1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    27
    10-11-2003

    50-50 relatie(allebei betalen)

    hallo meiden/jongens

    wat als je net met een relatie begint..... date 1=leuk date 2 is super en date 3 is fantastisch...... daarna ga je met elkaar...... je gaat naar de bios... wat drinken... en doet allerlei leuke dingen maar je merkt af en toe dat hij een beetje gierig is... dan sta je voor de bios en loopt ie maar centen bij mekaar te zoeken, tot aan voorschut toe, en dan biedt jij aan om te betalen......ik zelf ben TOTAAAAL niet gierig maar, om nou de bios te betalen??? en wat drinken...... het is maar 6 euro en een fanta of cola is 3 euro.. ik zelf vindt het een MEGA VOORSCHUT om te betalen en zou het ook nooit doen(maar daarin tegen me vriend verrassen met een leuke boxer of een lekker geurtje) maar voor de rest NO WAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    jongens hoe denken jullie erover?????????????????? en zijn er nog meer meiden die dit weleens hebben meegemaakt

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.053
    01-11-2002

    nee mijn vriend betaalt altijd... geld is nooit een probleem geweest bij ons...



  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    23
    22-08-2004

    ik betaal 100%

    ik betaal maak je maar geen zorgen meid

  4. #4
    Elhamdolilah!

    Reacties
    2.944
    03-12-2003

    Als je een serieuze relatie hebt dan maakt het mij echt niks uit om beiden te betalen. Het lijkt mij juist leuk om zelf eens te betalen voor ons allebei natuurlijk. Ik ben niet echt iemand die daar op let. Wat je niet moet vergten is dat hij het soms ook moeilijk kan hebben op financieel gebied. En dan heb ik het over jongens die aan hun geld op een eerlijke manier komen .
    Maar om een lang verhaal kort te maken; het maakt mij niks uit wie er betaald.
    :blauwkus:

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    788
    16-06-2002

    ik denk dat het beetje genant is voor de jongen... maar ik vind het sowieso niet eerlijk dat hij altijd zou moeten.

  6. #6
    Love me

    Reacties
    305
    09-07-2002

    Ik betaal altijd, maar ik verwacht wel dat ze het wel een paar keer aanbied om te betalen. Ik wil niet dat ze het vanzelfssprekend gaat vinden. Ik heb liever dat ze haar geld besteed aan haarzelf. make up, kleren, schoenen Girls need the money to shop!!

    When her sweet perfume feels the room
    Ooh it is the way that she walks
    The way that she talks
    The softness of her lips
    I need all her love
    I need her touch


  7. #7
    Elhamdolilah!

    Reacties
    2.944
    03-12-2003

    Citaat Geplaatst door mihan
    Ik betaal altijd, maar ik verwacht wel dat ze het wel een paar keer aanbied om te betalen. Ik wil niet dat ze het vanzelfssprekend gaat vinden. Ik heb liever dat ze haar geld besteed aan haarzelf. make up, kleren, schoenen Girls need the money to shop!!
    Ja oke dat is wel te begrijpen, maar zou jij het dan ook niet een keer prettig vinden als zij betaald? Het gaat niet eens om het geld, maar meer om het gebaar zelf

  8. #8
    Abdu'Allah

    Reacties
    80
    12-12-2003

    oneens!

    Hola,

    Totaal niet mee eens met deze stelling!

    Waarom zou een jongen altijd moeten betalen? Misschien probeert ie
    dat zoveel mogelijk, maar als ie daardoor in financiƫle problemen
    kan worden gebracht, dan kan de dame best wel een handje meehelpen!

    Met je:' Cola kost maar 3 euro!'

    1x cola = 3 euro 2 personen = 6 euro per dag...als je elkaar vaak ziet, dan kan dat bedrag aardig hoop oplopen. En dan heb ik het alleen over de drank!


    De groeten van de groenteman!
    p.s. haal een pakje gevulde koek en blikje van de Aldi.. veel goedkoper
    Vind je het erg als ik geen ondertekening zet?

