Poll resultaten: Bloeden Of Niet?

Stemmers
248. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Jah, als ze niet bloedt mag ze terug naar haar moeder!!

    37 14,92%
  • Neej, het maakt mij niet uit, ik vertrouw haar op haar woord.

    151 60,89%
  • Ik heb liever dat ze wel bloedt want......(?) (zelf in vullen)

    60 24,19%
  1. #1
    Hot and Classy

    Reacties
    136
    02-10-2004

    Boy's...Meiden Bloeden jah of neen?

    Heren, ik wil graag van met name van Marokkaanse mannen horen hoe zij denken over het bloeden van hun vrouw / vriendin bij de eerste keer sex!?....

    Nu is het algemeen bekend dat Bloed niks te maken heeft met ''maagd zijn'' of niet, maar met hoe nat je een meisje krijgt waardoor de penetratie makkelijker en soepeler verloopt....Back in the Days was het namelijk zo...(bij onze ouders bv.)..Dat je moeder nog nooit een man had gezien (bij wijze van spreken) en op de een op de andere dag lag ie ineens boven op haar...Niks Oraal, Ving**** evenmin...Zoenen al helemaal niet..dus de spanning was letterlijk te snijden...Vocht tekort als een gek daar!!...Spannen die hap beneden natuurlijk, waardoor er een kleine inscheuring ontstond aan de Schede, nu denken sommige dat als een meisje bloedt dat dat lieters zijn ofzo...Maar dat is dus niet zo..!...Anyway om een lang verhaal kort te maken is mijn vraag dus, hoe gaan jullie ermee om als je meid niet bloedt?...En als ze bloedt of dat jou een beter gevoel geeft (wat dus niet kan want dan bak je dr niks van !!... Neej hoor.....Maar graag serieuze reactie....


    De groeten!!:giegel:

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    31
    04-10-2004

    dat is alleen vies ..

  3. #3
    Noah & Naraem

    Reacties
    1.368
    05-10-2004

    Citaat Geplaatst door TandjesFee
    Heren, ik wil graag van met name van Marokkaanse mannen horen hoe zij denken over het bloeden van hun vrouw / vriendin bij de eerste keer sex!?....

    Nu is het algemeen bekend dat Bloed niks te maken heeft met ''maagd zijn'' of niet, maar met hoe nat je een meisje krijgt waardoor de penetratie makkelijker en soepeler verloopt....Back in the Days was het namelijk zo...(bij onze ouders bv.)..Dat je moeder nog nooit een man had gezien (bij wijze van spreken) en op de een op de andere dag lag ie ineens boven op haar...Niks Oraal, Ving**** evenmin...Zoenen al helemaal niet..dus de spanning was letterlijk te snijden...Vocht tekort als een gek daar!!...Spannen die hap beneden natuurlijk, waardoor er een kleine inscheuring ontstond aan de Schede, nu denken sommige dat als een meisje bloedt dat dat lieters zijn ofzo...Maar dat is dus niet zo..!...Anyway om een lang verhaal kort te maken is mijn vraag dus, hoe gaan jullie ermee om als je meid niet bloedt?...En als ze bloedt of dat jou een beter gevoel geeft (wat dus niet kan want dan bak je dr niks van !!... Neej hoor.....Maar graag serieuze reactie....


    De groeten!!:giegel:


    Je tekst is zo lollig echt zo grappig

    Ik begrijp niet wat die mannen hebben van tegenwoordig, ik bedoel je kunt toch wel voelen of je vrouw maagd is of niet???

    Beslama....

  4. #4
    Hot and Classy

    Reacties
    136
    02-10-2004

    Hihihi!!

    Dank je profiela!!!........

    Maar ik denk dat een man dat inderdaad kan voelen, omdat ze gewoon VET strak is, vooral als hij zelf geen maagd meer is, en er op los heeft gekrikt, dan heeft ie wel wat wijde Poesjes gevoeld (sorry voor mijn taal gebruik!!) en als hij dan met jou naar bed gaat, dan eh....Jah...Wat zal ik zeggen.....Tight!!!....



    De groeten, De TandjesFee..!!

  5. #5
    tijger

    Reacties
    427
    21-09-2004

    Wat maakt dan now uit of je maagd bent of niet
    Sex is een combinatie, de man stopt z'n informatie in haar communicatie. Samen maken ze een populatie. Snap je de situatie?of wil je een demonstratie;

  6. #6
    V.I.P

    Reacties
    635
    28-09-2004

    Ik moet KOSTEN van jou verhaal tandjesfee hsoeme man hsoema

  7. #7
    Hot and Classy

    Reacties
    136
    02-10-2004

    Bekrompen!!

