MoOn_StarS is Online
Dit kan meerdere oorzaken hebben.
De-installeer flash player via het configuratiescherm/programmas en onderdelen (vista/7).
Download en installeer de laatste versie opnieuw:
http://www.adobe.com/go/getflash/
Weet niet welke browser je gebruikt? Altijd bij dit soort problemen je windows versie & browser naam erbij vermelden aub.
Als bovenstaande niet helpt dan kun je eventueel je browser samen met flash de-installeren en weer herinstalleren. Ik raad je firefox aan als je deze nog niet gebruikt.
Ik heb hetzelfde probleem. Telkens loopt die vast en dan doet die het even later weer, maar dat houdt weer niet lang aan.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥
gevonden k ga het nu proberen
hoor je strx of het heeft geholpen .. thanx bro
MoOn_StarS is Online
werkt nu als een speer.. ff checken of het zo blijft
MoOn_StarS is Online
Mocht het gefixt zijn dan moet je 1 voor 1 je addons weer inschakelen. Wanneer het probleem zich dan gelijk voordoet, dan weet je aan welke addon het ligt en welke addon je moet verwijderen.
Ik heb telkens de nieuwe versie gedownload, maar niets hielp. Ik heb gebruik Google Chrome, maar dit probleem deed zich eerst voor bij Internet Explorer. Daarna maakte ik gebruik van Google Chrome en toen had ik nergens last van, tot een aantal maanden erna. Nu loopt die Shockwave Flash player steeds vast.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Last van een slecht werkende pc? Kijk hier:Computerproblemen oplossen en voorkomen (o.a. anti-virus, anti-spyware, tips tegen een trage pc, gratis en goede software, geluidsproblemen oplossen) klik hier
Geen geld voor Windows? Geen probleem! klik hier
Groen puntje is welkom. Dank u
klik hier voor uitleg hoe