1. #1
    Fati Fleur

    Reacties
    3.310
    08-02-2002

    Hoe Senhaji Een Zaal Op Ze Kop Kan Zetten...

    Ja Senhaji... een absolute topper als het gaat om chaabi... IK luister er graag naar en erop dansen gaat ook lekker makkelijk ... Ik bedoel waar senhaji is heb je gezelligheid. Senhaji is nu ook in andere delen van Marokko doorgebroken.. EERST waren ze alleen bekend bij de DAGILIEEN. ALS ik dan vroeg aan me tetouania vriendin: meid ken je de nieuwe single van SENHAJI dan was het zoiets van ... Wie is senhaji??? maar ja nu senhaji 5 januari zelfs naar Nederland komt schaamt ze zich enorm dat ze het me vroeg.. Heel marokko kent ze inmiddels...

    Ik wil vragen aan jullie wat jullie van hun Chaabi muziek vinden..
    Ze hebben 2 mooie nummer waarop mensen spontaan gaan huilen

    ALITIM ( mensen zonder ouders )
    MATA ABA MASAFTOUCH ( mijn vader is dood gegaan en heb hem niet gezien )



    Bent Dagilia
    La vie est belle!

  2. #2
    CEO of M.I.M.

    Reacties
    9.792
    09-03-2002

    Ik vind dat nummer vanb senhaij houwid derdik zid derdik onwijs goed echt tha bomb ik heb hem een keer live mogen mee maken op een bruiloft in tetouan en echt iedereen ging uit zijn dak jong & oud super gewoon

  3. #3
    Fati Fleur

    Reacties
    3.310
    08-02-2002

    Ja .. Oud derdik zid derdik is een lied waarbij alle tafels en stoelen opzij worden gezet en je je taksita een beetje moet ophijse om eenbeetje te kunnen stampen

    Bent Dagilia
    La vie est belle!

  4. #4
    aya ralla bouya

    Reacties
    4.347
    25-02-2002

    zijn muziek is wel oke...alleen heb beter gehoord


    =emsoem=
    oday ghis wo edjzoun, sfayie ra tsensouna
    aday iedar ofous esinien d'l kiya...

  5. #5
    aya ralla bouya

    Reacties
    4.347
    25-02-2002

    heeft iemand eeen link van die liedje


    oud derdek zid derdek


    =emsoem=
    oday ghis wo edjzoun, sfayie ra tsensouna
    aday iedar ofous esinien d'l kiya...

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    863
    23-09-2001

    Salaam

    Ikzelf vind hem ook heel goed. Ik weet niet of je het al weet maar er is onlangs een nieuwe cassette van hem uit Saïd Senhaji Live.
    Het liedje "mat a ba oe ma saftouch" geeft je echt rillingen als je het hoort.

    Groetjes
    Net als de Marokkaanse vlag rood is mijn bloed en groen zijn mijn aders!!!!

  7. #7
    CEO of M.I.M.

    Reacties
    9.792
    09-03-2002

    Origineel gepost door Bent Dagilia
    Ja .. Oud derdik zid derdik is een lied waarbij alle tafels en stoelen opzij worden gezet en je je taksita een beetje moet ophijse om eenbeetje te kunnen stampen

    Bent Dagilia

    lekker de boel afbreken he

  8. #8
    Modeontwerpster

    Reacties
    1.318
    13-04-2002

    MVC Premium MVC Premium

    Re: Hoe Senhaji Een Zaal Op Ze Kop Kan Zetten...

    serser tilfoen mat baak ja waldi wa ta bgaid oe gadie.
    sirie sabri ja mojma..
    Wa zab allah ja good mat ba ma schaftoosch ma fieja ma wasitoosch el gorba gara si swieja
    Fi tilifoen gbar wa zejt keloe farek ja gajaat fien gooti wa gbaabi ra kebda garkaat wa schwaat....









    Ik weet het deze zomer damn in casa senhaji aan iedereen haren los blij zo was feesten.
    elke avond was er een band bij ons die kwam optreden ik wil terug whaaaaaaa

    Subhanallah - Alhamdolilah - La Illaha Illa Allah

    La ilaha Ila enta subhanak ini koento mina dalimien.


  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.677
    30-11-2001

    Wayooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo w SENHAJI :schok:

    SENHAJI is echt gewoon THE MAN als het op chaabi aankomt hoor! Ik moet eerlijk zeggen dat ik sinds 2/3 jaar pas naar Marokkaanse muziek luister en Senhaji was sinds toen mijn favoriet

    Zondag komt hij optreden in Amsterdam en ik ben dan inshallah van de party om een flink te gaan DERDEKKEN :boogie:


    ** SouSou **

  10. #10
    Fati Fleur

    Reacties
    3.310
    08-02-2002

    Leuk man Sousou.. Nou veel plezier meid

    Ik moet hellaas werken anders was ik ook van de partij ...
    Maar ik ga in marokko denk ik dit jaar naar die clubs waar hun af en toe een optreden geven ik bedoel in Marokko kan je helemaal je dak uit gaan... En Casawia bij ons kwamen ze ook heel vaak maar niemand wou me brengen want ik was alleen naar marokko gegaan

    Maar ja volgend jaar verandering he

    Bent Dagilia
    La vie est belle!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    53
    01-07-2003

    hij is de best gewoon

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    10
    21-08-2003

    SENHAJI is gewoon THA BOMB, ik vind hem gatha3r. Het eerste liedje dat ik van hem hoorde was oud dirdek zid derdek, ik ga nog steeds uit mijn dak als ze dat draaien maar kan nog steeds niet dirdek doen.

    Kan er mij iemand zeggen of Senhaji ook in Belgie komt optreden. In A'dam is dat deze zondag? Meer info aub.

    Naast Senhaji vind ik ook Hajib, Stati, Khadija Bidouia, Fatna bent lhoessien en Shikates goed. Gewoon BIDAWA muziek (ok Hajib is van Rabat maar dat is dichtbij !!)

    Hey Wydadia alles goed? Senhaji is net als jouw een Wydad-fan ;-)

    Een keer kwam Senhaji optreden in Mimosa (en ik ging normaal maar ben niet kunnen gaan) en hij is gewoon niet komen opdagen vind ik wel erg.

    Moehim ik kan maar beter stoppen want ik ga straks nog huilen van verdriet, IK MIS MAROKKOooooooooooooooooooooo

    BOUSA

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    10
    21-08-2003

    Naeri bla met fakreni agti...ik hoop dat er binnekort ook zo'n chaabi feest in België is want ga3s ni een hayeh !!!!

    Thallah fi rasek & BOUSA KBIRA

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    11
    03-11-2002

    ben helemaal weg van sehaij en douadi niemand is net zo goed alles hun love you senhaji en douadi ahahah

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.626
    26-11-2003

    Citaat Geplaatst door kaokao
    ben helemaal weg van sehaij en douadi niemand is net zo goed alles hun love you senhaji en douadi ahahah
    ja hun twee zijn the best
    Wie denkt een betere vriend dan Allah {swt} te hebben, kent zijn Schepper niet goed.
    Wie denkt een grotere vijand te hebben dan zichzelf, kent zichzelf niet goed.~