn we mekaar voorstellen en beter kennen.." jah en....wat moet ik daar..""Kijk vindt het niet echt leuk voor Selma om daar als enige meisje te zijn en dnek niet dat Harun zich op zijn gemak zou voelen...Dus wil je plz meedoen!""Hm.......ben dus gewoon ene tussenpersoon...nou jah..voel me vereerd hoor....""haha kom op meid...niet zo veolen...je bent toch nog altijd mijn nr. 2!"
    "Oke..om hoelaat heb je afgesproken?"..."nou we zijn om 14.00 uur vrij en heb met Selma om 15.00 uur afgesproken.Ohja..mijn twin komt gewoon naar school gana we van hier samen naar de stad.Hbe daar met Selma afgesproken." "hm...oke....maar na de les moet ik ff naar Scheikunde toe...moet wat met hem besprken.Kan je ff w8en?"jah tuurlijk"

    NA de les (wat heel erg saai was) ging ik meteen naar mijn scheikund leraar en daarna ff snel bij een vriendin langs.Ik kwam de kantine binnen en zah HAluk daar met een ontzetten lekker ding zitten.HAluk zelf was ook heel lekker..maar hij wa sanders met hem zou ik dus absoluut nixs kunen hebben....ik zie hem meer als mijn broer.Eenmaal bij hun anagekomen zei ik "hoi hoi..en kunne we gaan Haluk?"...Zag dat zijn twin me aanstaarde..het voelde niet bedreigd...in tegendeel..voelde vertrouwd. Waarop Haluk antwoordde"eh...jah tuurlijk...maare lijkt het je niet handig als je deze eikels naam kende?" ik zag dat zijn twin raar naar hem op keek met zo'n gezicht van..hey kijk naar jezelf.Zonder iets te laten merken zei ik al lachend"haha tuurlijk."
    Haluk: "Harun dit is Irem,Irem dit is Harun."Ik stak mijn hand naar hem uit en zei "aangenaam kennis te maken HArun" En voelde zijn zachte vertrouwde huid waarop hij antwoordde"inselijk Irem".Haluk begon met pareten en zei dat het tijd werdt dat we een op stap ginegn.

    Eenmaal in de tram..ik voeld edta er naar mij werdt gegeken..maar wist niet wie het was.De rit verliep vrij rustig..Harun was het tegenovergestelde van Haluk..Die zat maar aan 1 stuk door tw kwebbelen.Eindelijk waren we bij Selma .Ik groette haar met 3 gebruikelijke kussen.Daarna kwam Haluk op haar afrenne als ene beest en gaf haar een hartstochtelijke zoen,waarop Harun zich er niets van aantrok...was waarschijnlijk de normaalste zaak van de wereld...Harun kon nixs meer dan alleen een hand geven.
    NA het begroeten gingen we in een restaurantje zitten.Selma ging meteen naast HAluk zitten en ik moest wel naar Harun gaan zitten (niet dat ik het erg vond hoor...)
    Tijdens het eten konden zoals altijd Haluk en Selma niet van elkaar blijven wat heet nochelant was voor HArun en ik.op een gegeven moment zei ik "en Harun ben jij ook zo misselijk van hun 2?" waarop hij zei"Jah ...de eerste pot die ik vind....daar zit ik op.Hey jonges does ff normaal.We zijn tenslotte hier om mij en Selma aan elkaar voor te stellen nietwaar??""
    Waarop Haluk zei..." je hebt gelijk"

    -----------------------------------------------------

    Oke mensne..dit is het verlopig..als jullie dit ene goede begin vindne ga ik er met plezieer verder..maar als het nixs is kap ik er mee.

    xx-jes Atesbocegi

  2. #2
    ѕαмιяα

    Reacties
    2.915
    06-08-2002

    goed begin hoor ga snel verderrr

  3. #3
    **I lOve YoU All **

    Reacties
    576
    16-12-2002

    heeeeee een goed begin
    schrijf maar verder groetjes

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    335
    27-12-2002

    Oeps....heb volgens mij te veel schrijffoutjes gemaakt.Zal er de volgende keer wat beter op letten
    Maar bedankt voor jullie reacties!Zal zometeen verder gaan.

