+ Reageer
1 tot 6 van 6
    MVC Lid

Reacties
    199
    07-06-2008

Iemand bekend met apple laptops?

Need your help.......

Pure Grade A

Reacties
    5.607
    07-07-2006

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Happiness_ Bekijk reactie
    Need your help.......
    Wat is het probleem precies?
    From the nothing comes everything and everything becomes nothing.

MVC Lid

Reacties
    199
    07-06-2008

Gisteren was het probleem dat ik op youtube geen video's kon bekijken. Dit is echter al weer verholpen. Ik moest een adobe flash iets downloaden, dit heb ik inmiddels gedaan.

Daarna liep mijn msn vast -gisterenavond-, toen ik me wilde afmelden. Heb 'm 'geforceerd' uitgezet daarna. Waarom die dat deed, weet ik niet. Ik heb de laptop net 2/3 dagen

Nou wil ik graag weten hoe ik een wachtwoord erop kan zetten. Weet jij dit toevallig?

MVC Lid

Reacties
    199
    07-06-2008

Citaat Geplaatst door Happiness_ Bekijk reactie
    Gisteren was het probleem dat ik op youtube geen video's kon bekijken. Dit is echter al weer verholpen. Ik moest een adobe flash iets downloaden, dit heb ik inmiddels gedaan.

Daarna liep mijn msn vast -gisterenavond-, toen ik me wilde afmelden. Heb 'm 'geforceerd' uitgezet daarna. Waarom die dat deed, weet ik niet. Ik heb de laptop net 2/3 dagen

Nou wil ik graag weten hoe ik een wachtwoord erop kan zetten. Weet jij dit toevallig?
    UPPP....

Pure Grade A

Reacties
    5.607
    07-07-2006

MVC Premium MVC Premium
    Wat betreft dat wachtwoord erop zetten moet je onderstaande link ff bekijken.

http://www.onemorething.nl/community...met-wachtwoord

Hoe het verder met flash player of macbooks zit weet ik ook niet echt. Afwachten of er een macgebruiker rondhangt hier.
    From the nothing comes everything and everything becomes nothing.

MVC Lid

Reacties
    199
    07-06-2008

Dankje wel voor de link. Heb 't meteen bekeken. Was gelukkig wel makkelijk te vinden. Another problem fixed. 'Afek

Ik hoop dat er inderdaad van die applekenners hier zijn. Ben nog niet helemaal bekend met de besturingssysteem van apple.

Otla Vliegtickets Tanger
Nieuws
Lifestyle
Sport