ik hdeb net torrent gedownload omdat ik een film wil downloaden maar hij is echt te traag. IK wil ook ff weten of het downloaden ook verder gaat zonder internet verbinding?
ik hdeb net torrent gedownload omdat ik een film wil downloaden maar hij is echt te traag. IK wil ook ff weten of het downloaden ook verder gaat zonder internet verbinding?
Lol als je geen internet hebt dan kun je ook niet downloaden he. Je moet kijken naar hoeveel mensen SEEDEN (SEEDS). Hoe meer hoe beter. Dat is belangrijk. Je kunt ook in bijv. het programma utorrent trackers toevoegen. Gebruik www.torrentz.com of piratebay.org.
Inderdaad. Soms moet je gewoon een andere torrent nemen.
Kijk ook eens op BtJunkie, die gebruik ik tegenwoordig erg vaak.
De torrents worden weergegeven al naar gelang het aantal seeders.
Klik rechtsboven op advanced, dan heb je meer zoekcriteria.
Must Watch Documentaries
Psywar - de manipulatie van de massa
Het is gevaarlijk om gelijk te hebben wanneer machthebbers ongelijk hebben --Voltaire
Saddam Hussein: Three Whom God Should Not Have Created: Persians, Jews, and Flies

Goede torrents vind je vaak op gesloten community's zoals Bitsoup.org. Je moet wel eerst registreren en er geldt een 1:1 deel policy. Maar dat uploaden kun je faken met Ratiomaster van ik dacht moofdev.
From the nothing comes everything and everything becomes nothing.
Tip: als je iemand wilt helpen die relatief weinig snapt van iets hou het dan simpel jongens..zo help je niemand en plaats je een reactie met geen of weinig toegevoegde waarde en dat wil je niet neem ik aan?
Last van een slecht werkende pc? Kijk hier:Computerproblemen oplossen en voorkomen (o.a. anti-virus, anti-spyware, tips tegen een trage pc, gratis en goede software, geluidsproblemen oplossen) klik hier
Geen geld voor Windows? Geen probleem! klik hier
Groen puntje is welkom. Dank u
klik hier voor uitleg hoe
Handleiding utorrent + het downloaden van bestanden:
http://www.duken.nl/leren-downloaden...ownloaden.html
Als je je poort status (open of dicht) gaat controleren en je poort is dicht dan moet je het even melden zodat we je daarmee kunnen helpen.
of kijk op mijn website. ik heb de snelste torrents erop gezet. dus geen moeite hoef je te doen om te zoeken.
Veel Succes