    xx-jes Atesbocegi
    :turkije:KiYaMeT KoPaCaKMiS KoPSuN,DüNYa YiKiLaCaKMiS YiKiLSiN..BaNa Ne! BeN oNu SeViYoRuM,BiRiCiGiM GiDiYoR...GiDeRKeN SoN BiR SööZ,SoN VeDaYi eSiRGiYoR...:turkije:

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    824
    03-10-2002

    hey meissie

    leuk eindelijk iets anders ga snel door man begint goed

    kussjes

    Hasna
    Sometimes in life you feel the fight is over, and it seems as though the writings on the wall.Superstar you finally made it but once your picture becomes tainted it's what they call:The rise and fall!!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    335
    27-12-2002

    OKe mensen...ga nu ff verder.En nogmaals let plz niet op mijn typ foutjes


    Tijdens het eten konden zoals altijd Haluk en Selma niet van elkaar blijven wat heet nochelant was voor HArun en ik.op een gegeven moment zei ik "en Harun ben jij ook zo misselijk van hun 2?" waarop hij zei"Jah ...de eerste pot die ik vind....daar zit ik op.Hey jonges does ff normaal.We zijn tenslotte hier om mij en Selma aan elkaar voor te stellen nietwaar??""
    Waarop Haluk zei..." je hebt gelijk"


    Nadat we hadden gegeten was het tijd dat we langzaam naar huis moesten gaan.Vondt ik opzicht wel jammer...want kon wel eeuwig naar Harun kijken..Damn wat is hij lekker!Ik nam afscheid van allemaal.Ik en Selma moesten dezelfde tram nemen,dus wij waren met z'n 2'en.Na wat nagepraat te hebben over vandaag namen we echt afscheid.
    Eenmaal thuis gekomen keek ik mijn post door en groette mijn ouder,liep daarna meteen door naar mijn kamer.Ik lag op mijn bed en zat aan Harun te denken.Jeetje wat is hij lekker.Maar zou het wat tussen hem en mij worden?Nee..dnek niet dat ik dat zou durven...want tjah..hij is tenslotte ook eigenlijk voor de helft mijn broer.Want zie Haluk echt als een broer.Mijn god!waarom moet ik zoveel aan hem dneken!Net toen ik me deze vraag stelde werdt ik door mijn moeder geroepen: " Irem,kindje zou je me ff willen helpen met eht eten?We krijgen zo bezoek." "Jha mam,kom er zo aan...ff omkleden!"

    HARUN
    Was vandaag eerder vrij dan normaal,maar dat wist ik al een dag van tevoren.Die dag kwam Haluk,mijn twin, mijn kamer binnen en zei "ik moet je iets belangrijks vertellen" ik zei "kom maar op" .Toen vertelde hij dat hij al 6 maandne een relatie hefet met een meisje genaam Selma.Ik was aan de ene kant heel blij voor hem,maar aan de andere kant was ik jaloers.Waarom kon ik nou niet zo iemand krijgen?Ik zat altijd met meisjes te playen,want ik weet dat ik een " lekker ding" ben
    Maar jah...toen vroeg ie of ik hara wilde zien en wanneer ik daarvoor tijd had. Ik antwoordde ja hoor...waarom niet,ik kan morgen wel,ben namelijk eerder vrij.Ik zelf deed BE (bedrijfseconomie en zat ook in mijn 3'de jaar.Nog een paar maandne en dan was ik eindelijk afgestudeerd!)Wel lekker hoor als je vroeg vrij bent.
    De bedoeling was dat ik naar HVA zou gaan,waar HAluk studeerde.
    Eenmaal daar aangekomen begroette Haluk me en zei "ohja...voordat ik het vergeet,er komt nog iemand met ons mee. "ik zei "ey hallo jongen..is dit soms een bijeenkomst van je vrienden?¿ " "hahahha nee joh..het is een meisje ...wil niet dat Selma zich alleen voelt naast 2 jongens.Trouwens ze kent dit meisje ookal en kunen heel geod met elkaar opschieten."Net toen hij klaar was kwam er een beeldige schoonheid naar hem toe lopen.Was een waanzinnig knap meise met een hoofddoek,bruine ogen.En ze was zo knap!Ik denk dat ze het wel had gemerkt dat ik haar aan bleef staren..maar jah..eigen schuld..moest ze maar niet zo knap zijn he Ze zei meteen heel spontaan""hoi hoi..en kunne we gaan Haluk?"Waarop Haluk voorstelde om eerts mekaars namne te leren kennen.Ze stak mij haar hand uit..oh wat had ze een zachte huid...paste heel goed bij haar..Zo'n meisje met zulke mooie handen vingers;kortom alles was aan haar prachtig!

