1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    192
    02-07-2004

    Voor alle JONGENS!!!!!!!!!!!!

    Hoi ik heb een vraagje voor onze heren en ik ben benieuwd wat jullie antwoord hierop luidt:

    Wat zouden jullie doen als jouw toekomstige vrouw verkracht of misbruikt is???
    Men ziet mij lopen maar ziet niet wat er in me schuilt, Ze zien mijn lippen lachen maar zien niet dat mijn hartje huilt

  2. #2
    islam for life

    Reacties
    129
    18-08-2004

    jah wat ken je doen het is niet haar schuld dat ze haar maagdelijkheid kwijt is geraakt dus of je accepteerdt het of je verlaat haar ligt er aan hoeveel je van die persoon houd denk ik
    beslamma
    waneer ik scheur in kanaleneiland zuid met me kluis als me buit suis ik zonder geluid door elke huis als een muis

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    32
    08-09-2004

    ja niks aan te doen het gebeurt nu eenmaal
    what you're seeing here is a genius at work

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    6.263
    04-12-2002

    Citaat Geplaatst door LelaNajat
    Hoi ik heb een vraagje voor onze heren en ik ben benieuwd wat jullie antwoord hierop luidt:

    Wat zouden jullie doen als jouw toekomstige vrouw verkracht of misbruikt is???

    ik zou haar niet dumpen ;

    wat ik wel kei erg vind, is dat sommige meisjes die erop los hebben
    zitten neu ken dan later zeggen dat ze verkracht zijn.
    shit word ziek van die mensen !
    Citaat Geplaatst door oester Bekijk reactie
    WEET IEMAND MISSCHIEN OF ER ZOIETS BESTAAT ALS EEN RELATIEBEMIDDELINGSBUREAU VOOR HOOGOPGELEIDE MENSEN VAN MAROKKAANSE AFKOMST, VERTEL HET ME, NEEM AAN DAT DE MENSEN DIE ZICH DAAR REGISTREREN SERIEUZE BEDOELINGEN HEBBEN..........

  5. #5
    Hoi

    Reacties
    414
    19-08-2004

    Citaat Geplaatst door LelaNajat
    Hoi ik heb een vraagje voor onze heren en ik ben benieuwd wat jullie antwoord hierop luidt:

    Wat zouden jullie doen als jouw toekomstige vrouw verkracht of misbruikt is???

    een andere vrouw zoeken

  6. #6
    MVC Premium

    Reacties
    298
    09-05-2003

    MVC Premium MVC Premium
    leugendetector!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    184
    22-11-2003

    zo erg.................................

  8. #8
    Ж

    Reacties
    1.159
    20-03-2004

    Citaat Geplaatst door ManZonderVrouw
    een andere vrouw zoeken



    Toon een beetje Respect


    Wil je!!!
    Kanker, KANKER..Krijg de vette kanker!

  9. #9
    Ж

    Reacties
    1.159
    20-03-2004

    als ik maar niet aan jou denk vind ik alles goed
    Kanker, KANKER..Krijg de vette kanker!

  10. #10
    Bijna Lid

    Reacties
    385
    27-04-2004

    Ziekelijke sukkel

  11. #11
    Proud 2 Be Me!!

    Reacties
    797
    03-05-2003

    [QUOTE=redouan_casawi]leugendetector![/QUOT

    ''En Wij zullen u een weinig beproeven door vrees, honger, verlies van bezittingen, levens en vruchten; maar verkondig blijde tijdingen aan de geduldigen, Zij die, wanneer een rampspoed hen achterhaalt, zeggen: 'Voorzeker, wij zijn van Allah en tot Hem zullen wij wederkeren'. Dezen zijn het, op wie de zegeningen en de barmhartigheid van hun Heer rusten en dezen zijn het, die de rechte weg volgen." (Soera Al Baqara 2, vers 155 - 157)

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    35
    24-03-2002

    hahahaha wat zijn mannen in het algemeen ZWAK hahaha logisch dat vrouwen Zo slecht over ons denken

    Nou wat ik zou doen nou eigenlijk wat ik zou willen WETEN is Wie die gene is
    en dan Zal mijn HELL los barsten en weneer die gene op weg is naar mijn HELL
    dan is mijn Brand gevoel geblust .....laat staan als het mijn eigen zusje is Dan is het een Ramp
    en dan kan ik Verder leven .....Simpel he..

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    188
    24-06-2004

    Als dat mijn vrouw zou overkomen zou ik haar hartelijk ontvangen, ik zou haar veel steun en troost geven, want ze zal vast denken dat het haar schuld was de verkrachting.

    Ik zou me borst geven om op te huilen, haar lief en teder behandelen, vooral in zo`n k*t periode extra lief zijn, extra aandacht, als ik op me werk ben haar bellen om te zeggen dat ik haar mis en van haar hou.

    Cadeautjes geven, en helpen eroverheen te komen zodat we verder kunnen met ons leven, dit alles geldt ook voor als ze bij de verkrachting zou worden verkracht.

    Hoop niet dat het een van ons allen zal overkomen, maar mijn visie hierop.

    Beslamma

    EgypTeNaaR

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    188
    24-06-2004

    bij verkrachting zou worden verkracht moet zijn ontmaagd

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    188
    24-06-2004

    He de mensen die hun zouden weigeren zijn honden man, heb een hart man !!!

    En niet ze3ma dapper stoer praten, noo ben je gek ik trouw niet met zo`n iemand.

    Ik hoop dat jij dan in je bil wordt genakt en je vrouw jou scot Heyena.