1. #1
    Riffia uit 't Zuiden

    Reacties
    11
    06-10-2007

    Weet iemand hoe ik een profielfoto kan plaatsen op mijn whatsapp apllicatie op iphone

    Beste dames en heren,

    Weet iemand hoe ik een profielfoto kan plaatsen op mijn whatsapp apllicatie op mijn iphone.

    Kan iemand mij hier instructies voor geven aub?

    Alvast bedankt!

  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    5.921
    06-10-2007

    dat kan niet, is onmogelijk.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    198
    07-08-2010

    het is niet onmogelijk, eht kan wel, want zie een paar mensen ook een foto hebben. Alleen weet ik niet hoe.

  4. #4
    Pure Grade A

    Reacties
    5.517
    07-07-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mibeschichen Bekijk reactie
    het is niet onmogelijk, eht kan wel, want zie een paar mensen ook een foto hebben. Alleen weet ik niet hoe.
    Volgens mij kan het niet op de iPhone. Misschien dat het op de versies voor Android of Blackberry wel kan.
    From the nothing comes everything and everything becomes nothing.

  5. #5
    C'est normal,

    Reacties
    1.204
    29-05-2007

    Wist niet dat dat mogelijk was..

  6. #6
    Bijna Lid

    Reacties
    5.921
    06-10-2007

    Het kan helemaal niet, want wat ik zelf vreemd vind is dat ik ook een voorbeeld foto zie op whatsapp het zou denk ik op een en andere manier moeten kunnen

  7. #7
    Serio

    Reacties
    235
    18-02-2008

    Jullie zitten er allemaal naast.
    Het kan wel maar niet je eigen profiel. Je hebt in whatsapp allemaal contactpersonen die je zeg maar een foto kan toewijzen. u
    Dus als ik jou toevoeg dan kan ik een foto maken en die aan jouw koppelen en jij kan hetzelfde bij mij doen dan..

    Hopelijk is het een beetje duidelijk. Ik vond het in begin ook vreemd maar na kleine onderzoek begreep ik het. Wel jammer.. Maar eigenlijk beter want op die manier hoeft de server je foto niet telkens op te slaan. Dit scheelt in de capaciteit en performance...

    Anders had ik je ook gewoon msn gebruik maar whatsapp is klein waardoor het weinig energie gebruikt.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    6.824
    08-02-2010

    Het kan wel. Als het goed is alleen Android en Blackberry. Ik kan het iig wel sinds de laatse update! :-)

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    6.824
    08-02-2010

    Voor Android:

    Open je WhatsApp -> Instellingen -> Profielfoto