1. #31
    aya ralla bouya

    Reacties
    4.347
    25-02-2002

    ja mischien wel mijn moeder heeft daar familie wonen



    =emsoem=
    oday ghis wo edjzoun, sfayie ra tsensouna
    aday iedar ofous esinien d'l kiya...

  2. #32
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    Origineel gepost door emsoem
    huilen ze bij jullie ook altijd he als de bruid weg gaat....

    bij de hennadag....je kunt er beter gewoon niet bij zijn....


    =emsoem=


    huilen er gaan kranen open dat wil je niet weten aan een zakdoekje heb je niet genoeg we hebben dan ook altijd dwijlen bij de hand.

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  3. #33
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    Origineel gepost door Angel_82
    YEPPPPPPPPPPPP......... misschien ken ik je wel..... of misschien zijn we wel familie........



    hallo angel

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  4. #34
    aya ralla bouya

    Reacties
    4.347
    25-02-2002

    Origineel gepost door beppie_truus
    huilen er gaan kranen open dat wil je niet weten aan een zakdoekje heb je niet genoeg we hebben dan ook altijd dwijlen bij de hand.

    de moulay heeft dan bij ons een hoogwaterbroek aan en de larousa een minie rok




    =emsoem=
    oday ghis wo edjzoun, sfayie ra tsensouna
    aday iedar ofous esinien d'l kiya...

  5. #35
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    Origineel gepost door emsoem
    de moulay heeft dan bij ons een hoogwaterbroek aan en de larousa een minie rok




    =emsoem=

    hahaha bij ons is dat precies andersom de moulay in korte rok en de laroussa in een broek.

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  6. #36
    aya ralla bouya

    Reacties
    4.347
    25-02-2002

    Origineel gepost door beppie_truus
    hahaha bij ons is dat precies andersom de moulay in korte rok en de laroussa in een broek.

    allaaaaaah emreeeeeeeeeeeehl zzzel aliiiiii






    =emsoem=
    oday ghis wo edjzoun, sfayie ra tsensouna
    aday iedar ofous esinien d'l kiya...

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    21
    24-08-2002

    Hoi

    De bruiloft zelf lijkt me niet eng,ik bedoel je zit maar op een bruidsstoel en je doet hele dag niks.Je gaat dansen als je zin heb,en als je geen zin heb dan ga je lekker met je manneke toekijken hoe mensen raar kunnen dansen (dat is echt lachen).weet je wat mij eng lijkt is de nacht die eraan gaat komen,en half de wereld weet dat jij het die nacht gaat doen, dat lijkt me echt verschrikkelijk,maar ja we zullen wel zien hoe het allemaal gaat lopen.

    groetjes amina

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    120
    02-10-2002

    Amina ik moest echt lachen toen je gewoon zei van weet je wat erg is als pas de halve wereld weet dat je het gaat doen ik moest even lachen ja maar dat is het lot
    Stuen elkaar en wees niet te egoistisch.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    120
    02-10-2002

    Ma3a Salama
    Stuen elkaar en wees niet te egoistisch.

  10. #40
    aya ralla bouya

    Reacties
    4.347
    25-02-2002

    Origineel gepost door AMINA18
    Hoi

    De bruiloft zelf lijkt me niet eng,ik bedoel je zit maar op een bruidsstoel en je doet hele dag niks.Je gaat dansen als je zin heb,en als je geen zin heb dan ga je lekker met je manneke toekijken hoe mensen raar kunnen dansen (dat is echt lachen).weet je wat mij eng lijkt is de nacht die eraan gaat komen,en half de wereld weet dat jij het die nacht gaat doen, dat lijkt me echt verschrikkelijk,maar ja we zullen wel zien hoe het allemaal gaat lopen.

    groetjes amina
    hihihihihiiii van mij mag iedereen het weten wanneer we het gaan doen



    =emsoem=
    oday ghis wo edjzoun, sfayie ra tsensouna
    aday iedar ofous esinien d'l kiya...