1. #1
    MVC Premium

    Reacties
    1.031
    22-02-2004

    MVC Premium MVC Premium

    Gebedstijden uitprinten [Waar?]

    Salaam a3leiikum,

    Kennen jullie een duidelijke site, waar ik de gebedstijden van Utrecht kan
    uitprinten. Net zoals je die uit de moskee kan krijgen.

    Dank jullie wel.


    Vlgones een oznrdeeok mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn als de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn..

  2. #2
    Dat is mijn naam :D

    Reacties
    307
    25-02-2009

    Citaat Geplaatst door _Ster Bekijk reactie
    wa Alaikum Salam,

    Volgens mij is er geen 1 site waarbij ze precies kloppen zoals de lijsten van de moskee. Zat al ff te kijken op sites van moskeeën in Utrecht, maar kan niks vinden. Sorry! Beste oplossing; lijst bij de moskee halen!

    Klopt.

    Eventueel kan je ze hier halen: http://www.islamicfinder.org/
    Je Treed Je Leven Huilend Binnen, Terwijl De Mensen Om Je Heen Lachen. Op Een Dag Zal Je Leven Eindigen, En De Mensen Om Je Heen Zullen Huilen. Zorg Ervoor Dat jij Dan Lachend Het Leven Verlaat *!*

    Speel een keer mee!

  3. #3
    Dat is mijn naam :D

    Reacties
    307
    25-02-2009

    Hier is die van utrecht: Klik hier
    Je Treed Je Leven Huilend Binnen, Terwijl De Mensen Om Je Heen Lachen. Op Een Dag Zal Je Leven Eindigen, En De Mensen Om Je Heen Zullen Huilen. Zorg Ervoor Dat jij Dan Lachend Het Leven Verlaat *!*

    Speel een keer mee!

  4. #4
    Een korreltje zout.

    Reacties
    5.016
    06-12-2002

    http://www.alfajr.nl

    Klik door naar de plek die je wilt (of de meest dichtbijzijnde, in het geval van Utrecht kies je (de wijk) Lombok) en je kunt dan een maandkalender met tijden openen (er zijn drie soorten) en dan uitprinten.

  5. #5
    MVC Premium

    Reacties
    1.031
    22-02-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Helemaal goed !! Dank jullie wel mensen.

    Ik ben uiteindelijk voor www.alfajr.nl gegaan, overzichtelijk voor het hele jaar door.

    shoekran.


    Vlgones een oznrdeeok mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn als de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn..