1. #31
    Allahu Akbar

    Reacties
    567
    30-10-2002

    Re: Re: Mustapha geweigerd bij Big Brother-finale

    Origineel gepost door bezoeker99182
    Nou nou freedom23

    je hebt het dat artikel over dat zo door jouw vermaledijde programma erg precies overgetypt uit die door jou zo vermaledijde telegraaf.
    Het staat bol van de tikfouten.

    Ik geloof er helemaal niks van. 't is gewoon verzonnen.

    ik mag aannemen dat ie samen met zijn broer in de auto is weggereden, gezien de afstand tussen Boskoop en Almere en niet op zijn aftandse studentenfietsje.

    poortwachter is een oud nederlands woord dat bijna niet meer wordt gebruikt. portier is meer gangbaar. hoelang ben je niet meer in nederland geweest ? 't lijkt wel iets op Zuid-Afrikaanse boerentaal.
    of heb je te lang in israel vertoefd ?

    IEDERE portier zou hem om zijn rijbewijs hebben gevraagd.

    En anders was deze rechtenstudent zelf echt wel zo slim geweest om het te laten zien.

    FANTASIE HEB JE IN IEDER GEVAL GENOEG !

    en zelfkritiek,

    je deuntje begint al aardig te verslijten vind ik.
    je probeert alleen maar de emoties op te voeren.
    mooi dat niemand op dit forum er meer in trapt.
    en moord en brand gaat schreeuwen over discriminatie
    zodat je daarin wordt bevestigd.

    JAMMER HE ?

    een-tweetje met freedom23 ?
    Als je mij voor leugenaar uitmaakt okay, maar ga dan eens de editie van de zaterdag Telegraaf lezen voordat je mij gaat beschuldigen. Maar goed we zijn niet anders van je gewend Bezoekertje, altijd wat zeggen voordat je ook maar ff nagedacht hebt... maar goed!
    Het ging mij niet om discriminatie, maar omdat zoveel mensen zich afvroegen waarom Mustapha niet was komen opdagen! Die hele Big Brother kan me gestolen worden, maar als mensen zich dingen afvragen dan zoek ik dat voor hun op!

    En ****up met je een-tweetje met zelfkritiek, ik heb helemaal niks gemeen met die gozer...
    'Rijkdom is heerlijk en een bron van zegen voor hen die het verkrijgen; maar hen die het zoeken uit hebzucht zijn als mensen die altijd eten maar altijd honger hebben' (Hakiem ibn Hizaam -Hadieth Bucharie)

  2. #32
    Crimineel in de liefde

    Reacties
    748
    05-08-2002

    pffff.... sterk bakkie ehhh Fritszz..
    Het leven is SNEL...
    maar ik ben SNELLER!!

  3. #33
    Allahu Akbar

    Reacties
    567
    30-10-2002

    Origineel gepost door bezoeker99182
    freedom23,

    misschien hebben ze bij de Telegraaf nog een plekje vrij voor je !

    , en nog eens
    ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
    'Rijkdom is heerlijk en een bron van zegen voor hen die het verkrijgen; maar hen die het zoeken uit hebzucht zijn als mensen die altijd eten maar altijd honger hebben' (Hakiem ibn Hizaam -Hadieth Bucharie)

  4. #34
    Allahu Akbar

    Reacties
    567
    30-10-2002

    Origineel gepost door bezoeker99182
    welterusten, slaap zacht
    Nee kan niet ik moet de Telegraaf nog doorspitten om wat nieuwe dingen op deze site te plaatsen
    'Rijkdom is heerlijk en een bron van zegen voor hen die het verkrijgen; maar hen die het zoeken uit hebzucht zijn als mensen die altijd eten maar altijd honger hebben' (Hakiem ibn Hizaam -Hadieth Bucharie)

  5. #35
    Allahu Akbar

    Reacties
    567
    30-10-2002

    Origineel gepost door bezoeker99182
    alvast een gezond en gelukkig 2003 toegewenst dan

    Dank je en jij het zelfde, hmar
    'Rijkdom is heerlijk en een bron van zegen voor hen die het verkrijgen; maar hen die het zoeken uit hebzucht zijn als mensen die altijd eten maar altijd honger hebben' (Hakiem ibn Hizaam -Hadieth Bucharie)

  6. #36
    C'est moi!

    Reacties
    158
    05-01-2002

    Nou ik kan je zeggen dat dit wel waar is aangezien Mustafa dit zelf gezegd heeft op de radio. Hij is ook bij moslimomroep geweest maar dan op de radio, hij heeft vanalles verteld. en ook errug spijt van wat ie gedaan heeft. Zijn moeder had het hem nog zo gezegd zei hij. Hij dacht dat het geen kwaad kon. Iedereen in het huis was tegen hem en zodra de camera erbij was, dan was het weer slijm slijm slijm, waar sommige Nederlanders ook erg goed in zijn kan ik zeggen. Maar anyway, dat hij geweigerd is bij de deur is ook zo.
    “ Vrees Allah waar je ook bent en laat een goede daad volgen op een slechte daad om deze op te heffen en gedraag je goed ten opzichte van de mensen”.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    78
    27-11-2002

    Origineel gepost door *********e
    Ze hebben hem trouwens ook vet genaaid, man.
    Ze hebben hem tot de laatste week er in laten zitten, voor de kijkcijfers en bellers natuurlijk. Want hij was erg populair. Maar de laatste wee voor de finale is ie eruit gedonderd! Hij had zelfs bij de tussenstand de hoogste score, en toen gelijk de laagste. Dat kan toch niet! Ze gunden een marokkaan het geld gewoon niet! Want als hij er in de finale in zat, zou hij zeker winnen. Alle marokkanen zouden voor hem bellen. Maar ja....

    INDERDAAD DAT WEET IK WEL ZEKER, HIJ IS GEWOON GENAAID ZE GUNNEN EEN MAROKKAAN GEEN GELD SNAP JE
    GROETJES
    geniet van het leven je weet nooit hoe het kan afllopen!!!!!!!
    oujda-forever!!