+ Reageer
Pagina 1 van 105 1 2 3 11 26 51 ... LaatsteLaatste
1 tot 15 van 1567
    MVC Lid

Reacties
    110
    28-01-2011

Ging naar school, had een bijbaantje, me familie hield van me,TOTDAT IK ZWANGER WERD!

Dames, jammer genoeg is dit een waargebeurd verhaal.

Nada: 16 jaar
    Hicham: 21 jaar
    Rachid: 22 jaar (broer van Nada)
    Samira: 45 (Moeder van Nada)
    Lamyae:10 jaar (Zusje van Nada)

Ik zal maar alvast beginnen.

Nada:''Mama ik ga nu naar school en ik ben 5 voor half 4 klaar en dan ga ik meteen werken''!
    Samira: Is goed schat doeidoei
    Nada: Doei mama

Me vader is 5 jaar geleden gestorven aan kanker, ik had het er erg moeilijk mee, maarja alles is moktab. Ik doe me best op school en ik heb een bijbaantje om me moeder een beetje te steunen, me broer Rachid helpt soms ook wel mee, maar soms doe hij lettelrijk niks! Hij heeft zijn school niet afgemaakt en probeert via uitzendsbureua's werk te vinden.

Op school:

Nada: Heey dame wat zijn wij aan het doen
    Lena: Ohh heey schat, ik schrok me dood haha, oefff waarom moeten we naar school ,het is saai en je moet ook nog eens vroeg opstaan!
    Nada: Lena luister, kijk school bepaalt ej toekomst of je het leuk vindt of niet, je wilt toch dat ej ouders trots op ej zijn, je wilt later toch een goede baan, een huis hebben, een mooie auto hebben?
    Lena: Ja tuurlijk wie niet!
    Nada: Nou dan, je spijbelt de laatste tijd ook heel vaak, je moet daar echt mee ophouden
    Lena: Jaja ik heb geen zin in preken
    Nada: Oke sorry hoor
    Lena: Mohim waar hebben we les?
    Nada: Volgens mij lokaal 327 en we hebben Duits
    Lena: nee! ik haat Duits. Dan hebben we weer die tweeling broer van Hitler, ik begrijp echt niet waarom hij leraar is je mag niet eens ade....
    Nada: Ohh de bel, bereid je maar voor we gaan veel trappen oplopen

De school was eindelijk voorbij! Ik gaf Lena de vier gebruikelijke kusjes en ging snel naar me werk ( ik werk als cassiere in de Albert Heijn)Terwijl iknaar de bushalte liep pakte ik me Ipod uit me jaszak en begon liedjes te lusiteren. Wajoo waar blijft die bus nou, het is koudd! Hehe dat werd tijd. Nee he dan is ook nog eens druk
    Ik zocht een plekje in de bus en hield me goed vast. Ill ik haat deze nummer, efe een andere doen. Huh wat trilt er in me broek. Ohh shit me mobiel! Terwijl ik me mobiel uit me broekzak haalde. Besefte ik niet dat ik nergens vast hield. Totdat de bus stopte. Ik knalde keihard tegen iemand aan. Toen ik omhoog keek geloofde ik me eigen ogen niet...!

MVC Lid

Reacties
    110
    28-01-2011

Zo dit was mijn eerste stukje, zal ik verder gaan??????

MVC Lid

Reacties
    13
    08-01-2011

Ga verder meid !!
    Je verhaal is spannendd =)

MVC Lid

Reacties
    104
    18-01-2011

leuk verhaaalll ,

wil ej ook mijn verhaal lezen

Do not love the one who doesn't love Allaah, if they can leave Allaah they will leave you..

MVC Lid

Reacties
    110
    28-01-2011

Mooizo ik zie dat jullie het een interessant verhaal vinden, maar zo als jullie weten wordt het veel interessanter!!Ik ga maar snel verder

MVC Lid

Reacties
    110
    28-01-2011

Toen ik omhoog keek geloofde ik me eigen ogen niet...!OMG ik heb nog nooit in mijn hele leven zo een knappe jongen gezien, of hoe het ook wel wordt genoemd, het was liefde op het eerste gezicht!

