1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    10.508
    26-12-2008

    Mannen van tegenwoordig vergelijkbaar met wijven van toen.

    Waarom houden de mannen van tegenwoordig er niet van om het initatief te nemen? Ze zitten maar als teefjes af te wachten tot de vrouw de eerste stap zet om hem aan te spreken, om op gebeld te worden, om mee uit gevraagd te worden en gaat zo maar door.
    Vroeger ging een man door het vuur voor een meisje en liet hij zich door niets en niemand tegenhouden..echte jagers waren het.
    Tegenwoordig zijn mannen zo triest gezonken dat ze nog alleen maar achter hun msn en ping kunnen schuilen.
    Ik word er helemaal kotsmisselijk van dat er geen mannen meer zijn die niet van opgeven houden totdat ze hun doel bereikt hebben.

  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    20.148
    21-06-2005

    MVC Premium MVC Premium
    LOL! Let me guess. Je speelde hard to get en hij ging niet achter je aan?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    10.508
    26-12-2008

    Niemand die dezelfde mening met mij deelt?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3.505
    23-08-2009

    Waarom zou je moeite moeten doen voor een meid die jou het moeilijk maakt terwijl een holander, neger of weet ik veel wat altijd met HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII wordt omarmd
    Jullie zijn de moeite niet waard

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    291
    03-03-2011

    Citaat Geplaatst door Prachtig Bekijk reactie
    Waarom houden de mannen van tegenwoordig er niet van om het initatief te nemen? Ze zitten maar als teefjes af te wachten tot de vrouw de eerste stap zet om hem aan te spreken, om op gebeld te worden, om mee uit gevraagd te worden en gaat zo maar door.
    Vroeger ging een man door het vuur voor een meisje en liet hij zich door niets en niemand tegenhouden..echte jagers waren het.
    Tegenwoordig zijn mannen zo triest gezonken dat ze nog alleen maar achter hun msn en ping kunnen schuilen.
    Ik word er helemaal kotsmisselijk van dat er geen mannen meer zijn die niet van opgeven houden totdat ze hun doel bereikt hebben.

    omdat je de moeite of tyd niet waard bent ps; ga die hazen tanden van je recht zetten

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.650
    21-11-2008

    Je hebt echt gelijk hoor.

  7. #7
    .

    Reacties
    225
    13-02-2011

    Je moet zowiezo niet die moeite doen voor een jongen schat.. als een jongen echt om jou geeft komt ie wel naar jou toe

  8. #8
    .

    Reacties
    225
    13-02-2011

    ps : dit betekend niet dat ik van mening ben dat je dit na lange tijd nog steds moet doen hehe

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    118
    15-03-2010

    Citaat Geplaatst door tanger2011appie Bekijk reactie
    omdat je de moeite of tyd niet waard bent ps; ga die hazen tanden van je recht zetten
    voorwat zo een vieze reactie? als je dit onderwerp onzin vind reageer dan gewoon niet.

  10. #10
    .

    Reacties
    225
    13-02-2011

    Citaat Geplaatst door Tang0uia Bekijk reactie
    na hoelang hoeft hij geen moeite meer te doen?
    ik zeg neit dat hij geen moeite hoeft te doen .. maar dat hij niet de enige moet zijn die moeite doet

  11. #11
    ..verbeten..

    Reacties
    7.374
    30-07-2009

    Echte gelovige mannen doen niet aan relaties. :/

    - arigato gozaimasu -


  12. #12
    ..Tatouzint..

    Reacties
    575
    12-08-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Tijden zijn veranderd. Vrouwen veranderen, mannen veranderen
    Vrouwen zijn tegenwoordig voor het oprapen, al zeg ik het zelf. Gaat allemaal zo makkelijk, dat er niet eens moeite gedaan hoeft te worden. I guess.. Waarom moeilijk doen, als het makkelijk kan?

  13. #13
    Tawayagetch ♥

    Reacties
    2.780
    04-03-2007

    Pfff, echt he. Waar zijn die echte mannen nog tegenwoordig? Mannen die serieus zijn en hun doel trouwen is ipv spelen. -jammer-

    ''Vriendelijk omgaan met mensen is de helft van het verstand, een goede vraag is de helft van de kennis en een goede denkwijze is de helft van het leven.'' [Umar ibn al-Khattaab]


  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    2.188
    18-03-2007

    Citaat Geplaatst door Prachtig Bekijk reactie
    Waarom houden de mannen van tegenwoordig er niet van om het initatief te nemen? Ze zitten maar als teefjes af te wachten tot de vrouw de eerste stap zet om hem aan te spreken, om op gebeld te worden, om mee uit gevraagd te worden en gaat zo maar door.
    Vroeger ging een man door het vuur voor een meisje en liet hij zich door niets en niemand tegenhouden..echte jagers waren het.
    Tegenwoordig zijn mannen zo triest gezonken dat ze nog alleen maar achter hun msn en ping kunnen schuilen.
    Ik word er helemaal kotsmisselijk van dat er geen mannen meer zijn die niet van opgeven houden totdat ze hun doel bereikt hebben.
    De tijden zijn niet verandert, het is nog precies zoals toen. Het probleem zit hem in de verloedering van sommige vrouwen, die zelf contact gaan leggen, denkende dat ze dan serieus genomen worden.

    Ja serieus in de zin van dat het leuk is om eens "iets" met dat vrouwtje te doen die zichelf toch op een presenteerblaadje aanbiedt.

    Een man die jij moet gaan benaderen, jij moet gaan contacteren in de hoop een date te ontfutselen heeft jou allang gezien, maar had geen oprechte intresse in je. Natuurlijk is het anders wanneer jij jezelf gaat aanbieden, dan is de kans groter dat hij wel eens "wat" met je wil doen. Maar oprechte intresse heeft hij zeker niet in je.

  15. #15
    .....

    Reacties
    9.631
    01-02-2007

    Ik vind dat wel mee vallen. Ze doen wel veel moeite..

    Nog 2 dagen en dan ga ik op vakantie!!