1. #1
    allah is machtig

    Reacties
    422
    08-01-2004

    dames wie wil met mij een bedrijf beginnen

    wie wil een bedrijf met mij beginnen ik ben h zat om bij eenbaas steeds te werken ik wil zelf een baas zijn en een baas die nog goed verdient wie wil dat ook meld je aan.
    ALLAH IS HET GROOTST ALHAMDOULLILAH

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    15
    02-04-2004

    wat voor bedrijf wil je gaan starten?

  3. #3
    Feel Good

    Reacties
    6.580
    18-10-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Jah ik heb ook wel interesse, heb je een idee?

    Nadia

  4. #4
    Traditionele Prada's

    Reacties
    1.249
    17-08-2004

    MVC Premium MVC Premium
    we gaan elhommes en aglal verkopen dat zouden die kaaskoppen wel lekker vinden


    Wie niet steelt of erft werkt tot hij sterft.


  5. #5
    marmoucha=haramoucha

    Reacties
    224
    21-07-2004

    Ik denk er ook al een tijd aan.
    Vooral ook omdat ik dus niet in een bedrijf met mannen wil werken en ik wil gewoon werk hebben wat ik zelf allemaal kan bepalen enzo en gezellig met meiden.

  6. #6
    allah is machtig

    Reacties
    422
    08-01-2004

    aller eerst dames gaat het mij erom dat ik een partner vind die er honderd procent voor gaat de plannen kunnen daarna wel komen mij voorste is wel dat je niet alles van je prive dingen gooit maar integendel dat je die behoud bijv.je eigen bijbaantje het gaat mij erom door de weeks dat je wel overdag aan de slag gaat voor om je eigen bedrijf op zijn pootjes te laten komen ik heb hier boven hier en daar gelezen en het verbaasde mij eigenlijk wel dat er nog gedreven meisjes zijn die iets willen beginnen oja en banaantje ik stuur je zo snel mogelijk mail.
    ALLAH IS HET GROOTST ALHAMDOULLILAH

  7. #7
    allah is machtig

    Reacties
    422
    08-01-2004

    en banaantje hoeveel spatie zit er tussen je hotmail only........
    ALLAH IS HET GROOTST ALHAMDOULLILAH

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    15
    02-04-2004

    Origineel gepost door livies
    en banaantje hoeveel spatie zit er tussen je hotmail only........

    het is geen spatie Mr lievies
    het is een onder streepje tussen only_fem

    probeer nogmaals

  9. #9
    allah is machtig

    Reacties
    422
    08-01-2004

    Ik heb een kapperszaak tot beschikking maar ik vraag me af ik heb nu meiden die ervaring hebben met knippen en haarervaring hebben diploma is een pre maar niet noodzakelijk ook hierbij geef ik mij beschikking tot de dammes die als negaffa of zianna werken om de bruidjes daar op te maken en verder als je het voor andere doeleinde gebruikt hoor ik graag tips dames het is belangerijk om als begin om de inkomen te hanteren en zoveel mogelijk klanten toe te trekken
    ALLAH IS HET GROOTST ALHAMDOULLILAH

  10. #10
    allah is machtig

    Reacties
    422
    08-01-2004

    Ik heb een kapperszaak tot beschikking maar ik vraag me af ik heb nu meiden die ervaring hebben met knippen en haarervaring hebben diploma is een pre maar niet noodzakelijk ook hierbij geef ik mij beschikking tot de dammes die als negaffa of zianna werken om de bruidjes daar op te maken en verder als je het voor andere doeleinde gebruikt hoor ik graag tips dames het is belangerijk om als begin om de inkomen te hanteren en zoveel mogelijk klanten toe te trekken
    ALLAH IS HET GROOTST ALHAMDOULLILAH

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    70
    26-04-2004

    ik merk dat een diploma bij jou niet belangrijk is....Jouw nederlands slaat echt helemaal nergens op...Ik probeer het te begrijpen maar tevergeefs. Waarom doen marokkaanse meiden niet meer hun best op school om hun nederlandse taal te verbeteren. Mijn god zeg....Het barst van de taalfouten en wanneer krijg ik nou een komma of aanhalingstekens te zien. Ik was echt zeer geinteresseerd, maar als ik tegenover iemand sta, die zich voordoet als ambitieus type, maar de nederlandse taal niet voldoende beheerst, dan stopt het voor mij eigenlijk al.....Misschien is dit een tip. Mensen die de taal goed beheersen, in dit geval nl...Nemen mensen die continu spelfouten maken niet meer serieus.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    140
    02-08-2004

    Ik bied me ook aan
    PM me svp als je verdere plannen hebt.

    (dit is niet mijn account, ik ben een dame dus!)



  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    238
    18-09-2004

    Het idee van een eigen zaak trekt me ook wel heel erg.
    Maar ik begrijp uit wat je hierboven schrijft dat je in de uiterlijke verzorging zit. Nou is dit wel heel interessant.
    Ik heb echter geen diploma en ervaring in die richting. Behalve dan bij mezelf en mijn zussies als die stil willen blijven zitten.
    Kortom zijn er dames die ook zo ambitieus zijn en eigen baas willen zijn maar in andere branches???

    Groeten Firdouss

  14. #14
    marmoucha=haramoucha

    Reacties
    224
    21-07-2004

    Citaat Geplaatst door Firdouss
    Het idee van een eigen zaak trekt me ook wel heel erg.
    Maar ik begrijp uit wat je hierboven schrijft dat je in de uiterlijke verzorging zit. Nou is dit wel heel interessant.
    Ik heb echter geen diploma en ervaring in die richting. Behalve dan bij mezelf en mijn zussies als die stil willen blijven zitten.
    Kortom zijn er dames die ook zo ambitieus zijn en eigen baas willen zijn maar in andere branches???

    Groeten Firdouss
    Ja ik, maar geen uiterlijke verzorging enzo.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    223
    20-01-2003

    ik wil jullie niet demotiveren ofzo hoor...maar een eigen bedrijf is niet zo maar 1,2,3 gedaan. ik heb laatst een artikel gezien waarin staat dat CBS heeft bekend gemaakt dat van de eenmans zaken er per MAAND en dan heb ik het over een recent artikel ( juli 2004), juli 2004 geopende eenmanszaken: 161, faillisementen 517!!!!!!!!!

    dit stond er ongeveer...ik heb jammer genoeg niet het artikeltje bij de hand. bovendien lieve meiden heb je een startkapitaal onder je kont nodig van minstens 40.000 euro en dan heb ik het echt over een sloeber zaak die je dan gaat starten. voor een hypotheek moet je ook nog es met een goed lulverhaal komen bij de bank. waarnaar je je gaat inschrijven bij kamer van koophandel wat ook weer een heel verhaal is. pluss de nodige diploma's die ze ook nog gaan vragen. nogmaals ik wil jullie nietontmoedigen ik zou zeggen ga er voor. blijkbaar gaat dit een echte VOF worden dus ik zou er maar over nadenken of jullie er niet een BV of nog beter gezegd een NV van kunnen maken voor ze jullie toilet spullen komen halen thuis succes met het bedrijfje mag ik jullie accountant zijn?
    Papa ik hou van je....