    Eenmaal in de tram,ik kon mijn ogen neit van haar afhouden,echt een schoonheid.Denk ook wel dat ze het hefet gemerkt.Maar onze lulkoek hield haar steeds aan het woord,wat had ze een mooie zwoele stem!
    Toen kwamen we de ebruchte Selma tegen.Zij mag er ook wel wezen,maa niemand is zo kanp als mijn Irem...wat zeg ik...zei ik MIJN IREM?Mijn god...dus Allah wilt ook dat ze van mij wordt?Ik bedoel...zeg nooit zo gemakkelijk tegen een meisje dat ze van mij is.Dus het staat in de sterren geschreven....
    Na heel wat zoeken kwamen we eindelijk terecht bij een leuk restaurantje.Haluk en Selma gingen meteen naast mekaar zitten bleven de hele tijd aan elkaar kleven;bedoeling is leuk maar kan het echt niet aanzine!Jongesn GET A LIFE!!
    En zo moest Irem naast mij zitten..ik d8 van misschien wilt ze het niet maar doet het uit beleefdheid...kan toch?
    Na wat gepraat liet zij ook blijken dat zij problemen had met dta gekleef van die 2.Dus zei ze "en Harun ben jij ook zo misselijk van hun 2?" Waarop ik antwoorde""Jah ...de eerste pot die ik vind....daar zit ik op.Hey jonges does ff normaal.We zijn tenslotte hier om mij en Selma aan elkaar voor te stellen nietwaar??"" Maar ze moest es weten waarom ik missleijk was...ik was missleijk omdat ik haar nu niet in mijn armen had...omdat ik haar niet kon kussen als die 2...omdat ik haar niet kon zeggen dat ik van haar hou.....NOEMT MEN DIT "LIEFDE" !
    Na een tijdje werdt het tijd om naar huis te gaan.Selma en Irem moesten dezelfde richting,dus gingen samen naar huis.Ik en HAluk namen een andere tram.

    Eenmaal thuis aangekomen lag ik op mijn bed en zat continu aan irem te denken..Wat was zij knap en aardig.Maar waarom deeed ze "afstandelijk"tegenover mij..Want tjah...normaal komen de meisje bij me slijmen...was dit niet gewend,was er iets verkeerd
    Net toen ik daaraan d8 kwam Haluk de kamer binnen.Hij zei "kan ik jou ff spreken.MOet je wat vertellen". Ik zei " is goed...maare...waarover gaat dit?"
    Haluk: "Over de realtie van Selma en ik en ....ehm....over Irem......."
    --------------------------------------------------------------------------------

    Zo mensen dit was het dan voor deze keer

    xx-jes Atesbocegi
    :turkije:KiYaMeT KoPaCaKMiS KoPSuN,DüNYa YiKiLaCaKMiS YiKiLSiN..BaNa Ne! BeN oNu SeViYoRuM,BiRiCiGiM GiDiYoR...GiDeRKeN SoN BiR SööZ,SoN VeDaYi eSiRGiYoR...:turkije:

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    335
    27-12-2002

    hoi hoi,ga nu ff verder.


