1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    121
    27-08-2004

    Arganolie bij de Tuinen

    Bij de Tuinen hebben ze Arganolie met 50% korting.
    Normaal € 24,00 nu voor € 12,00 flesje van 100 ml

    Huid
    Arganolie staat bekend omwille van zijn anti-agingeigenschappen. Arganolie bevat Omega 9, Omega 6 Linolzuur, en meervoudig verzadigde vetzuren. Deze stoffen helpen de vloeibaarheid en de integriteit van de lichaamscellen beschermen en voorkomen dat de huid uitdroogt. Daarnaast is arganolie rijk aan vitamine E en andere ingrediënten die de intra-cellulaire oxidatie van de lichaamscellen stimuleren. De olie beschermt het zachte weefsel en herstelt de natuurlijke schoonheid van de huid.


    Eerste Hulp Bij Eczeem/Psoriasis
    Masseer enkele druppels arganolie in de door eczeem of psoriasis geïnfecteerde huid. De olie zal je huid ontspannen en de jeuk verminderen.

    Littekens en striae
    Masseer dagelijks enkele druppels arganolie in je littekens of striae. Na enkele weken zal je merken dat de littekens en striae vervagen.

    Gezicht
    Dagcrème
    Arganolie bevat vitamine E maar niet de nodige vitamine A. Om optimaal van deze eigenschap te profiteren, kan je enkele druppels arganolie aan je rimpelbestrijdende dagcrème toevoegen.

    Nachtcrème
    In nachtverzorging draagt arganolie bij tot de regeneratie van je huid en de preventie van vroegtijdige huidveroudering. Masseer voor het slapengaan enkele druppels arganolie in de huid van je gezicht.


    Haar
    Glanzend haar
    Om je breekbaar haar terug leven in te blazen, masseer je een royale hoeveelheid arganolie in je haar. Laat dertig minuten inwerken en was je haar zoals je gewend bent.

    Haaruitval
    Arganolie werkt uitstekend tegen haaruitval. Masseer enkele druppels arganolie in je hoofdhuid en laat het de hele nacht inwerken. De volgende morgen kan je je haar wassen zoals je gewend bent.


    Handen
    Sterke nagels
    Meng en eetlepel citroensap met een eetlepel arganolie. Masseer het mengels in je nagels en nagelriemen om je nagels te versterken. Om het beste resultaat te bekomen, laat je het mengsel de hele nacht inwerken.

  2. #2
    ..Samen met Jou..

    Reacties
    127
    09-03-2009

    ik heb het vandaag gekocht omdat ik heb gehoord dat het goed is voor je pukkels enz.. Helpt het ook echt?!!!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    294
    01-03-2010

    is het wel echt argan olie?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.033
    18-05-2008

    sinds wanneer hebben ze dat bij De Tuinen? heb het eerder nooit gezien

    IK gebruik het in mn haar..soms op mijn gezicht
    argan olie is trouwens ideaal om waterproof khol en mascara weg te halen,werkt gigantisch goed beter dan dat oogreinigings lotion, en het is niet zoals olijfolie dat het heel vettig is ofzo..arganolie is een wat drogere olie..eigenlijk gebruik ik het voornamelijk daarvoor tegenwoordig

  5. #5
    Islam is Beautiful.

    Reacties
    1.267
    05-12-2010

    Meiden dat is geen 100% echt arganolie. Ze hebben het met heel veel water verdund en er mogelijk dingen bij gedaan. Echte arganolie is zóo moeilijk verkrijgbaar en heel erg duur. Geloof me, het is helaas niet puur.. De pure ruikt ook heel erg anders dan die van De Tuinen

    GEEN PM'S VAN MANNEN


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    368
    19-03-2008

    Die arganolie bij de Tuinen is zwaar fake, want het is gemengd met andere troep.
    Beter koop je het bij een marokkaanse winkel of haal je het zelf uit marokko.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    630
    17-02-2005

    maar bij ingredienten staat alleen arganolie.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    368
    19-03-2008

    Citaat Geplaatst door almumina Bekijk reactie
    maar bij ingredienten staat alleen arganolie.
    je bedoelt die van de Tuinen?

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.023
    27-04-2007

    Hmm, is het een pure agran olie?

  10. #10
    Islam is Beautiful.

    Reacties
    1.267
    05-12-2010

    Dames het is GEEN pure arganolie.. Zie mijn eerdere reactie

    GEEN PM'S VAN MANNEN


  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.033
    18-05-2008

    Citaat Geplaatst door __Soumaya Bekijk reactie
    Meiden dat is geen 100% echt arganolie. Ze hebben het met heel veel water verdund en er mogelijk dingen bij gedaan. Echte arganolie is zóo moeilijk verkrijgbaar en heel erg duur. Geloof me, het is helaas niet puur.. De pure ruikt ook heel erg anders dan die van De Tuinen

    nee dat komt omdat je 2 soorten arganolie hebt

    Degene die je gebruikt om te eten, die is donkerder van kleur en ruikt sterker..daar worden de noten/zaden eerst van geroosterd ofzo en dan geperst tot olie

    De lichtere olie die voor cosmetisch gebruik is heeft minder sterke geur en is lichter, daar worden de noten gewoon puur geperst zonder eerst te roosteren

    ER zit dus verschil tussen de olie om bij het eten te gebruiken en de cosmetische olie, maar beide is wel puur

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.023
    27-04-2007

    Citaat Geplaatst door Oeght-Maryem Bekijk reactie
    nee dat komt omdat je 2 soorten arganolie hebt

    Degene die je gebruikt om te eten, die is donkerder van kleur en ruikt sterker..daar worden de noten/zaden eerst van geroosterd ofzo en dan geperst tot olie

    De lichtere olie die voor cosmetisch gebruik is heeft minder sterke geur en is lichter, daar worden de noten gewoon puur geperst zonder eerst te roosteren

    ER zit dus verschil tussen de olie om bij het eten te gebruiken en de cosmetische olie, maar beide is wel puur
    Hoe ziet de pure eruit? Foto?

  13. #13
    Happily married!

    Reacties
    551
    18-12-2003

    Citaat Geplaatst door Oeght-Maryem Bekijk reactie
    nee dat komt omdat je 2 soorten arganolie hebt

    Degene die je gebruikt om te eten, die is donkerder van kleur en ruikt sterker..daar worden de noten/zaden eerst van geroosterd ofzo en dan geperst tot olie

    De lichtere olie die voor cosmetisch gebruik is heeft minder sterke geur en is lichter, daar worden de noten gewoon puur geperst zonder eerst te roosteren

    ER zit dus verschil tussen de olie om bij het eten te gebruiken en de cosmetische olie, maar beide is wel puur

    Ik heb de pure culinaire arganolie, hij ruikt wel sterk maar hij werkt ook supergoed voor mijn haar Mijn haar is er echt van opgeknapt. Soms gebruik ik het 1x per week als treatment op mijn gezicht.

    Maar als ik nieuwe ga halen dan ga ik de cosmetische versie halen, want die ruikt minder sterk.

  14. #14
    Happily married!

    Reacties
    551
    18-12-2003

    Citaat Geplaatst door Arabiia_Salimaa Bekijk reactie
    Hoe ziet de pure eruit? Foto?

    Zo ziet de mijne eruit:



    bron: http://veiled-beauty.blogspot.com/20...uari.html#more

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    630
    17-02-2005

    Citaat Geplaatst door Marrakechia01 Bekijk reactie
    je bedoelt die van de Tuinen?
    Ja staat toch echt als enige ingredient arganolie.