1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.060
    25-11-2005

    Super haar formule De Tuinen!!

    [Dag dames,

    Wie heeft ervaring met de super haar formule capsules van de tuinen ter bevordering van de haargroei???
    Hoor graag jullie ervaringen!]

  2. #2
    - Beeld'Schoon -

    Reacties
    410
    23-03-2010

    ik. ik heb het een tijdje geslikt maar daarna vergeet je het ook weer en dan werkt het niet meer, dus niks van gemerkt haha
    Ik wens geen tegenspraak, mijn leven is mijn eigenzaak... Ik ben op weg naar pure perfectie ... Fuck het verleden ik richt me op de toekomst.., kijk vooruit omdat ik weet dat alles goedkomt... Ik heb gezworen op me graf elk spel maak ik af...

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.060
    25-11-2005

    pff niks blijkt te helpen..misschien omdat je het niet een aantal maanden consequent hebt ingenomen?

  4. #4
    - Beeld'Schoon -

    Reacties
    410
    23-03-2010

    Citaat Geplaatst door Naima_ Bekijk reactie
    pff niks blijkt te helpen..misschien omdat je het niet een aantal maanden consequent hebt ingenomen?

    ik denk het , maar ik ga echt niet maanden lang elke dag 2 pillen ofzo slikken , dat vergeet je echt wel, en als je het 1 dag alweer vergeet helpt het niet.



    ik heb een x gehoord als je je haar nat hebt en je doet het in een vlecht en je slaapt er zo mee da tje haar sneller gaat groeien.

    en je kan ook vitamine pillen nemen daarvan gaat ej haar ook groeien, veel melk drinken boter en kaas.
    Ik wens geen tegenspraak, mijn leven is mijn eigenzaak... Ik ben op weg naar pure perfectie ... Fuck het verleden ik richt me op de toekomst.., kijk vooruit omdat ik weet dat alles goedkomt... Ik heb gezworen op me graf elk spel maak ik af...

  5. #5
    Treasered (L)

    Reacties
    7.657
    13-04-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Het werkt, heb het resultaat bij mijn zus gezien.
    Ik walg van roddelaars

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.060
    25-11-2005

    Geen haargroei op ongewenste plekken ervaren?

  7. #7
    you and me

    Reacties
    1.123
    22-10-2009

    MVC Premium MVC Premium
    kan je er miss een foto van plaatsen?

  8. #8

  9. #9
    Treasered (L)

    Reacties
    7.657
    13-04-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Naima_ Bekijk reactie
    Geen haargroei op ongewenste plekken ervaren?
    Mijn zus niet.
    Ik walg van roddelaars

  10. #10
    .\

    Reacties
    291
    26-12-2008

    Heb gehoord het bevorderd haargroei over je hele lichaam, niet alleen je hoofd
    Those who think it is permissible to tell white lies soon grow color-blind.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.060
    25-11-2005

    Oei dat is niet de bedoeling..

  12. #12
    oegtfiedien

    Reacties
    48
    18-10-2006

    Ik ben net terug van marokko, en heb daar ook gevragat wat je het beste kan gebruiken voor je haar groei en hoe je voller haar kan krijgen iedereen die ik vroeg van mij familie in meknes en in al hoeciema iedereen zij tegen mij ik gebruik gel voor vlooien zo krijg je dikke haar , ik heb 2 tube gekocht en ga het uitproberen, had ook gevraagt bij de apotheel of het geenkwaad kan en of het klopt hij zij tegenmij iedereen gebruikt het indd voor haargroei en niet omdat ze vlooien hebben, hoe ze aan die theorie komen weet ik echt niet,,,,,,,,,,,,, Allaheo a3lam

  13. #13
    you and me

    Reacties
    1.123
    22-10-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door oemamira Bekijk reactie
    Ik ben net terug van marokko, en heb daar ook gevragat wat je het beste kan gebruiken voor je haar groei en hoe je voller haar kan krijgen iedereen die ik vroeg van mij familie in meknes en in al hoeciema iedereen zij tegen mij ik gebruik gel voor vlooien zo krijg je dikke haar , ik heb 2 tube gekocht en ga het uitproberen, had ook gevraagt bij de apotheel of het geenkwaad kan en of het klopt hij zij tegenmij iedereen gebruikt het indd voor haargroei en niet omdat ze vlooien hebben, hoe ze aan die theorie komen weet ik echt niet,,,,,,,,,,,,, Allaheo a3lam

    echt waar?? ik weet wel dat het haaruitval stopt maar dat het ook zorgt voor haargroei en voller haar dat wist ik niet!
    Mijn moeder heeft namelijk 2 tubes voor mij gekocht omdat ik egt last had van haaruitval, ik heb het 4 keer gebruikt en subhanallah mijjn haaruitval is gestopt! Ik gebruik het nu niet meer, maar denk dat ik het maar weer ga gebruiken

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    251
    14-03-2006

    Welke gel is dat? Hoe heet het?

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    22
    11-10-2012

    Ik heb die gel ook thuis maar hoe gebruik je het dan?
    Is het alleen je hoofdhuid mee insmeren of hele haar?
    en hoelang moet je het in je haar laten?