    Net toen ik daaraan d8 kwam Haluk de kamer binnen.Hij zei "kan ik jou ff spreken.MOet je wat vertellen". Ik zei " is goed...maare...waarover gaat dit?"
    Haluk: "Over de realtie van Selma en ik en ....ehm....over Irem......."


    Bij het woordje Irem bleef ik stil.Wat was er dat hij me wilde vertellen?
    Haluk gaat verder: " Ik wil je ten eertse bedanken dat je Selma wilde ontmoeten,je hebt geen idee hoe dit als ervaring bij me overkwam" "Graag gedaan" " en ten tweede...ik wil raag je mening over Irem weten.Je moet nu niet voor me gaan zitten lullen van jah aardig meid maar nixs voor mij,want ik zag dta je je ogen niet van haar kon afhouden .Dus meneer..kom maar op!"
    Ik voelde dat ik een rood koppie kreeg..moest ik hem de vaarheid vertellen zo ja..zou hij dat tegen me gebruiken?Maar jah..hij had de moed om over zijn realtie te vertellen.Dus ik antwoordt : "Ehm.....om eerlijk te zijn ...ikke...eh...ik denk dat ik verliefd ben op Irem.Ik weet het klinkt misschien onnozel..ik zie dat meid voor het eerst en wil al met hat wat beginnen." Toen begon Haluk te lachen wat heel verwarrend was,absoluut niet verwacht .Haluk zei" hahah ...jomgen dat is helemaal niet onnozel.Hoe dank je dta het met mij en Selma is verlopen?Bijna hetzelfde.Maar zou eht wel leuk vinden als mijn beste vriendin/mijn zusje iets met jou zou hebben.Maar als je met haar gaat playen he...als je haar hartje breek..moet je jezelf al dood weten!"
    Ik zei lachend" hahah...dnek het niet....zij was anders.Bij haar had ik...eh hoe noemt men het'vlinders in je buik?' .Zij is echt heel anders.Niet alleen uiterlijk maar ook innerlijk."
    Haluk: " ik weet het...ze is anders dan de anderen,maare sukkeltje...wanneer ben je van plan om haar nummer van mij tevragen...wordt wel tijd he.. "
    Waarop ik zei" het liefst wil ik met haar nu praten,maar zal haar broer ofzo daarachter komen?"
    Haluk begon alweer te lachen"wees daarover maar niet bang,ze heeft geen broer.Ze heeft nog 2 kleine zusjes...dus die angst kan je van je lijst schrabben."
    Nadat Haluk me haar nummer heeft gegeven,loopt hij de kamer uit.Ik blijf nog een pposje dta nummer aanstaren.Zal ik haar nu bellen...of is dat ene beetje te vroeg.weet je wat ik bel haar morgn wel op en kunne we misschien samen wat afspreken.Maar dan dit keer zomder onze Superlijm-stel

    -----------------------------------------------------------------------------------

    xx-jes Atesbocegi
    :turkije:KiYaMeT KoPaCaKMiS KoPSuN,DüNYa YiKiLaCaKMiS YiKiLSiN..BaNa Ne! BeN oNu SeViYoRuM,BiRiCiGiM GiDiYoR...GiDeRKeN SoN BiR SööZ,SoN VeDaYi eSiRGiYoR...:turkije:

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    335
    27-12-2002

    Nadat Haluk me haar nummer heeft gegeven,loopt hij de kamer uit.Ik blijf nog een pposje dta nummer aanstaren.Zal ik haar nu bellen...of is dat ene beetje te vroeg.weet je wat ik bel haar morgn wel op en kunne we misschien samen wat afspreken.Maar dan dit keer zomder onze Superlijm-stel

