+ Reageer
1 tot 10 van 10
    MVC Lid

Reacties
    160
    06-10-2008

Torrents, downloaden erg traag?

ik hdeb net torrent gedownload omdat ik een film wil downloaden maar hij is echt te traag. IK wil ook ff weten of het downloaden ook verder gaat zonder internet verbinding?

Fuck Fame

Reacties
    4.292
    21-12-2006

Lol als je geen internet hebt dan kun je ook niet downloaden he. Je moet kijken naar hoeveel mensen SEEDEN (SEEDS). Hoe meer hoe beter. Dat is belangrijk. Je kunt ook in bijv. het programma utorrent trackers toevoegen. Gebruik www.torrentz.com of piratebay.org.

Supermodel

Reacties
    3.295
    19-06-2010

Inderdaad. Soms moet je gewoon een andere torrent nemen.

Kijk ook eens op BtJunkie, die gebruik ik tegenwoordig erg vaak.
    De torrents worden weergegeven al naar gelang het aantal seeders.

Klik rechtsboven op advanced, dan heb je meer zoekcriteria.

Must Watch Documentaries

Psywar - de manipulatie van de massa

Het is gevaarlijk om gelijk te hebben wanneer machthebbers ongelijk hebben --Voltaire

Agzenay

Reacties
    4.166
    06-09-2008

Ook poort openen zou weleens kunnen helpen.

-

MVC Lid

Reacties
    1.189
    30-06-2009

Citaat Geplaatst door Just_me20 Bekijk reactie
    ik hdeb net torrent gedownload omdat ik een film wil downloaden maar hij is echt te traag. IK wil ook ff weten of het downloaden ook verder gaat zonder internet verbinding?

Dat is hetzelfde alsof je vraagt kan ik verder rijden als mijn benzine op is.

Ik zou je aanraden om ergens een server te huren en gebruik te maken van nieuwsgroepen maar dat zal je wel weinig zeggen denk ik.
    Saddam Hussein: Three Whom God Should Not Have Created: Persians, Jews, and Flies

MVC Lid

Reacties
    24
    17-04-2011

Als je de snelste torrents wilt downloaden. Zie website

Pure Grade A

Reacties
    5.607
    07-07-2006

MVC Premium MVC Premium
    Goede torrents vind je vaak op gesloten community's zoals Bitsoup.org. Je moet wel eerst registreren en er geldt een 1:1 deel policy. Maar dat uploaden kun je faken met Ratiomaster van ik dacht moofdev.
    From the nothing comes everything and everything becomes nothing.

everything=energy

Reacties
    3.836
    15-09-2003

Tip: als je iemand wilt helpen die relatief weinig snapt van iets hou het dan simpel jongens..zo help je niemand en plaats je een reactie met geen of weinig toegevoegde waarde en dat wil je niet neem ik aan?
    Last van een slecht werkende pc? Kijk hier:Computerproblemen oplossen en voorkomen (o.a. anti-virus, anti-spyware, tips tegen een trage pc, gratis en goede software, geluidsproblemen oplossen) klik hier
    Geen geld voor Windows? Geen probleem! klik hier
    Groen puntje is welkom. Dank u
    klik hier voor uitleg hoe

Fuck Fame

Reacties
    4.292
    21-12-2006

Handleiding utorrent + het downloaden van bestanden:
    http://www.duken.nl/leren-downloaden...ownloaden.html

Als je je poort status (open of dicht) gaat controleren en je poort is dicht dan moet je het even melden zodat we je daarmee kunnen helpen.

MVC Lid

Reacties
    24
    17-04-2011

of kijk op mijn website. ik heb de snelste torrents erop gezet. dus geen moeite hoef je te doen om te zoeken.

Veel Succes

Otla Vliegtickets Al Hoceima
Nieuws
Lifestyle
Sport