1. #16
    Nieuwe gebruiker!

    Reacties
    1.086
    01-01-2009

    Helpt dit echt?

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    179
    31-08-2009

    Citaat Geplaatst door samirake125 Bekijk reactie
    ah, en op welke site heb je dat gezien? Ik heb ook een site gezien, 2 blikken voor 29,95 en ongeveer 6 euro aan verzendingskosten, bedoel je die?
    jah die bedoel ik. Ah ja ik was de verzendkosten vergeten die komt er natuurlijk ook bij. Dan kom je gw op hetzelfde bedrag dan kan je het beter bij kruitvat kopen of bij een andere winkel.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    179
    31-08-2009

    Citaat Geplaatst door lief89 Bekijk reactie
    Helpt dit echt?
    ja het helpt echt maar je moet wel heeeel streng zijn voor jezelf als je snel resultaat wilt boeken. Ik neem nu 3 shakes per dag ochtend middag en avond. Tussendoor neem ik chineze thee en thats it. Ik ga het een weekje doen en dan kijk ik hoeveel ik af ben gevallen. Dan ga ik zo door totdat ik 15 kilo ben afgevallen.
    Ik heb een nicht die dit ook heeft gedaan ze heeft het 1 maand gedaan ze leefde alleen op shakes ze is 18 kilo afgevallen. Ze deed wel elke dag sporten zo n 2 uurtjes en veel water drinken. Nu ze af is gevallen is ze wel veel gezond aan het eten zodat ze niet weer aankomt.
    Ik wil het ook doen ik hoop dat ik het deze week volhou.

  4. #19
    Nieuwe gebruiker!

    Reacties
    1.086
    01-01-2009

    Citaat Geplaatst door oujdalady123 Bekijk reactie
    ja het helpt echt maar je moet wel heeeel streng zijn voor jezelf als je snel resultaat wilt boeken. Ik neem nu 3 shakes per dag ochtend middag en avond. Tussendoor neem ik chineze thee en thats it. Ik ga het een weekje doen en dan kijk ik hoeveel ik af ben gevallen. Dan ga ik zo door totdat ik 15 kilo ben afgevallen.
    Ik heb een nicht die dit ook heeft gedaan ze heeft het 1 maand gedaan ze leefde alleen op shakes ze is 18 kilo afgevallen. Ze deed wel elke dag sporten zo n 2 uurtjes en veel water drinken. Nu ze af is gevallen is ze wel veel gezond aan het eten zodat ze niet weer aankomt.
    Ik wil het ook doen ik hoop dat ik het deze week volhou.
    Goed van haar! 18 kilo is kapotveel!
    Ik probeer nog 1 keer te lijnen, lukt dat niet dan ga ik dit proberen.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    179
    31-08-2009

    Citaat Geplaatst door lief89 Bekijk reactie
    Goed van haar! 18 kilo is kapotveel!
    Ik probeer nog 1 keer te lijnen, lukt dat niet dan ga ik dit proberen.
    Ja inderdaad is kapot veel maar je moet het echt willen he. Ik heb ook zoveel dingen geprobeerd elke keer proberen te lijnen maar ik kreeg elke keer de neiging om te eten. Nu we boodschappen doen koop ik helemaal niks meer voor mezelf ik heb tegen me man gezegd dat hij al die lekkere dingen meemoet nemen naar zijn werk en daar laten Zodat ik niet meer kan snoepen .. Ik ga er echt voor dit keer ik moet me doel snel bereiken.