    LIEVE Fatima. (?) Ik verbaas me toch over 't feit dat jij, uit ALLE onderwerpen hier toch kiest voor: ''Marokkaanse Jongeren en Seksualiteit'', je weet toch wat dat dan inhoudt, lijkt mij?....Echt zo triest he, info innen en info uitwisselen daarvoor bestaan er zulke sites, en dat bekrompen gedoe, laat dat alsjeblieft achterwege...


    Bij Voorbaat Dank, De TandjesFee

  8. #8
    M mijn witte duifje

    Reacties
    1.784
    07-08-2004

    Citaat Geplaatst door TandjesFee
    Heren, ik wil graag van met name van Marokkaanse mannen horen hoe zij denken over het bloeden van hun vrouw / vriendin bij de eerste keer sex!?....

    Nu is het algemeen bekend dat Bloed niks te maken heeft met ''maagd zijn'' of niet, maar met hoe nat je een meisje krijgt waardoor de penetratie makkelijker en soepeler verloopt....Back in the Days was het namelijk zo...(bij onze ouders bv.)..Dat je moeder nog nooit een man had gezien (bij wijze van spreken) en op de een op de andere dag lag ie ineens boven op haar...Niks Oraal, Ving**** evenmin...Zoenen al helemaal niet..dus de spanning was letterlijk te snijden...Vocht tekort als een gek daar!!...Spannen die hap beneden natuurlijk, waardoor er een kleine inscheuring ontstond aan de Schede, nu denken sommige dat als een meisje bloedt dat dat lieters zijn ofzo...Maar dat is dus niet zo..!...Anyway om een lang verhaal kort te maken is mijn vraag dus, hoe gaan jullie ermee om als je meid niet bloedt?...En als ze bloedt of dat jou een beter gevoel geeft (wat dus niet kan want dan bak je dr niks van !!... Neej hoor.....Maar graag serieuze reactie....


    De groeten!!:giegel:
    En toch bloeden de meeste marokkaanse meisjes nog altijd.

  9. #9
    The hottest member

    Reacties
    757
    16-07-2002

    ja moeilijk hoor

    als ze bloedt dan bakt haar man er dus niks van eigenlijk
    hij stelt haar dus niet op haar gemak
    en als ze niet bloedt.......ja wat dan? Dan is ze dus relaxed...of...

    is zo zwart wit he
    bestaat er ook geen test waarmee je de maagdelijkheid van een man kan bepalen, ph waarde meter ofzo

    KOM ZEG HOU EENS OP MET DIE NONSENS

    zou je denken, maar he, misschien nog niet eens zo gek nog niet........

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    104
    13-05-2004

    Een meisje hoeft niet meteen de 1ste keer te bloeden. De meeste meisjes/vrouwen bloeden wel de eerste keer. Andere pas na de 12de keer enz. Sommige bloeden ook weer niet. Wat maakt het eigenlijk uit? Dat beetje bloed, als je toch van elkaar houdt? En eerlijk bent tegen elkaar zowel man als vrouw en vertelt of je wel of geen maagd meer bent.

  11. #11
    Hot and Classy

    Reacties
    136
    02-10-2004

    Zina Chaima, meid!..Met jou kan ik praten!!....... Eerlijkheid voor alles!!!

    Liefs, De TandjesFee....

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    32
    02-10-2004

    dit vind ik (dus mijn mening) kinderachtige onderwerp....er zijn zat onderwerpen......hier schiet je niks mee........

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    184
    22-11-2003

    Nou ik vind het een heel leuk onderwerp, en wil graag menings horen.(lezen)

  14. #14
    Hot and Classy

    Reacties
    136
    02-10-2004

    Nou jah, ieder z'n mening......

    Maar waarom licht je je antwoord niet toe Maroc512??...Waarom?....

    Hey Romeisa, Thank u Dear!!

  15. #15
    Freesoul

    Reacties
    623
    26-09-2004

    jullie kunnen er los op fantaseren tot dat je een ons weegt maar je kunt ook zo iets hebben van ik zie het dan wel ........ en bloeden is echt niet standaard..... een jongen kan heus wel voelen en zien of iemand maagd is of niet!!!!!!!