1. #16
    Niet lullen maar aan

    Reacties
    2.537
    06-06-2004

    Citaat Geplaatst door amstermoro
    haha ja is goed over 15 dagen zien we wel wat er gebeurd
    ik bespaar je dat al belabberd slecht spel en een gelijkspel of verlies
    he niet lullen!! maar aanvallen!!!!!

  2. #17
    MVC Premium

    Reacties
    6.076
    06-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door BONDSCOACH
    met wat voor ogen kijk jij naar een wedstrijd ik zou de helft van deze selectie eruit hebben gegooid zonder meer!! te beginnen bij alle 3 de keepers. hdioued werkte hard tegen tunesie en was functioneel het is niet mijn favouriete spelere die ik erin zou zetten maar hij was beter dan zairi bijv in de wedstrijd tegen tunesie want hij deed wat hij moest doen anders dan sommige spelers

    In de wedstrijd tegen Tunesie heeft JUISt Zairi z'n best gedaan....hij was de heletijd aan balbezit alleen kon hij niet scoren

  3. #18
    MVC Premium

    Reacties
    3.951
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door BONDSCOACH
    ik bespaar je dat al belabberd slecht spel en een gelijkspel of verlies

    Mischien......Mischien Niet

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    32
    08-09-2004

    haha wat negatief ik zeg je marokko gaat die wedstrijd domineren en ze gaan winnen
    what you're seeing here is a genius at work

  5. #20
    MVC Premium

    Reacties
    3.951
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Mischien...Mischien Niet

  6. #21
    WYDADI

    Reacties
    1.110
    02-02-2003

    Citaat Geplaatst door BONDSCOACH
    hdioued kreeg instruncties vriend van diezelfde stomme aap die jij zaki noemt om die zone te dekken voor die tegen uitbraken van tunesie hij heeft keihard gewerkt daaro en deed wat hij moest doen kom mij dat niet vertellen want ze speelden nogmaals 3-5-2 hdioued is zowiezo geen middenvelder of back en zowiezo niet de uitverkorene voor de nationale ploeg maar hij deed wat hij moest doen DIE wedstrijd en die avond deden veel mensen HET NIET!
    Wil jij A.U.B beetje respect tonnen naar het adres van Zaki ,jij mag oneens met hem maar noem hem stomme aap

  7. #22
    Niet lullen maar aan

    Reacties
    2.537
    06-06-2004

    Citaat Geplaatst door xxhananexx
    In de wedstrijd tegen Tunesie heeft JUISt Zairi z'n best gedaan....hij was de heletijd aan balbezit alleen kon hij niet scoren
    precies je zegt het goed hele tijd balbezit hele tijd alleen aanzichzelf denkend bij belangrijke beslissende momenten waarbij hij heel simpel bal moest afgeven en een andere doelpunt rijke positie moest vrij maken VOOR ANDERE MEDESPELERS DIE ER OOK WAREN kijk maar naar hadji toen hij erin kwam op rechts doelgericht gelijk iemand vrij spelen hup een kans forcerend de media was ook boos op zairi na de wedstrijd en de wedstrijd was een nul!
    he niet lullen!! maar aanvallen!!!!!

  8. #23
    MVC Premium

    Reacties
    6.076
    06-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Ja okey....dat is wel zo.....Maar toch vond ik Hdouit NIET goed.........