  6. #21
    «3

    Reacties
    371
    19-06-2010

    Kan je me uitleggen wat weightcare precies inhoudt?
    Waar ik het kan halen en hoeveel het kost?
    Gebruiker 1
    Gebruiker 2

  7. #22
    «3

    Reacties
    371
    19-06-2010

    Citaat Geplaatst door kOerrdii_ Bekijk reactie
    Weightcare kan je gebruiken als een vervangende maaltijd je hebt shakes muesli repen ect, Je kan ze halen bij de kruidvat. die shakes zijn 17 euro dan heb je genoeg voor 1 tot 2 weken maar je kan ook van die kleine flesjes kopen voor 1x die zijn rond de 2 euro.
    Aah oke dankje!
    Maar hoeveel kcal zit erin?
    En helpt het tegen het afvallen?
    Gebruiker 1
    Gebruiker 2

  8. #23
    Peace

    Reacties
    223
    15-06-2010

    Succes meid!

    een vraag je he, je zegt boven 200kcal per shake, dit krijg je ook binnen bij een (mager) broodje gezond?? wat is het nut dan van zo een shake??

  9. #24
    «3

    Reacties
    371
    19-06-2010

    Citaat Geplaatst door kOerrdii_ Bekijk reactie
    per shake zitten er 200 kcal in, en ja het helpt tegen afvallen maar als je veel resultaat wilt zien moet je je strikt aan die shakes houden.
    200 vind ik toch wel veel,
    ik wil onder de 100 blijven.
    Toch bedankt
    Gebruiker 1
    Gebruiker 2

  10. #25
    Peace

    Reacties
    223
    15-06-2010

    Citaat Geplaatst door kOerrdii_ Bekijk reactie
    Haha geen idee meid dat loop ik me ook af te vragen! daarom zeg ik zodra me shakes op zijn ga ik weer gezond eten want het vult me meer je kan lekker kauwen en val er ook gezond mee af.
    MOet je zeker doen, want 200 kcal is inderdaad best veel..
    Ik zie dat je maar 10 kilo wil afvallen, dit kan je makkelijk binnen anderhalf maand/2 maanden met een duidelijke eetschema en met eten die je kauwt .. Ook heb je meer kans op blijvend resultaat.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    77
    25-03-2010

    Citaat Geplaatst door stille_2006 Bekijk reactie
    die shakes zijn moeilijk om vol te houden en je moet gewoon echt willen. het beste wat je kan doen is afwisselen met die shakes bijvoorbeeld als avond eten nemen neit alleen die shakes want dat gaat niet echt lukken




    dat dacht ik dus ook, tot ik geen zin meer had om uitvluchten te verzinnen, ben 11dagen bezig en ik ben 3.5kg afgevallen. Maar ik weeg me wel ELKE dag, gewoon voor de motivatie, dus so far so good

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    179
    31-08-2009

    Wat ik vanaf vandaag doe is sochtends 2 Volkoren crackers eten 1 volkoren cracker zit 58 kcal in met een kopje chineze thee. Dus dan heb ik 116 Kcal in de ochtend. Middag een shake en s avonds ook een shake. dan heb ik per dag ongeveer 516 kcal binnen.
    Ik heb net de zumba gedaan een uurtje ben flink gaan zweten

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    182
    14-12-2007

    Citaat Geplaatst door kOerrdii_ Bekijk reactie
    Ik hoor echt veel over die chinese thee denkt dat ik dat ook maar eens ga proberen
    EN hoe bevalt het je?:d Het valt wel mee tog tenminste k ben weer begonnen maar heb egt gemerkt dat k minder trek heb en ben weer nog een kilo kwijt:d Die chinese thee helpt wel:d

    veel suc6 allemaal!!
    xxxx

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    132
    11-01-2009

    Ik ben nu ook 1 week bezig met 3 x per dag shake te nemen wollah kapot moeilijk.........

    Ik moet echt veel afvallen maar goed ik ga mijn best doen. Ik ga maandag wegen en laat jullie zeker weten wat het resultaat is geworden!

    meiden succes!!!

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    132
    11-01-2009

    Ik heb het net verpest 1 boterham met kaas gegeten pfffffff

    En nu zn spijt je wil niet weten!! maar mijn 3e shake heb ik nartuurlijk niet genomen....

    Insha allah morgen ga ik er weer 100% voor