1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    5.754
    16-11-2002

    Origineel gepost door nadia01
    Maar niet als e rmensen komen die goed voorbereid gaan, als ze weten waar ze het over hebben maken ze haar met de grond gelijk. Met haar doelloze kreten... Ik zou graag willen gaan maar helaas accepteren mijn ouders dat niet. Dat mens moet eens een les krijgen over geloof en cultuur. Ze kan geen onderscheid maken tussen die twee dingen. En dat is fout, een hele grote fout. Zij creeƫrt nog meer haat tegenover moslims (echte moslims) met haar uitspraken. Ik oet verdorie bijna elke dag gaan uitleggen dat het allemaal niet zo staat in de heilige koran... Dat we geen moordenaars zijn en dat we geen gevoelloze hufters zijn.. En dat vrouwen besnijdenissen niks te maken heeft met de Islam, endat de man en vrouw gelijk zijn.. dat je eglijke straffen hebt voor man en vrouw enz enz... En dat word door 1 zo een dom artikeltje van die koe gelijk weer om zeep geholpen...
    Ze willen het niet geloven dat de Islam goed is. Dat willen sommige mensen niet. En wil je zeggen dat die politici van toen niet goed voorbereid waren(alle mensen die tegen Pim waren) Ze luisteren niet naar je argumenten. Maak je haar net de grond gelijk dan zie ze dat als een van die aanvallen van de Moslims die zich altijd weten eruit te praten. Dat is nu eenmaal zo. Ik denk zelf dat ze zichzelf een keer voor schut zet. Daarvoor hoeven wij geen moeite te doen. En natuurlijk zal Allah over haar oordelen.
    En ik denk ook niet dat er nu mensen zijn die eerst dachten van Islam is goed en na Ayaan te hebben gehoord van mening zijn verandert. het is gewoon iets wat allang in hun zit maar ze zelf niet durfden te zeggen.
    Waarom ben jij geen moderator meer?
    Geen tijd en geen zin meer in.
    Waarom heb jij zoveel berichten?
    Kan veel lullen en daarnaast doe ik niet aan meerdere accounts.
    Waar slaat RaZer op?
    Combinatie van voor en achternaam.
    Leef je nog?
    Nee, dit is een BOT genaamd Anna die automatisch reageert. Wat denk je?
    Voor meer vragen verwijs ik je naar me PMbox

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    584
    12-06-2002

    ja, je hebt ook wel gelijk maar toch vind ik dat we moeten blijven praten en voor onszelf opkomen.. Niks doen, is toegeven aan haar en aan al die anderen leeghoofden.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    5.754
    16-11-2002

    Origineel gepost door nadia01
    ja, je hebt ook wel gelijk maar toch vind ik dat we moeten blijven praten en voor onszelf opkomen.. Niks doen, is toegeven aan haar en aan al die anderen leeghoofden.
    Ja dat is waar, maar je zal het op een andere manier moeten door gewoon een goed voorbeeld te geven aan je omgeving. Haar zal je echt niet ompraten en die mensen die haar geloven ook niet.
    Waarom ben jij geen moderator meer?
    Geen tijd en geen zin meer in.
    Waarom heb jij zoveel berichten?
    Kan veel lullen en daarnaast doe ik niet aan meerdere accounts.
    Waar slaat RaZer op?
    Combinatie van voor en achternaam.
    Leef je nog?
    Nee, dit is een BOT genaamd Anna die automatisch reageert. Wat denk je?
    Voor meer vragen verwijs ik je naar me PMbox

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    584
    12-06-2002

    Nou, ik zou zo zeggen... wat stel je voor.. hoe kan je dat het beste aanpakken?

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    5.754
    16-11-2002

    Origineel gepost door nadia01
    Nou, ik zou zo zeggen... wat stel je voor.. hoe kan je dat het beste aanpakken?
    door eerst met jezelf te beginnen en zo je omgeving een goed voorbeeld te geven. Als iedereen dat zou doen zouden we veel mensen kunnen bereiken.
    Waarom ben jij geen moderator meer?
    Geen tijd en geen zin meer in.
    Waarom heb jij zoveel berichten?
    Kan veel lullen en daarnaast doe ik niet aan meerdere accounts.
    Waar slaat RaZer op?
    Combinatie van voor en achternaam.
    Leef je nog?
    Nee, dit is een BOT genaamd Anna die automatisch reageert. Wat denk je?
    Voor meer vragen verwijs ik je naar me PMbox

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    584
    12-06-2002

    Ik ben allang met mezelf begonnen, ik moet eigenlijk heel eerlijk zeggen dat ik alleen hier weleens in discussie ga, in het dagelijks leven bemoei ik me niet zo heel veel met andere mensen.. ik heb het te druk met andere dingen en op dagen zoals deze, ik heb het niet echt druk op mijn werk.. dan discusseer ik mee...

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    326
    03-06-2002

    Origineel gepost door an3sdej
    Beste Abdullah,

    Onderschat je nu niet een beetje de goed gebekte moslima's? De moslima's die het WEL op kunnen nemen tegen Ayaan Hirsi?

    Wat je nu doet is dat weer niet het oude paternalistische waar zoveel vrouwen juist genoeg van hebben?
    Wij weten onderhand dat jij hier met een hele andere agenda zit .....
    Jij bent toch zo'n joodse prikker hier op het forum
    Iwa Tbarkellah 3liekum a chebab

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    5.754
    16-11-2002

    Origineel gepost door nadia01
    Ik ben allang met mezelf begonnen, ik moet eigenlijk heel eerlijk zeggen dat ik alleen hier weleens in discussie ga, in het dagelijks leven bemoei ik me niet zo heel veel met andere mensen.. ik heb het te druk met andere dingen en op dagen zoals deze, ik heb het niet echt druk op mijn werk.. dan discusseer ik mee...
    ik heb ook niet gezegd dat je met jezelf niet ben begonnen. Praat hier voor iedereen. Een reactie is niet alleen op jou gericht ookal heb ik jou geciteerd.
    Nou als jij een iemand kan oertuigen die dan naar huis gaat en het zo en zo tegen zijn vriendenkrig verteld en ga zo maar door dan heb je uiteindelijk een een grote groep mensen bereikt.
    Waarom ben jij geen moderator meer?
    Geen tijd en geen zin meer in.
    Waarom heb jij zoveel berichten?
    Kan veel lullen en daarnaast doe ik niet aan meerdere accounts.
    Waar slaat RaZer op?
    Combinatie van voor en achternaam.
    Leef je nog?
    Nee, dit is een BOT genaamd Anna die automatisch reageert. Wat denk je?
    Voor meer vragen verwijs ik je naar me PMbox

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    584
    12-06-2002

    Ik heb zeker veel in mijn vriendenkring bekeerd, en zelfs iemand die Moslims wil worden. Ik weet hoe ik met die mensen moet praten, ik val namelijk niemand aan als het gaat over Islam, als ik persoonlijk praat met iemand bedoel ik. Ik laat ze de mooie dingen zien en ik geef antwoord op hun vragen, ik ben vaak voor dom uitgemaakt door marokkaanen omdat ze niet begrijpen waarom ik er op in ga... maar ik geef liever antwoord dan dat ze zelf een verhaal maken,

  10. #25
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Citaat Geplaatst door delila16 Bekijk reactie
    Mensen

    even een tip...

    hoe goed gebekt die moslima's ook kunnen zijn
    hebben jullie nooit gehoord van knippen en plakken in uitzendingen?
    Dus bij iedereen
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden