+ Reageer
Pagina 3 van 3 EersteEerste 1 2 3
31 tot 37 van 37
    MVC Lid

Reacties
    1
    16-06-2013

Dringend gezocht

Heeft niemand het adres van die joodse vrouw in venlo het is echt wel dringend!!

MVC Lid

Reacties
    91
    26-12-2011

Heeft iemand het adres en of nummer.. ?

MVC Lid

Reacties
    1.710
    15-08-2007

Ja, doei! Ik woon in de omgeving. Al had ik t nummer, zou ik m niet plaatsen. Troep.

MVC Lid

Reacties
    55
    11-02-2017

Wat een volk, ik lees hier alleen maar haat, is het een jood ?! Nee man satanisme, nee man ze doet aan Kabbalah .. the fuck is wrong with you people ?

Ik las net iemands topic, nee vraag Allah voor genezing anders is het shirk .. god gaat toch niet via een directe manier jou genezen ?! Dat
    gebeurt juist andersom, in dit geval, dat ene vrouw wat de meeste hier een heks noemt is iemand wat god heeft gestuurd ( indirect manier jou genezen )

Meeste moslims zijn zoooo fucking delusional, 9 van de 10 keer zitten ze op een wonder te wachten .. zo werkt het leven niet !

En waarom dat haat, sinds islam dien rahma is, waarom haat je een ander ?! Moslims doen zelf niks, alleen eten bidden poepen en achter anders rug praten, je ontdekt niks, je maakt niks, je hebt geen betekenis op aarde, je staat letterlijk in de weg .. je ken jou eigen religie niet eens en alsnog een grote bek !!

Tfo
    Don't see it as a curse for have being given an enemy life, it could be blessing too ... A wise man get's more from his enemies than a fool from his friends.

Verbannen

Reacties
    19
    15-10-2017

Pure evil.

MVC Lid

Reacties
    796
    03-11-2004

Ik begrijp het vooral als je wanhoopig bent.

Ask me anything!

Reacties
    31.613
    07-08-2007

Mensen zijn zo hopeloos dat ze hulp zoeken bij Joodse tovenaars. De enige die genezing kan brengen is Allah en de koran, niet meer en niet minder. Vertrouw daarop i.p.v. bezig te zijn met duivelse praktijken.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.