    IREM
    Nadat de visite het huis had verlaten,ging iik naar mijn kamer.Net toen ik op mijn bed wilde liggen ging mijn telefoon af.heh wie zou dat nou weer zijn,want was vrij laat voor een telefoontje, was iets voor 12'en.Ik nam op "Met Irem"
    "Hoi Irem ,met Selma"
    " Oh hoi,Selma,hoessie"
    "ehm...om eerlijk te zijn niet goed,met jou?"
    "Met mij gaat hat altijd goed ,maar vertel...wat is er gebeurt?"
    "Eh..Irem kan echt niet over de telefoon.Kan ik je morgen spreken?"
    "Euh...jah tuurlijk,hoelaat wil je afspreken?"
    "Ehm...ik wil Haluk niet tegen komen,wanneer zijn jullie vrij?"
    " Om 14.30 ben ik vrij,dan zie ik je om 15.00 in de stad,bij dat restaurantje waar we laatst hadden gegeten,oke?"
    " Jha schat...is goed ,en bedankt dat je wilt komen,slaap lekker!"
    " geen dank lieverd,terusten" En hing op.
    Hm...zal wel iets belangrijks zijn,want Selma belde neit vaak op om iets af te spreken.Hoop maar dat dit niet erg is.
    Na dta telefoontje trok ik mijn pyama aan en probeerde wat te slapen.Hoeveel moeite ik ervoor deed...het lukte maar niet.Moest steeds aan Harun denken.Damnnnnn die jongen is echht knap.Ik merkte wel dta hij me vandaag de hele tijd zat aantestaren.Maar waarom heeft hij dan nog niet gebeld?Ik bedoel Haluk heeft mijn nummer en kon het gerust aan HArun geven..Met deze gedachte viel ik uiteindelijk in slaap.


    SELMA
    Na dat heerlijke etentje met Haluk,Harun en Irem ben ik naar huis gekomen.Ik zag te veel schoenen staan,hm....dat betekent dus dat we bezoek hebben d8 ik bij mezelf.Eenmaal binnen gekomen bleek het mijn tante te zijn.Na wat te hebben gebabbeld en te hebben gegeten kwamen ze op hun doel."Lieve Selma....wij zijn hier om jou hand te vragen " begon mijn oom.Ik stond daar met een open mond van,What tha hell!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    335
    27-12-2002

    hoi hoi.

    Hoewel er weinig reactie is op mijn verhaal wil ik het toch nog verder afmaken.Zijn jullie het hiermee eens of moet ik gewoon kappen?Want vindt het ook een beetje jammer dta ik hier de hele tijd zit te typen en er is geen reactie.

    xxx-jes Atesbocegi

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    335
    27-12-2002

    HOI PEEPSZZZZ
    IK HEB NU HELEMAAL NIXS TE DOEN,DUS GA FF VERDER.



    SELMA
    Na dat heerlijke etentje met Haluk,Harun en Irem ben ik naar huis gekomen.Ik zag te veel schoenen staan,hm....dat betekent dus dat we bezoek hebben d8 ik bij mezelf.Eenmaal binnen gekomen bleek het mijn tante te zijn.Na wat te hebben gebabbeld en te hebben gegeten kwamen ze op hun doel."Lieve Selma....wij zijn hier om jou hand te vragen " begon mijn oom.Ik stond daar met een open mond van,What tha hell!


