1. #1
    Afgestudeerd

    Reacties
    1.982
    05-12-2010

    rare menstruatie?

    Normaal hoor ik nu te menstrueren, maar het begint heel raar met heel donker rood/bruinachtig bloed. Sorry voor de details. Maar is dit normaal? Heb dat namelijk nooit gehad. Het lijkt niet eens op een normale menstruatie

  2. #2
    oum jawhara

    Reacties
    13.546
    11-11-2003

    MVC Premium MVC Premium
    ben je getrouwd ??
    good vibes here

  3. #3
    Afgestudeerd

    Reacties
    1.982
    05-12-2010

    Nee ben niet getrouwd en seks niet

  4. #4
    WOMANXYZ.COM

    Reacties
    40.294
    14-04-2005

    Meestal is dat oud bloed, het kan alsnog zijn dat het gewone bloed erna komt.

  5. #5
    3 beruchte djoedjoes

    Reacties
    11.231
    29-03-2004

    MVC Premium MVC Premium
    mischien ben je veel aan het stressen
    Djoewairiyyah mijn mooie prinsesje:20-08-2007
    Djumanah mijn terroristje: 03-02-2009
    Djunayd mijn welpje: 17-07-2010
    Mohammed Nadhir: 02-02-2014
    mijn allermooiste schatjes

  6. #6
    oum jawhara

    Reacties
    13.546
    11-11-2003

    MVC Premium MVC Premium
    misschien effe naar de dokter
    good vibes here

  7. #7
    Afgestudeerd

    Reacties
    1.982
    05-12-2010

    maar dames, ik moet nog ongesteld worden.....een dezer dagen. De pijn is er zo nu en dan wat voor af komt, maar het bloed niet. Alleen dit...

    Oud bloed? Hoe kan dat?

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.321
    20-01-2010

    Citaat Geplaatst door Studente-87 Bekijk reactie
    Normaal hoor ik nu te menstrueren, maar het begint heel raar met heel donker rood/bruinachtig bloed. Sorry voor de details. Maar is dit normaal? Heb dat namelijk nooit gehad. Het lijkt niet eens op een normale menstruatie
    meestal met ijzer tekort krijg je soort lever achtige drill daar ben ik ooit eens voor naar de huisarts gegaan en hij zei is niks is ijzer tekort en dat zie je in je menstruatie
    Allaah is het Licht van de hemelen en de aarde. De gelijkenis van Zijn Licht is als een nis waarin een lamp staat. De lamp is door een glas omsloten; het glas is als een schitterende ster. Het wordt, aangestoken met olie van een gezegende boom, een olijfboom, die van het Oosten noch van het Westen is, welks olie bijna zou lichten, zelfs al raakte vuur haar niet. Licht op Licht. Allaah leidt tot Zijn Licht wie Hij wil.( soerat an Noer; 35)

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.321
    20-01-2010

    bewaar je maandverband en ga naar de huisarts...we kunnen je van alles aanpraten..maar een arts weet het beter
    Allaah is het Licht van de hemelen en de aarde. De gelijkenis van Zijn Licht is als een nis waarin een lamp staat. De lamp is door een glas omsloten; het glas is als een schitterende ster. Het wordt, aangestoken met olie van een gezegende boom, een olijfboom, die van het Oosten noch van het Westen is, welks olie bijna zou lichten, zelfs al raakte vuur haar niet. Licht op Licht. Allaah leidt tot Zijn Licht wie Hij wil.( soerat an Noer; 35)

  10. #10
    Afgestudeerd

    Reacties
    1.982
    05-12-2010

    Citaat Geplaatst door roosje_77 Bekijk reactie
    meestal met ijzer tekort krijg je soort lever achtige drill daar ben ik ooit eens voor naar de huisarts gegaan en hij zei is niks is ijzer tekort en dat zie je in je menstruatie
    Zo raar, want ik heb nog heel kort geleden een algeheel bloedonderzoek gedaan en er was niks aan de hand?

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    38.177
    25-09-2007

    by sommige vrouwen begint zo hun menstruatie ; ik denk persoonlyk ook aan oud bloed ; moest het nou bloedingen zouden zyn BUITEN je menstruatieperiode zou ik me wel meer zorgen maken

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    14.869
    11-05-2010

    Maak je niet druk het is gewoon oude bloed

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    12.916
    15-01-2009

    Citaat Geplaatst door roosje_77 Bekijk reactie
    bewaar je maandverband en ga naar de huisarts...we kunnen je van alles aanpraten..maar een arts weet het beter


    Ik vind jou echt zooo apart. Waarom moet ze dat ding meenemen? Ze kan het toch ook gewoon uitleggen.

    TS, het is vast niks ergs.


  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    3.078
    29-09-2010

    Citaat Geplaatst door roosje_77 Bekijk reactie
    bewaar je maandverband en ga naar de huisarts...we kunnen je van alles aanpraten..maar een arts weet het beter







    Ik zie het helemaal voor me, TS komt met een rotte vislucht de praktijk binnen.
    Alstublieft dokter, zo zag het bloed eruit tijdens mijn rare menstruatie.
    Dokter valt flauw

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.550
    05-11-2005

    geen zorgen ik heb het regelmatig zo