Onbekende jongen: Ehmm gaat het?
    Nada: Ohh ohh jaa sorry, snel stond ik op met een knap rode gezicht. Ehmm dank je maar ik moet hier uitstappen en ehh doei!
    Onbekende jongen: Okee graag gedaan doeggh.

Terwijl ik de bus uitliep zag ik vanuit me oog hoeken dat de jongen naar me keek, ik was nog steeds in dromenland. Dromerig liep ik de Albert Heijn binnen totdat ik iemand me naam hoorde roepen: NADA! NADA!

Nada: Ja, wat is er Ikram?
    Ikram: Ja ik zag je zo dromerig binnen komen ik dacht die moet ik even wekken
    Nada: Had dat maar niet gedaan
    Ikram: Hahaha Hoezo niet?
    Nada: Je weet niet wat je gemsit hebt meid

Dromerig liep ik naar achter van de supermarkt om me aan te kleden. Terwijl ik achter de kassa zat, kwamen er allemaal vragen door me hoofd:

Wie is die jongen?
    Hoe heet die jongen?
    Hoe oud is die jongen?
    Is die jongen lief?
    Is die jongen knap?

De laatste vraag was natuurlijk een domme vraag, hij is niet knap, hij is super knap!!!

Hehe eindelijk was ik klaar met werken, het leek wel of ik jaren aan het werken was, ik dacht alleen aan die ene persoon!!
    Toen ik thuis aankwam ben ik gelijk naar me kamer gegaan.

Samira: Nada wil je niks eten?!
    Nada: Nee mama heb geen honger!

Hoe kan ik nou eten! Kreeg ik maar 1 kans van allah om hem nog een keer te ontmoeten zodat ik tenminste ze msn kan krijgen, om tenminste met hem in contact te komen dat zou geweldig zijn! Ik denk dat ik voor het eerst echt verliefd ben op iemand, maar tegelijker tijd bedackt ik me ook hoe kan ik nou verliefd zijn op ee persoon die ik niet eens ken, waar niet eens een gesprek mee heb gevoerd! Ohh nee he, ik moet nog huiswerk maken. Snel pakte ik me wiskunde schrift en boek uit mijn tas. Ikz at achter me bureau en begon aaan mijn huiswerk. Maar ik kwam geen stap verder, steeds moest ik denken aan die jongen, zoo verliefd was ik. Ik had zelfs kriebles in mijn buik. Kennen jullie dat dames dat als je verliefd bent dat je gwn blij bent je denkt alleen nog aan die persoon, nou zo voelde ik me op dat moment!(L)

MVC Lid

Reacties
    285
    02-11-2010

Uppie, nog een vervolgje?

MVC Lid

Reacties
    31
    24-10-2008

AAAAAAAAAAHHh
    Ga gauw verder
    uup uup uup

MVC Lid

Reacties
    32
    03-11-2010

Heey meid
    Mooi verhaal
    is dit bij jou gebeurd of bij iemand die je kent?
    Dikke Up voor jou
    ga snel weer verder
    xxjes

MVC Lid

Reacties
    110
    28-01-2011

Het is niet bij me zelf gebeurd, maar ik ken een kennis die dit heeft meegmaakt en ik heb gevraagd aan haar of ik het mocht zetten op marokko.nl omdat zij nu een kind heeft(ik heb het al eeen beetje verklapt) en die is nu druk en ze vindt het ook erg moeilijk om dit te schrijven dus doe ik het

MVC Lid

Reacties
    110
    28-01-2011

Lamyae kwam me kamer binnen en zag dat ik tv aan het kijken was

Lamyae: ''Wat ben je aan het doen?''
    Nada: ''Dat zie je toch:s''
    Lamyae: ''ehmm nee''
    Nada: ''Lamyae je irriteert me, val iemand anders lastig''
    Lamyae: ''Pardon!''
    Nada: ''GA WEG!!, zo duidelijk!''

Terwijl Lamyae boos me kamer uitliep, moest ik meteen weer denken aan die jongen, maar toen dacht ik: Hou op Nada misschien ziet hij je niet eens staan en woont hij helemaal niet in Amsterdam, maar misschien wel in Utrecht en was hij gewoon op bezoek bij zijn tante, ja wie weet.

