1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    62
    06-10-2004

    Exclamation wie is HOT

    mensen vertel me eens met welke mensen jullie van hier zouden willen afspreken of minstens toch eens zouden willen praten. wie wekt jullie interesse op. Laat het mij weten

  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    298
    09-05-2003

    MVC Premium MVC Premium
    met je moeder,zeg er dat ze wel die geile string met tijgerprint moet aantrekken

  3. #3
    -

    Reacties
    1.533
    31-03-2003

    Je Nick Komt Niet Echt Overeen Met Je Topic..

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    62
    06-10-2004

    het is maar een gewone vraag om te kijken wie hier aantrekkelijk is en wie hier de leukste en beste reacties geeft. Je begrijpt het woordje hot in de verkeerde context. Hopelijk is het nu opgelost

  5. #5
    Dienares Van Allah

    Reacties
    303
    30-08-2004

    Ik wil al die zusters wel een keer ontmoeten.. dat lijkt me echt leuk en dan over onze Dien praten, in de ramadan.
    zou echt mooi zijn man, samen bidden, samen eten..

    ik droom te veel volgens mij

    "لاَ إِلَهَ إِلاَّ الله، إِنَّ لِلْمَـوْتِ لَسَكَـرَاتٌ."


    Vandaag Is Het Daden Verrichten Zonder Ondervraagd Te Worden, En Morgen Is Het Ondervraagd Worden Zonder Daden Te Kunnen Verrichten..


  6. #6
    Dienares Van Allah

    Reacties
    303
    30-08-2004

    Citaat Geplaatst door Opblaassschaap
    #asouma 3lik a sukkel komt ie eerst de heilige islamiet uithangen en als ie geil is denkt hij mar aan 1 ding

    Toen ik zei dat ik Homo's haatte ging je bijna huilen en nu dit miskien ga alstublieft wat nuttigs doen want er staat een woordje in je nick dat je momenteel misbruikt!
    misschien bedoelt hij wat anders.
    Enne, waarom haat je homo's?

    "لاَ إِلَهَ إِلاَّ الله، إِنَّ لِلْمَـوْتِ لَسَكَـرَاتٌ."


    Vandaag Is Het Daden Verrichten Zonder Ondervraagd Te Worden, En Morgen Is Het Ondervraagd Worden Zonder Daden Te Kunnen Verrichten..


  7. #7
    -

    Reacties
    1.533
    31-03-2003

    Citaat Geplaatst door tetouania_00
    Ik wil al die zusters wel een keer ontmoeten.. dat lijkt me echt leuk en dan over onze Dien praten, in de ramadan.
    zou echt mooi zijn man, samen bidden, samen eten..

    ik droom te veel volgens mij


    Als Dat Zou Kunnen

  8. #8
    Verloofd...

    Reacties
    1.407
    23-09-2004

    Citaat Geplaatst door tetouania_00
    Ik wil al die zusters wel een keer ontmoeten.. dat lijkt me echt leuk en dan over onze Dien praten, in de ramadan.
    zou echt mooi zijn man, samen bidden, samen eten..

    ik droom te veel volgens mij

    :duim:

    Thalla amel..!

    A&M...