1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    172
    24-01-2011

    Fox News interviewt Choudary (Sharia4UK) over Sharia in Egypte.

    Complete interview. Zie hun haat voor de Sharia van Allah!!

    [YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=EPM_XKs7aPw[/YOUTUBE]
    http://www.youtube.com/watch?v=EPM_XKs7aPw


    Deel van interview op site van Fox News
    Bron

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    3.157
    11-07-2009

    Gelukkig zijn er mensen als Choudary om ons te tonen wat een middeleeuwse achterlijkheid er uit de islam kan ontspruiten en onder mohammedanen leeft...

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    4.128
    01-04-2005

    hun haat voor?

    Wat een onzin.
    De sharia is gewoon een fascistiese wetgeving voor ubermenschen( moslims) en stopt andersdenkenden in een gediscrimineerde en vernederende positie.

    Onze Westerse wetgeving en grondwet is véél eerlijker, en daarom is men huiverig voor de Sharia, die momenteel gelukkig alleen in TalibanAfghanistan, stukken van Somalia, Iran en SaoudieArabie de mensen het leven moeilijk maakt.
    Kan iemand mij uitleggen waarom Bin Laden, Aywan Zawahiri, Mullah Omar etc zichzélf nooit opblazen, maar wél altijd anderen overhalen dit te doen?

    Ik vind het een beetje verdacht! Wanneer gaat er bij JOU een lichtje branden?

  4. #4
    Arassuil

    Reacties
    4.673
    11-03-2006

    Daar is Fox wel goed in, in zo'n types interviewen. Zolang het hen maar goed uitkomt.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    172
    24-01-2011

    Citaat Geplaatst door Bardamu9 Bekijk reactie
    Gelukkig zijn er mensen als Choudary om ons te tonen wat een middeleeuwse achterlijkheid er uit de islam kan ontspruiten en onder mohammedanen leeft...
    De Sharia is alleen een nachtmerrie en horror voor degenen die hun onrecht willen verspreiden in de wereld. Gelijk hebben jullie om dit te vrezen. Het zal een einde maken aan jullie tirannie, zo niet vrijwillig dan wel met het zwaard!
    In jouw geval hoop ik het laatste.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    12.088
    23-07-2008

    Choudry is moeilijk.

  7. #7

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    3.157
    11-07-2009

    Citaat Geplaatst door 3ajaa_ieb Bekijk reactie
    De Sharia is alleen een nachtmerrie en horror voor degenen die hun onrecht willen verspreiden in de wereld. Gelijk hebben jullie om dit te vrezen. Het zal een einde maken aan jullie tirannie, zo niet vrijwillig dan wel met het zwaard!
    In jouw geval hoop ik het laatste
    .

    Goedzo...!

    Zo kennen we de echte mohammedaan weer...

    Je gaat het plakboek in...

    Je totalitaire veroveringsleer zal worden uitgekotst door vier en een half miljard niet-mohammedanen...

    Maak je borst maar nat...!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    172
    24-01-2011

    Citaat Geplaatst door murtadd Bekijk reactie
    Kom jij maar even aan de deur met je zwaard dan, laffe leunstoeljihadist.
    Jihad is een ibadah die in groepsverband word uitgevoerd zoals het gebed. Deze groep is onderweg insha Allah.

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    3.157
    11-07-2009

    Zei ik eerder vandaag iets over preventief denaturaliseren?

    Ja dus...

    Het bovenstaande exemplaar komt daarvoor in aanmerking....

    Oprotten met zijn soort...
    Goedschiks of kwaadschiks...!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    6.200
    10-07-2007

    Citaat Geplaatst door 3ajaa_ieb Bekijk reactie
    De Sharia is alleen een nachtmerrie en horror voor degenen die hun onrecht willen verspreiden in de wereld. Gelijk hebben jullie om dit te vrezen. Het zal een einde maken aan jullie tirannie, zo niet vrijwillig dan wel met het zwaard!
    In jouw geval hoop ik het laatste.
    De mores van de Islam,

    zo niet goedschiks, dan wel kwaadschiks,

    de reden dat men daar in ruim dertien eeuwen geen mm is opgeschoten.

  12. #12
    Dokter Bilal

    Reacties
    608
    19-05-2005

    Ach, lekker Islam bashen

  13. #13
    ja dat ook

    Reacties
    16.267
    08-06-2010

    Waarom moeten übermoslims altijd hun bizarre regeltjes opleggen aan anderen? Je kunt prima zonder officiele wetgeving je gedragen naar de sharia als je dat nodig vindt.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    172
    24-01-2011

    Citaat Geplaatst door Bardamu9 Bekijk reactie
    Goedzo...!

    Zo kennen we de echte mohammedaan weer...

    Je gaat het plakboek in...

    Je totalitaire veroveringsleer zal worden uitgekotst door vier en een half miljard niet-mohammedanen...

    Maak je borst maar nat...!
    Welke volgeling van Mohammed is in het westen een meter aan het veroveren? Als die vier en een half miljard 1.5 miljard moslims aan hun eigen wil willen onderwerpen en hun landen en schatten willen plunderen, zo niet in volle overgave dan wel met legers, dan mag je je borst inderdaad nat maken!

    Zou het niet de Islam zijn geweest die de moslims onderwijst om zich enkel en alleen aan Allah over te geven, en niet aan het westen en haar democratische vrijheid om anderen te overheersen en uit te buiten, dan zouden de moslims inderdaad nooit een kans hebben gehad tegen die vooruitgang in de wetenschap van misleiding.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.575
    18-07-2010

    Citaat Geplaatst door Hamitus Bekijk reactie
    De mores van de Islam,

    zo niet goedschiks, dan wel kwaadschiks,

    de reden dat men daar in ruim dertien eeuwen geen mm is opgeschoten.



    Ondertussen gebruikt jouw soort en Wilders wel arabische cijfers etc


    Pff hoe noem je nou ACHTERlijk
    ik ervaar het als belediging dat jij met jouw eetgedrag het lef hebt om mij aan te spreken

    Bij blanke christenen en vrouwen stuit je dan vaak op een muur van ontkenning en onbegrip.