Tzzz, Tzzz, Ik pakte me telefoon en zag dat ik een sms had van Ikram:

Heey sgat met mij Ikram, ik wou effe vragen hoe het met je gaat en trouwens waarom kwam je zo dromerig binnen toenet?? Ik ben benieuwd naar het antwoord, en ik hoor graag iets terug van je

xx Ikram

Ik klapte me telefoon dicht, ik had effe geen zin om hierop te reageren

Samira: NADA! NADA!
    Nada: Ja mama?!
    Samira: Bel je broer is en vraag waar hij is
    Nada: Okee

Ik pakte me mobiel weer en begon Rachid te bellen

Rachid: Ja hallo?
    Nada: Hey Rach met mij Nada, mama wou effe weten waar je bent
    Rachid: Ohh ik ben hier in de buurt met een paar jongens, ik kom ongeveer over een half uurtje naar huis.
    Nada: Okee is goed, doei
    Rachid: Doei

Nada: Mama, Rachid is hier in de buurt en hij komt over een half uurtje naar huis
    Mama:Safi is goed

Ik besloot om een douch te nemen, dus ik pakte me pyama, bh, en onderbroek uit me kast en legde het op me bed. Toen ik klaar was met douchen ruimde ik een beetje de douche op en ging me omkleden. Ik had honger gekregen, want ik had bijna de hele dag niks gegeten en al helemaal na het douchen krijg je nog meer honger. Ik liep de trap af om naar de woonkamer te gaan. Ik deed de deur van de woonkamer open en ik wist niet wat ik zag....!

MVC Lid

Reacties
    285
    02-11-2010

Uppieeee, nog een vervolgje PLEASE!!!!!

MVC Lid

Reacties
    110
    28-01-2011

Ja k zal nog een vervolgje schrijven

always be yourself

Reacties
    32
    04-05-2010

ga snel verder! wollah is leuk
    ' mariamnajla ; always together, never apart, best friends forever sisters by heart

MVC Lid

Reacties
    110
    28-01-2011

Ik deed de deur van de woonkamer open en ik wist niet wat ik zag....! Ik zag me meoder helemaal huilend op de bank zitten

Nada: MAMA WAT IS ER?!
    Samira: Nee sgat er is niks, echt niet
    Nada: Mama jawel je huilt echt niet zomaar, gaat het om Rachid of wat, wie mama alsjeblieft zeg wat er is!
    Samira: Het is je vader Nada, je vader, ik mis hem gewoon te erg !!!!

Me moeder begon nog harder te huilen, en ik begon mee te huilen. Daar zaten we dan met zen tweetjes op de bank helemaal in tranen, me moeder had een foto in der hand van me vader. Ik pakte de foto en bewaarde het in de kast, zodat me moeder niet nog meer ging huilen

Samira: Nada je vader was me allergrootste liefde, toen ik hem zag was ik meteen verliefd meteen!!!
    Nada: Mama je hebt ons: Lamyae, Rachid en mij, dit zijn de kinderen van de man waar je zoo erg van hield!!!, je hebt wat overgelaten 3 beeld schone kinderen. Mama allah pakt niet zomaar mensen van je af, dat doet hij allemaal met een reden echt waar mama!
    Samira: dat weet ik schat, maar soms zit ik en dan moet ik meteen aan hem denken en begin ik te huilen
    Nada: dan moet je me meteen roepen als ik in me kamer zit en dan ga ik je helemaal kietelen samen met lamyae, oke? ahhaha
    Samira: hahhaa ja sgat dat zal ik dan doen, ga maar weer naar je kamer je moet vast huiswerk maken
    Nada: Nee dat heb ik al gedaan, kom gaan we samen lekker een dvdje kijken en ga ik popcorn maken, is goed?
    Samira: Ja is goed! Het wordt een echte meiden avond
    Nada: Dat zeker!

Ik had chips in een schaalje gedaan, ik had popcorn gemaakt en we begonnen de film te kijken.

Otla Vliegtickets Tanger
Nieuws
Lifestyle
Sport