1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    93
    28-04-2008

    Exclamation Hoe kom je achter een IP Adres??? PLEASE HELP!!

    Salaam mensen, iemand heeft me een dreigmail gestuurd, en ik wil graag weten van waar die mail is verstuurd, of dat vanuit nl is of marokko.

    Wie kan me aub hiermee helpen??? Ik ben je dan echt voor eeuwig dankbaar en je helpt me er héél erg mee!!

  2. #2
    Vlissingen

    Reacties
    3.530
    22-06-2005

    Citaat Geplaatst door Geluks_Pareltje Bekijk reactie
    Salaam mensen, iemand heeft me een dreigmail gestuurd, en ik wil graag weten van waar die mail is verstuurd, of dat vanuit nl is of marokko.

    Wie kan me aub hiermee helpen??? Ik ben je dan echt voor eeuwig dankbaar en je helpt me er héél erg mee!!
    Ar3likoem salaam, is het een mail via hotmail?

    Su'ud Ibrahim As Shuraim


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    93
    28-04-2008

    Citaat Geplaatst door WitteWijk Bekijk reactie
    Ar3likoem salaam, is het een mail via hotmail?

    Ja via hotmail, ik heb net via een site alles gevolgd hoe ik dat kan vinden en het is wel gelukt maar probleem is dat, kijk ik leg het even uit..

    Diegene heeft een dreigmail naar me vriendin gestuurd die voor mij is bedoelt, en zij heeft hem weer doorgestuurd, dus kan ik in die doorgestuurde mail vanuit haar ook zijn ip adres opzoeken?? Want ik heb nu dan alleen haar ip adres op die mail gevonden.. en die van hem kan ik niet opzoeken dan of hoe zit dat?

    Dank je wel voorje snelle reactie!

  4. #4
    Vlissingen

    Reacties
    3.530
    22-06-2005

    Citaat Geplaatst door Geluks_Pareltje Bekijk reactie
    Ja via hotmail, ik heb net via een site alles gevolgd hoe ik dat kan vinden en het is wel gelukt maar probleem is dat, kijk ik leg het even uit..

    Diegene heeft een dreigmail naar me vriendin gestuurd die voor mij is bedoelt, en zij heeft hem weer doorgestuurd, dus kan ik in die doorgestuurde mail vanuit haar ook zijn ip adres opzoeken?? Want ik heb nu dan alleen haar ip adres op die mail gevonden.. en die van hem kan ik niet opzoeken dan of hoe zit dat?

    Dank je wel voorje snelle reactie!
    Maar je vriendin heeft het niet via hotmail gehad zeker?

    Su'ud Ibrahim As Shuraim


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    93
    28-04-2008

    Jawel ook via hotmail..

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    93
    28-04-2008

    Ik heb zijn IP adres eindelijk, maar via zo een site tik ik die in maar kan ik nix daarover vinden... Bij land en plaats staat ''private adress''.


    Kan je me helpen zoeken waar die vandaan komt?

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    93
    28-04-2008

    Oh ja dit is zijn ip adres: 8684208129

  8. #8
    Supermodel

    Reacties
    3.254
    19-06-2010

    Citaat Geplaatst door Geluks_Pareltje Bekijk reactie
    Oh ja dit is zijn ip adres: 8684208129
    Dat is geen geldig IP-adres.

    Heb je het wel goed genoteerd? En alle cijfers?
    En die puntjes die er tussen moeten?

    Het lijkt mij dat er 1 cijfer mist.

    Must Watch Documentaries

    Psywar - de manipulatie van de massa

    Het is gevaarlijk om gelijk te hebben wanneer machthebbers ongelijk hebben --Voltaire


  9. #9
    Misfit

    Reacties
    3.969
    21-12-2006

    Je kan het ip adres achterhalen door te rechtsklikken op het emailtje en dan klik je op "Bericht Bron Weergeven".

    Aan het ip adres heb je weinig aan. Je kunt hooguit de omgeving, plaats achterhalen maar geen adres. Hiervoor moet je bij haar of zijn provider zijn en heb je een bevel voor nodig.

    ssssst.. still jij


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    93
    28-04-2008

    Jawel dat is het goede IP Adres, alleen ben ik vergeten de puntjes erbij te zetten: 86.84.208.129

  11. #11
    Misfit

    Reacties
    3.969
    21-12-2006

    Locatie:
    Utrecht - Uithoorn

    Kan je dat koppelen aan iemand?

    ssssst.. still jij


  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    32
    01-03-2011

    Citaat Geplaatst door BaasbovenBaas Bekijk reactie
    Je kan het ip adres achterhalen door te rechtsklikken op het emailtje en dan klik je op "Bericht Bron Weergeven".

    Aan het ip adres heb je weinig aan. Je kunt hooguit de omgeving, plaats achterhalen maar geen adres. Hiervoor moet je bij haar of zijn provider zijn en heb je een bevel voor nodig.

    Waar staat het IPadres vermeld dan?
    En hoe kan ik zien uit welke woonplaats de mail verstuurd is?

    Kan iemand mij helpen?

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    93
    28-04-2008

    Hmm ja ik kreeg dat net ook via een site te zien, maar als ik dan weer op www.mijn-ip.net kijk dan is zijn locatie weer hilversum..

    Kan je ook een precieze adres opzoeken via dat ip??

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    93
    28-04-2008

    Ik weet wel wie het is alleen wil ik weten waar die precies woont dan kan iemand daar even een ''kopje koffie gaan drinken''

    Want ik dacht eerst als die in marokko/spanje is (hij komt oorspronkelijk niet uit nl dus vandaar..) dan hoef ik me geen zorgen te maken, maar nu ik weet dattie in nl is moeten we toch even aan de bel trekken

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    32
    01-03-2011

    geluks pareltje hoe kan ik achter een ip adres komen?

    Kan jij mij helpen?