  9. #9
    To hard to get

    Reacties
    181
    21-03-2004

    je hebt helemaal gelijk mihan...ik vind het eigenlijk ook niet kunnen dat een meisje steeds verwacht dat een jongen betaalt...maar de jongen hoort te betalen ...vind ik althans..en als een meisje het aanbiedt dan moet de jongen weigeren...ZO HOORT HET!!!!
    Deze nickname word benuttigd door 3 personen..

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    324
    23-09-2004

    De groeten van de groenteman!
    p.s. haal een pakje gevulde koek en blikje van de Aldi.. veel goedkoper [/QUOTE]

    AFKNAPPER ZOU DAT ZIJN
    Wa Inna Illahi Wa Inna Illahi Radji3oen.Allah i Rahmek mijn lieve MAMA..Mijn Alles! 13-08-2009


  11. #11
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

    Reacties
    33
    27-02-2004

    Citaat Geplaatst door HEX
    je hebt helemaal gelijk mihan...ik vind het eigenlijk ook niet kunnen dat een meisje steeds verwacht dat een jongen betaalt...maar de jongen hoort te betalen ...vind ik althans..en als een meisje het aanbiedt dan moet de jongen weigeren...ZO HOORT HET!!!!
    en als jij nou aanbied om te betalen en hij laat het toe wat doe je dan



    (met de achterliggende gedachte hij zegt toch nee ik betaal)

  12. #12
    Elhamdolilah!

    Reacties
    2.944
    03-12-2003

    Citaat Geplaatst door paprika
    Hola,

    Totaal niet mee eens met deze stelling!

    Waarom zou een jongen altijd moeten betalen? Misschien probeert ie
    dat zoveel mogelijk, maar als ie daardoor in financiƫle problemen
    kan worden gebracht, dan kan de dame best wel een handje meehelpen!

    Met je:' Cola kost maar 3 euro!'

    1x cola = 3 euro 2 personen = 6 euro per dag...als je elkaar vaak ziet, dan kan dat bedrag aardig hoop oplopen. En dan heb ik het alleen over de drank!


    De groeten van de groenteman!
    p.s. haal een pakje gevulde koek en blikje van de Aldi.. veel goedkoper
    Juist dat bedoel ik

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    57
    16-06-2004

    Gewoon om en om, de man hoeft toch niet altijd te betalen..
    Het moet gewoon van beiden kanten komen..

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    483
    11-09-2004

    OM EN OM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    als je een lange relatie hebt TOCH?!
    Op dit moment NO COMMENT.........JUST LOVE ME!!!!!!!!!!!

  15. #15
    3abdon Da3eef

    Reacties
    8.919
    03-01-2003

    Citaat Geplaatst door salicana
    hallo meiden/jongens

    wat als je net met een relatie begint..... date 1=leuk date 2 is super en date 3 is fantastisch...... daarna ga je met elkaar...... je gaat naar de bios... wat drinken... en doet allerlei leuke dingen maar je merkt af en toe dat hij een beetje gierig is... dan sta je voor de bios en loopt ie maar centen bij mekaar te zoeken, tot aan voorschut toe, en dan biedt jij aan om te betalen......ik zelf ben TOTAAAAL niet gierig maar, om nou de bios te betalen??? en wat drinken...... het is maar 6 euro en een fanta of cola is 3 euro.. ik zelf vindt het een MEGA VOORSCHUT om te betalen en zou het ook nooit doen(maar daarin tegen me vriend verrassen met een leuke boxer of een lekker geurtje) maar voor de rest NO WAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    jongens hoe denken jullie erover?????????????????? en zijn er nog meer meiden die dit weleens hebben meegemaakt








    Sorry, maar als ik zo lees wordt ik boos.
    Als je voor elkaar kiest
    speelt geld geen grote rol
    Tel wat je hebt en niet wat je mist