    Waarop mijn vader spontaan antwoordt met:"lieve zwager...ik voel me vereerd dat mijn dochtr met jou kan/mag trouwen.Maar helaas kan ik dat niet bepalen.Dat laat ik over aan Selma."Salih kijkt me met een raare blik aan van...zeg plz ja!.Ik voel me wat opgelucht,want mijn pa heeft me niet gedwongen om met hem te trouwen.Na dat mijn oom en tanate waren vertrokken,begonnen mijn moeder en ik de keuken verder af te ruimen.Na ene tijdje vroeg mijn moeder me "en kindje...wat vindt je ervan?"..ik zeg"Mam...ik wil niet met Salih trouwen.Ik kan het gewoon niet;ik bedoel ik zie hem als een broer en trouwens ik wil mijn studie verder afmekne....en ga aub niet verder in dit onderwerp." Met een teneergeslagen gezicht zegt mijn moeder:"oke mijn dochter..zal dit nieuws aan je vader en aan je tante vertellen." en loopt de keuken uit.Net voordat ze wegging draaide ze zich om en vroeg"ehm...Selma...hbe je misschien iemand op het oog met iwe je zou willen trouwen?" Ik wist niet wat ik hierop moest antwoorden.Ik zei"nee ma...er is niemand.Denk nog niet aan trouwen." Na een tijdje was ik klaar in de keuken en liep naar de woonkamer.
    In de woonkamer begint mijn vader met praten. "Selma ..kindje...heb je antwoordt van je moeder ontvangen.Ik zeg er nixs tegenop.Het is jou leven.Je mag zelf beslissen met wie je wit trouwen,ik dwing je dus ook niet om met Salih te trouwen,maar waarom wilde je het eigenlijk niet.Zie je je studie als een uitvlucht?Ik bedoel je trouwleeftijd is al gepasseerd.Wordt langzamerhand wel tijd..."Ik wist niet wat ik hierop moest antwoorden.Ik zei "bedankt pap voor je begrip.Maar ik wil verder studeren en ik wil nog lang niet trouwen."Waarop mijn vader fel begint te schreuwen"Je hebt geen keuze!ik wil dat je trouwt.Of je trouwt met Salih of je zoekt voor de zomer nog eimand uit en trouw je met die persoon.Maar hoe dan ok....je trouwt deze zomer!"Ik kon mijn oren niet geloven;was dit de man die net nog 1 min geleden zie ik dwing je nergens voor toe en nu moet ik ene keuze maken!Is hij wel lekker!"Pap je liegt!Dit slaat dus nergens op,je hebt net gezegt dat ik niet verplicht ben om te trouwen en dat je me niet zou dwingen,en wat is dit dta?Nou geloof me dit is niet vrijwillig!"na mijn woordje te heben gedaan storm ik de kamer uit en ga op mijn bed liggen huilen.Mijn god....waar heb ik dit aan verdiend!Ik wil/kan niet met Salih trouwen.Ik hou niet van hem,ik hou van Haluk.Maar wilt Haluk wil met me trouwen?Ik moet dat te weten komen....maar durf het niet rechtstreeks aan hem te vragen.Ik bel Irem op en maak een afspraak voor morgen.Insallahh weet zij wel een oplossing voor mijn probleem.Met huilende ogen val ik in slaap,althans...dat probeer ik


    HALUK
    Na een korte gesprek met Harun kom ik weer in mijn eigen kamer.Ik wilde Harun eigenlijk vertellen dat ik van plan was om Selma ten huwelik te vragen,maar zag dta hij erg verdwaald was mijn zijn koppie Komt zkeer door Irem.Zij is een hele toffe meid,als die 2 wat zoudne hebben met elkaar he...zij zouden gewoon de koppel zijn.Maar heb HArun niet over mijn plan kunne vertellen.Ik heb hem gelukkig nog wel de nummer van irem kunne geven.Zonder mij was het die sukkel echt niet gelukt;ik bedoel hij weet wle dat ie er goed uit ziet,maar aan iemand haar nummer vargen die hij lief hefet...NO WAY!. Hm....waag morgen nog een poging anders doe ik het nooit.Ik moet het aan hem vertellen.Of zal ik eerst Irem op de hoogte stellen?Ik zeg het morgen eerst tegen Irem en doe daarna Harun wel.Met deze gedachte viel ik in slaap....

  11. #11
    ѕαмιяα

    Reacties
    2.915
    06-08-2002

    HEEEEEEEY

    \
    GA SNELLL VERDER!!!!!!!

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    335
    27-12-2002

    Zonder mij was het die sukkel echt niet gelukt;ik bedoel hij weet wle dat ie er goed uit ziet,maar aan iemand haar nummer vargen die hij lief hefet...NO WAY!. Hm....waag morgen nog een poging anders doe ik het nooit.Ik moet het aan hem vertellen.Of zal ik eerst Irem op de hoogte stellen?Ik zeg het morgen eerst tegen Irem en doe daarna Harun wel.Met deze gedachte viel ik in slaap....


