1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Exclamation marokkaanse vrouwen willen veel maar maken de verkeerde keuzes

    Citaat Geplaatst door gerbouchi
    Selem 3aleikoum,

    ik denk dat de marokkaanse samenleving zoekende is en dat er in deze turbulentie vooral de marokkaanse meiden/vrouwen de verkeerde
    keuzes maken.

    de vriendelijke groeten,

    Habib.
    .

  2. #2
    --

    Reacties
    42.780
    17-05-2002

    Hoe bedoel je dat?


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.566
    22-02-2003

    what do you mean?
    "Hey, what do you call a doctor who failed out of med school?"
    "What?"
    "A dentist."

  4. #4
    Offline ..

    Reacties
    4.562
    22-01-2003

    Weer een Triest geval

    ga toch brood stelen van de eenden ( just kidding )
    In three words I can sum up everything I've learned about life.... It goes on.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    212
    24-05-2003

    ik denk ook dat er meer marokkaanse mannen zijn die verkeerde keuzen maken dan vrouwen ik vind juist dat vrouwen goed bezig zijn wat ik zie is zusters die carriere maken, hun identiteit niet verliezen en ook nog proberen te leven volgens de islam natuurlijk gaat het niet met iedereen even goed maar ik vind zeker niet dat het slecht gaat elhamdoelileh daarbij zou het handig zijn als je argumenten gebruikt want je stelling is een beetje onduidelijk
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  6. #6
    All dressed in love

    Reacties
    5.413
    07-10-2001

    Marokkanen beginnen meer de karaktereigenschappen te overnemen van de Koefar.

    zowel vrouwen als mannen.

    we worden soepeler voor de verkeerde dingen.

    en strenger voor de goede dingen.

    ik vraag me steeds af of het wel slim was van onze ouders dat ze voor het geld kozen inplaats van hun dien door hier naar toe te komen.

    Tjah.. je zaait wat je oogst

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    326
    03-06-2002

    Origineel gepost door Jorginho
    Ik proef van de Marokkaanse kant niet echt veel respect voor Nl-ers of anderen niet-gelovigen....
    Meisjes en jongens zeg je. Zeker. Maar vooral bergen jongens en minder (maar wel in toenemende mate) meisjes.
    Meisjes gedragen zich voorbeeldig, zelden wat over gehoord. Jongens bezorgen de Marokkanen de slechte naam!
    Respect ja jammer dat je dat niet krijgt, maar dat geld voor alle lagen van de nederlandse samenleving en is niet zozeer een marokkaans probleem. Er zijn zowel jongens al meisjes die dingen doen die niet stroken met de Islam! En je hebt gelijk als je zegt dat het vooral de jongens zijn die de negatieve krantenkoppen halen! Mijn mening is dat de jongens net zo goed beschermd moeten worden voor slechte dingen net zoals de meisjes! Maar Jorginho ik heb hier wat reacties van jou gelezen op dit forum en zie dat je veel afgeeft op marokkaanse jongens en slijmt bij je marokkaanse dames! Ik snap best dat je jezelf in de picture probeert te spelen om een marokkaanse meid te scoren hier maar word je niet misselijk van al dat geslijm hihihihhi

    C Yah
    Iwa Tbarkellah 3liekum a chebab

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    326
    03-06-2002

    Origineel gepost door Jorginho
    He, ik ben latino! Wij houden van vrouwen, zijn er gek op. Ik heb bovendien al een Marokkaanse vriendin, dus om hier nu te scoren...
    Ik hou van vrouwen en vind van mensen die hen onder druk van een geloof of wat dan ook proberen te kooien dat ze erg verkeerd bezig zijn.
    Vrouwen moeten in mijn ogen doen en laten wat ze willen, zolang ze er geen mensen direct mee schaden en moeten dus exact dat kunnen doen wat mannen ook mogen. Daar is niks slijmerigs aan.
    Oh op die manier jij bent een latino en iedereen leert op school dat latino's van vrouwen houden, nee maar nu snap ik je beweegredenen hahahaha Je bedoelt te zeggen dat je een soort latino greenpeace activist bent die de vrouwen uit hun kooi wil bevrijden
    Go and foul your neighbours cat.........
    Maar je doet maar wat je niet laten kan wilde enkel zeggen dat het opviel!

    C Yah
    Iwa Tbarkellah 3liekum a chebab

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    212
    24-05-2003

    selem3liekoem
    ik las wat reacties en het kwam er op neer dat mensen het hier in nederland lelijk vinden maar ik ben van mening dat de hele wereld lelijk bigint te worden en ben zelf van mening dat het met de marokkanen in marokko nog erger aan toe gaat als met de marokkanen in nederland maar dat geld natuurlijk niet voor iedereen, maar toch kijk hoe marokko begint te verwesteren ik schrik me elk jaar weer een ongeluk als ik terug keer naar mijn vaderland...............
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info