1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    415
    20-09-2004

    Red face me moeder en tantes hebben een ziekte aan poetsen

    Hallo alemaal,

    Me moeder is erg bij haar moet alles schoon en perfect zijn.
    Alles me tantes net zo opruimen en opruimen altijd alles netjes het is gewoon erg geworden me kleren in de kast moeten op de zelfde vorm liggen geen verkeerde vorm of als er iest af te wassen is moet je het uit je zelf doen altijd moet alles schoon zijn mijn tantes ook is niet goed vind ik dan ik ben iemand die van relexen houd en denk opruimen doe ik morgen wel me meoder nee ze moet derect alles in de avond schoon hebben ze is erggggggggggg.........wie heeft ook zo n moeder??? xxxxxxxxxxxxxxxx Manar

  2. #2
    20/12/07<3

    Reacties
    14.073
    16-05-2004

    Citaat Geplaatst door x_manar_x
    Hallo alemaal,

    Me moeder is erg bij haar moet alles schoon en perfect zijn.
    Alles me tantes net zo opruimen en opruimen altijd alles netjes het is gewoon erg geworden me kleren in de kast moeten op de zelfde vorm liggen geen verkeerde vorm of als er iest af te wassen is moet je het uit je zelf doen altijd moet alles schoon zijn mijn tantes ook is niet goed vind ik dan ik ben iemand die van relexen houd en denk opruimen doe ik morgen wel me meoder nee ze moet derect alles in de avond schoon hebben ze is erggggggggggg.........wie heeft ook zo n moeder??? xxxxxxxxxxxxxxxx Manar

    ejow mijn moeder ook ahahaa
    maar ik ben eigenlijk ook zoo!

    ik krijg de kriebels van rommel..

    Getrouwd


  3. #3
    Al hoceima

    Reacties
    7.748
    03-06-2002

    mijn moedeer is ook zo en ik denk nog wel meer marokkaanse vrouwen (het zit denk ik in hun bloed)
    maar ik denk dat er ook veel meiden zo zijn ik in elk geval wel heb een hekel aan afwas aan rommel...........het moet lekker dchoon en opgeruimd zijn
    "Als men wist wat het gebed ons kon geven, dan ging ieder op zijn knieen door het leven"

    Inna lilahi wa inna ilayhi raji3oen.................Moge Allah swt hem een mooi plekje in el djenna schenken en hem vergeven en hem genadig zijn 09-02-2006

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    1.770
    01-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    haha dit onderwerp hoort hier niet echt thuis
    6-8-'10 7 jaar getrouwd

  5. #5
    MVC Premium

    Reacties
    1.770
    01-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    ik had het tegen degene die het onderwerp hier heeft geplaatst...niet lullig bedoeld ofzo vond het alleen komisch dat er een onderwerp over schoonmaken tussen 'seksualiteit' staat...
    6-8-'10 7 jaar getrouwd

  6. #6
    Hot and Classy

    Reacties
    136
    02-10-2004

    Jep ik heb ook zo'n mama...!!......Is op zich niks mis mee...want je kan letterlijk van de grond eten bij ons thuis, maar af en toe draait ze een beetje door....
    en om eerlijk te zijn, als ze dr soms nie is ofzo, dan hoor ik haar stem .....Je weet wel, Oh jeeh, wat een rotzooi hier....Dit dat.!!.....
    Neej maar, als er een ding is dat ik van mijn mama heb dan is 't schoonmaken...ALS ik schoonmaak doe ik t ook meteen goed!

    Peace Mensen....

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    415
    20-09-2004

    oeps foutje

    Citaat Geplaatst door nurah
    ik had het tegen degene die het onderwerp hier heeft geplaatst...niet lullig bedoeld ofzo vond het alleen komisch dat er een onderwerp over schoonmaken tussen 'seksualiteit' staat...
    je hebt gelijk ik zit verkeerd

  8. #8
    Bijna Lid

    Reacties
    167
    09-10-2004

    Hahaha klinkt me bekent in de oren..
    Ik heb het zelf namelijk ook.Klinkt misschien raar, maar ik heb echt een obsessie voor schoonmaken..


    Ach ja, ik heb liever een moeder die alles schoon maakt, en van orde houdt (ook al is het soms overdreven),dan een moeder die zo slordig is en eens per jaar schoonmaakt…

    Ilham

  9. #9
    Freesoul

    Reacties
    623
    26-09-2004

    mocrocinderella

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    125
    19-06-2004

    hahaa mijn moeder is ook zo, ze maakt de hele dag schoon, dag in dag uit, terwijl ze maar met zn tweeen zijn en het niet eens snel vies of rommelig word, toen ik thuis woonde was dit ook erg, kleren moesten precies opelkaar en netjes, geen kruimeltjes op de grond, een pluisje was al erg, heb me echt geirriteerd aan haar toen, maar, ik ben nu zelf ook zo geworden kan niks zien liggen op de grond, ik dweil elke dag, het irriteerd me als ik ook maar een beetje vuil zie, het is een ziekte denk ik, maarja nog altijd beter dan een vies huis he

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    125
    19-06-2004

    en ik merk nu al dat mijn dochtertje ook zo gaat worden als ze iets heeft laten vallen van eten ofzo gaat ze het gelijk opruimen, en ze eet heel voorzichtig zodat ze niet kruimeld, en zo zal het wel generaties doorgaan denk ik...

  12. #12
    MVC Premium

    Reacties
    3.795
    09-04-2002

    MVC Premium MVC Premium

    Schoon is GOED!!!

    Bij mij klinkt het zeker bekend in de oren!!!
    maar ik vind het geen probleem!!!!!! Schoon zijn is GOED!!!

    Beslama .....