    IREM
    De volgende ochtend kon ik met moeite uit mijn bed komen.Was nog moe van het afgelopen weekend en van gisteren.Van gisteren was ik niet lichamelijk moe,maar geestelijk.Jeetje...mensen kunne echt binnene een dagje veranderenIk dnek dta ik verliefd ben....
    Ik stond uiteindelijk op en nam snel een douche om wakker te blijven.Na me te hebben aangekleed deed ik er een hoofddoekje op dat er natuurlijk bij paste.Zonder ene hoofddoek dat bij mijn kleding pas ga ik onmogelijk de deur uit.Een beetje make-up bij mijn ogen.Ik hou niet van overdreven;gewoon wat mascara en eyeliner:::klaar is Irem!
    NA mijn ontbijt ren ik naar de bushalte.Eenmaal aangekomen bij school zie ik meteen Haluk.Ga ff naast hem zitten en vraagt hoe het gaat.Tegelijkertijd denk ik van zal ik hem vertellen dat ik wat met Selma hbet afgesproken?Hm..laat ik het maar toch niet doen want ze heeft zelf gezegt dat ze Haluk niet wilde tegen komen.Als ik Haluk aankijk zie ik zijn ogen glinstreen.Ik zeg "So....jij ziet er happy uit...kom op wat is er!?" Hij lacht en zegt:" Ik ben inderdaad happy,want heb besloten om Selma ten huwelijk te vragen!"ik zeg "WAT!? oh das te gek jongen.Moet je echt doen.Jullie passen heel goed bij elkaar.Enne...alvast gefeliciteerd." hij lacht en zegt"meid je kan me pas feliciteren als zij 'JA'heeft gezegt."Tjeetje...jij eist veel joh...1x is toch genoeg "
    Na afloop van de schooldag haasste ik me om naar Slema te gaan,want ik had vanochtend al het geveol dat zij me wat belangrijks zal vertellen;maar wat!Eenmaal bij Selma gekomen,gaan we naar dezelfde restaurant en bestellen we wat te drinken.Ik zeg "En meid...vertel heb je me dan zo erg gemist dat je geen eens 24 uur zonder me kon ?" Ze lacht"hahahh nee hoor...miste iemand anders maar er is iet heel ergs gebeurt waarvan ik van mijn antwoordt niet zeker ben."Ze kijkt me nu aan met ene hele serieuze blik.Eerlijk gezegt schrik er wel van.ik'zeg :"Vertel meid wat is er ?" Ze zegt"Oke...zal gewoon van het begin beginnen...."Net toen ze me wat wilde vertellen gaat mijn telefon af.Zie een nummer dat me niet bekend voor komt.Neem op "Met Irem
    "Hoi,met Harun"Ik schrik en Selma zag dat met gebarentaal vraagt ze wie het is?Ik zeg nixs.Had natuurlijk niet verwacht dat HArun zou bellen,dus wist niet wat ik tegen Selma moest zeggen.HArun vraagt"Ehm....Irem..ben je daar?"Ik antwoordt stotterend"eh ja tuurlijk,hoessie?"
    "Ehm....om eerlijk te zijn niet goed..."
    " Owh....hoezo,is er iets ergs gebeurd dan?"
    "hahaha als jij verliefdheid erg noemt,dan wel..maar zo neit...nee dan niet." Ik shrok...mijn god hij was verliefd...op wie?Als ik dat wijf te pakken krijg he....
    "owh...en wie is de gelukkige?"
    "Ehm...Irem...ik weet niet hoe ik precies moet beginnen,maar ik vind je heel leuk.BEn verliefd op jou en zou je graag beter willen leren kennen..
    Ik was van binnen dolblij!Mijn god hij had dus dezelfde gevoelens als ik!Ik ben de gelukkigste meisje ter wereld!Yoehoeeeee
    "Owh...Ehm...HArun...moet je wat ook vertelllen.Deze gevoelns zijn wederzijds..."
    "Serieus?Dan ben ik dus niet de enige.Ën wat vindt je ervan om samen iets te doen?Want we willen mekaar tenslotte beter leren kennen nietwaar?"
    "hahah jah je hebt gelijk...ehm..kna je vanavond bellen voor een afspraak...je belt nu eigenlijk een beetje ongelegen.....
    "" oke lief..is goed...bel je vanavond wel,Doei Doei!
    "Doei"

