1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    27
    10-11-2003

    Wat Als Je Vrouw Opeens Erggg Dik Wordt?

    hoi boys

    je heb een tijdje een relatie met een mooie meid en dan besef je dat je verder wil met haar jullie trouwen maar nog geen jaar verder is ze echt VEEEEL VOLLER geworden .... het is eigelijk helemaal niet het meisje waar je altijd zo gek op was ... ze doet ook weinig meer aan haar uiterlijk..... DIT ZIE JE NAMELIJK IN REAL LIFE OOK WELEENS omdat de meiden dat zo iets hebben is tog MIJ man ....

    MAAR WAT DOEN JULLIE DAN ????????????

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    66
    24-08-2004

    hahahahahahahha ..........maar dat klopt helemaal......eerst optutten, dieten.....haren fonen......de mooiste kleren....aandoen.......doen alsof ze overal mee eens zijn, alsof ze helemaal gek is op zijn familie...........maar zodra ze hem in haar wep heeft gelokt......dan komt de ware heks naar boven.....letterlijk en figuurlijk......vet blubbers komen ineens naar buiten....kroeche haren staan ineens overeind......meeters en puisten zijn zichtbaar.....ze praat ineens harder en luider alsof ie doof is....van ze familie mot ze helemaal niks hebben.........

  3. #3
    Living la vida locca

    Reacties
    3.285
    14-08-2002

    haha dat is de fout van mensen die alleen op uiterlijk vallen! Uiterlijk is zo vergankelijk.
    Als je op karakter valt dan maken al die veranderingen niet zoveel uit
    Niets is wat het lijkt

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    23
    22-08-2004

    hahahhah dan sleep ik haar mee naar de sport school wil echt geen fat mama zo ben ik niet met haar getrouwd!!!!!!!!

  5. #5
    Love me

    Reacties
    305
    09-07-2002

    nou als het mijn meisje is dan merk ik het zowiezo al veel eerder en voorzoiets gebeurd zou ik het al opmerken. Ik zou haar stimuleren om te gaan trainen en zodanig met zijn tweeen als het voor haar makkelijker zal zijn.

    When her sweet perfume feels the room
    Ooh it is the way that she walks
    The way that she talks
    The softness of her lips
    I need all her love
    I need her touch


  6. #6
    Ben al voorzien!

    Reacties
    5.312
    11-01-2004

    Citaat Geplaatst door salicana
    hoi boys

    je heb een tijdje een relatie met een mooie meid en dan besef je dat je verder wil met haar jullie trouwen maar nog geen jaar verder is ze echt VEEEEL VOLLER geworden .... het is eigelijk helemaal niet het meisje waar je altijd zo gek op was ... ze doet ook weinig meer aan haar uiterlijk..... DIT ZIE JE NAMELIJK IN REAL LIFE OOK WELEENS omdat de meiden dat zo iets hebben is tog MIJ man ....

    MAAR WAT DOEN JULLIE DAN ????????????
    dumpen die hap en een leuke doos zoeken.

  7. #7
    Ben al voorzien!

    Reacties
    5.312
    11-01-2004

    Citaat Geplaatst door Selly
    haha dat is de fout van mensen die alleen op uiterlijk vallen! Uiterlijk is zo vergankelijk.
    Als je op karakter valt dan maken al die veranderingen niet zoveel uit

    slap geouwehoer weer want je wordt niet echt geil van innerlijk.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    66
    24-08-2004

    Citaat Geplaatst door Grover
    slap geouwehoer weer want je wordt niet echt geil van innerlijk.




    wahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    906
    01-04-2004

    zo echt erg ben blij dat mijn man het niet erg vind dat ik wat dikker ben geworden heb gelukkig wel geen vetrollon heb inmiddels zijn kind gebaart hij is juist altijd super trots op me en zegt altijd dat mijn zoon de mooiste moeder heeft lief he alleen als mannen mij aankijken word hij super jaloers terwijl ik de mannen nog geen blik geef hallo loop met mijn man ik haat dat af en toe word ik daar zo moe van hebben jullie niet meiden zelfs als ik met mijn kind ben dat word je nageroepen en ik ga gewoon normaal gekleed echt geen hoerenoutfitjeshihhihi

  10. #10
    Defender of Islam

    Reacties
    727
    22-04-2004

    gewoon afvallen

    khoud niet van dik

    dikke in je bed bahbah
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  11. #11
    Love Myself

    Reacties
    287
    12-03-2004

    Is Gewoon Zo!!!!!

    kijk meiden zeg nou eens eerlijk stel je bent met de man van je dromen getrouwd hij is super lekker en opeens komt die 15 kilo aan en heeft die een hele bolle kop en een buikje ik wil dat ook niet dus ik kan heus wel begrijpen dat jullie mannen ook geen vetkwabbel in jullie bed willen dus meiden SPORTEN en jongens geld ook voor jullie!!!!!!
    Game over boy.....

  12. #12
    GELUKKIG

    Reacties
    659
    09-04-2004

    Ik Vind Het Heel Normaal Als Je Veel Bijkomt Dat Je Man/vrouw Je Niet Meer Aantrekkelijk Vind

    Ik En Mijn Man Zorgen Ervoor Dat We Er Beiden Er Steeds Goed Uitzien Voor Elkaar
    Dat Is Liefde Voor Elkaar
    Profeet (vrede zij met hem) zei: "Niemand van jullie gelooft totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst"

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    66
    24-08-2004

    Citaat Geplaatst door madame_hind
    Ik Vind Het Heel Normaal Als Je Veel Bijkomt Dat Je Man/vrouw Je Niet Meer Aantrekkelijk Vind

    Ik En Mijn Man Zorgen Ervoor Dat We Er Beiden Er Steeds Goed Uitzien Voor Elkaar
    Dat Is Liefde Voor Elkaar


    juist ja

  14. #14
    Abdelhadi

    Reacties
    1.737
    15-06-2004

    NOU JA ZEG jullie mannen zien het alleen als een meisje van dun naar dik gaat!!! Maar jullie waarderen het niet (of beter gezegd jullie zien het niet) als het het tegenovergestelde is!!!!
    En ja, je trouwd met haar omdat je van der houd (hoop ik in iedergeval) en niet omdat ze ooooooohhh zo mooit is!!!!! Maarja jullie mannen zijn echt harte loos (o sorry niet allemaal natuurlijk, ik wil nog wel trouwen hihihihi :-)).

    Ps. voor de mensen die het zich weer eens afvragen, ja ik ben een dikkerdje maar ik ben heel veel afgevallen

    Bizou

    [SIGPIC]C:\Documents and Settings\Nora\Mijn documenten\Marrakech[2].jpg[/SIGPIC]


    Love is like heaven, but it can HURT LIKE HELL!!!


  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    66
    24-08-2004

    Citaat Geplaatst door marrakchia_sl
    NOU JA ZEG jullie mannen zien het alleen als een meisje van dun naar dik gaat!!! Maar jullie waarderen het niet (of beter gezegd jullie zien het niet) als het het tegenovergestelde is!!!!
    En ja, je trouwd met haar omdat je van der houd (hoop ik in iedergeval) en niet omdat ze ooooooohhh zo mooit is!!!!! Maarja jullie mannen zijn echt harte loos (o sorry niet allemaal natuurlijk, ik wil nog wel trouwen hihihihi :-)).

    Ps. voor de mensen die het zich weer eens afvragen, ja ik ben een dikkerdje maar ik ben heel veel afgevallen

    Bizou


    wahahahahahahahahhahahahahaha............ wallah jij bent goed......hahahahahahahahaha