Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Vrijdag

Ik kon het niet laten, maar moest om je lachenZie je al helemaal stampend met je voeten voor me
![]()
Ik vind het super van je dat je toch hebt doorgezet, maar 1x in de zoveel tijd kun je wel iets kleins nemen. Want als je je hele dieet geen chocolade/snoep/koek/chips/ijs eet, dan kan de bom echt barsten op een gegeven moment. Dus in plaats van een halve zak snoep, pak je er 3. Dit doe je dan 1x in de 2 weken bijvoorbeeld. Dit heb ik ook in het verleden gedaan en serieus, zat echt bij 3 snoepjes al vol of had geen behoefte meer. Het zit echt tussen de oren![]()

Ik was de vorige keer snel afgevallen (oa) door Billy Blanks bootcamp workout. Deze is ook handig voor de dames die niet veel tijd hebben, maar toch even een kwartier ofzo willen sporten. De video duurt ongeveer een uur en de oefeningen zijn erg divers, dus je kunt ze zo vaak herhalen als je wilt.
http://www.megaupload.com/?d=61418HPM
Ow wat leuk een normale topic waar nog geen vaste kliekjes zijnIk moet 20 kg afvallen voordat ik tevreden ben over mezelf. Eerst wilde ik alles er zo snel mogelijk afhebben maar ben inmiddels achter dat dat niet nodig is. Ik wil het gewoon rustig aan doen, doe het voor mezelf en niet voor een ander. Ga gewoon rustig aan doen totdat het eraf is.
Mijn eerste doel is eerst 10 kg voor de ramadan insallah. Dit door middel van een combinatie van het ziekenhuisdieet en gezond eten. Ben wel heel erg veel verminderd in suikers. Drink geen suiker meer in de thee en koffie terwijl ik overal suiker in moest hebben. Sapjes en fris drink ik niet meer veel. Nu nog de vreetbuien onder controle krijgen en wat meer beweging na het eten.

Wat leuk dat jij je bij ons aansluit! Ik voer jou gewoon eerst in voor de 10 kilo en mocht je je 1e doel hebben behaald, dan inshaAllah voor de laatste 10 kilo. Mijn tweede doel is ook 5 kilo, na mijn 15,5 kilo inshaAllah.
Een gezonde eetpatroon is inderdaad het beste, want dit voorkomt jojo-effecten. Dit blijf ik herhalen tegen iedereen!
Wanneer is jouw weegmoment? Wees welkom!![]()