    Selma"Zo zo....wie was dat?Krijgen we soms een nieuwe zwager in de famillie "
    "hahah denk het niet hoor...maare..dat was HArun...
    "Harun....wie HAru....O mijn god..was dat de twin van Haluk!:schok:
    "hahah inderdaad meid"
    " we worden schoonzusje van elkaar!!!!!"
    "huh hoezo?ik weet nergens van af...
    "" kijk dat is ook de reden waarom ik met jou vandaag hebt afgesproken."

    Ik luister aandachtig naar het verhaal van Selma..Jeetje wat erg wat haar vader haar flikt.Zelf zou ik voor mijn geliefde kiezen,maar aan de andere kant heb je ook nog je famillie...moeilijke keuze hoor...heel moeilijk.UIt eindelijk vraag Selma"so...wat dnek je dta ik moet doë?"
    Ik zeg"Schat...ik weet het niet hoor...maar 1 ding is zeker.Beslis een oplossing zonder dta je mensen kwetst.Maar 1 tip:het zal niet lang duren of je bent al verloofd "
    Ze kijkt me raar aan en zegt."wat bedoel je daar nou weer mee?"
    "Je zult het binnenkort wel merken lieverd...echt waar...Maare..meid...vindt je niet dat het tijd is om afscheid van elkaar te nemen?"
    "Euh...jah denk het wel is vrij laat"
    "NOgmaasl Selma..maak je daar niet druk over want je gaat gelukkig leven.dat kan ik je nu wel garranderen en je zult binnenkort verloven. Ohja..voordat ik het vergeet..Zou jij met Haluk willlen trouwen?"
    bij deze vraag bloost ze een beetje"Eh...jah...want ik ben dol op hem...kan me nauwelijks ene leven zonder hem voorstellen.
    "" oke meid...weet genoeg...geloof nou maar gewoon in de woorden die ik je net hebt verteld.
    "ze zucht "pfoeff ik weet het niet meer hoor Irem..
    "Oke..ik bel je vanavond wel weer oke?
    "" Jah is goed..doei doei!" En nemen afscheid van elkeaar.HAluk zal nog meer van me houden als ik hem dit nieuwtje vertel!!

  13. #13
    ѕαмιяα

    Reacties
    2.915
    06-08-2002

    ga dooooorrrrrrrrrrrrrr

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    335
    27-12-2002

    hoi schat,zal misschien vanavond verder gaan,heb nu last van een muisarm,pijnlijk joh!!!!!
    :turkije:KiYaMeT KoPaCaKMiS KoPSuN,DüNYa YiKiLaCaKMiS YiKiLSiN..BaNa Ne! BeN oNu SeViYoRuM,BiRiCiGiM GiDiYoR...GiDeRKeN SoN BiR SööZ,SoN VeDaYi eSiRGiYoR...:turkije:

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    335
    27-12-2002

    Gaat vandaag weer wat beter,maar ben nu ff met iets anders bezig,schrijf later in de avond wel een stukje
    :turkije:KiYaMeT KoPaCaKMiS KoPSuN,DüNYa YiKiLaCaKMiS YiKiLSiN..BaNa Ne! BeN oNu SeViYoRuM,BiRiCiGiM GiDiYoR...GiDeRKeN SoN BiR SööZ,SoN VeDaYi eSiRGiYoR...:turkije: