1. #1
    Imran

    Reacties
    1.767
    20-10-2003

    TV gaat niet aan............

    Wij hebben een Samsung LCD tv die maar niet aan wil gaan (geen garantie). Het rode knopje blijft maar knipperen maar de tv gaat niet aan......... Weet iemand wat er aan de hand is?

  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    5.921
    06-10-2007

    Stekker eruit geprobeerd ? Anders weet Ik het ook niet

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    271
    01-03-2003

    Citaat Geplaatst door aitnaima Bekijk reactie
    Wij hebben een Samsung LCD tv die maar niet aan wil gaan (geen garantie). Het rode knopje blijft maar knipperen maar de tv gaat niet aan......... Weet iemand wat er aan de hand is?
    hoogstwaarschijnlijk is de tv overleden, heb gehoord dat die tvs cvan tegenwoordig bijna niet te repareren zijn als het wel mogelijk zal zijn dan zal de rep.kosten net zo hoog kunnen uitvallen als een nieuwe.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    80
    24-12-2008

    Ga een boek lezen.

  5. #5
    MVC Premium

    Reacties
    492
    06-10-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Ik bied 100 euro kom ik morgen ophalen?






    Mondelinge Mishandeling

    Meerdere gebruikers

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    117
    12-01-2008

    Dat probleem hebben wij ook gehad !!
    Er zitten in de samsung tv's een speciale lamp, deze lamp heeft een bepaalde levensduur. Bij sommige gaat die lamp langer mee dan bij andere. In jou geval ( en dat was ook bij ons het geval) is bij jullie dan dat lamp verbrand.
    Het goede nieuws is: Je kan het gewoon laten repareren !

    Het slechte nieuws: Die lampen zijn ongelooflijk duur, dat je net zo goed een nieuwe tv kan komen !! Toen wij onze tv hadden gekocht hadden we een extra lange garantie afgesloten, dus het is allemaal gratis voor ons weer gerepareerd.
    Als er nog maar 1 ster in de hemel is dan zal het pad van vergeving zich sluiten. De woorden uit Al Quran zullen verdwijnen. De zon zal laag bij de aarde hangen. Onze geliefde profeet Mohamed (Salla Allahoe 3alayoe wasallam) zei: "Wie deze boodschap aan iemand anders doorgeeft, voor diegene zal op de dag des Oordeels een plaats worden gemaakt in de Al Jennah!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    828
    26-05-2009

    We hadden het probleem ook. Het rode lampje bleef knipperen en je hoorde steeds een tik. Wij hadden ook geen garantie meer. Maar we hebben hem kunnen laten maken voor 150 euro met moeite.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    553
    24-10-2006

    Dat betekend:


    TIJD VOOR EEN NIEUWE

  9. #9
    Leider

    Reacties
    69
    28-06-2010

    helemaal opnieuw installeren, stekker eruit/erin en zie het resultaat, blijft het zo, dan moet je even je aankoopwinkel bellen en kijken of ze een oplossing voor je hebben, zo niet? ga naar een marokkaanse/turkse reparatiewinkel en probeer het uit, je hebt op marktplaats veel reparatiewinkels probeer het uit, je hebt toch geen garantie meer, waag het!
    lukt het dan ook alsnog niet, dan raad ik je 1 ding aan; koop een nieuwe tv.

  10. #10
    Imran

    Reacties
    1.767
    20-10-2003

    Iedereen bedankt voor het meedenken. Firebird gooi jezelf uit het raam overleef je het dan nog doe het nog een paar x.

    Ik heb intussen contact opgenomen met BCC en die hebben het probleem weer doorgestuurd naar Samsung. Dus effe wachten maar vele zeggen doe een nieuwe maar als het nog voor 150 kan dan is het mooi!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    9
    27-02-2010

    inderdaad levensduur lamp zit erop.
    hij is dus overleden omdat hij gewoon op is.
    nieuwe kopen en deze uit het raam gooien (of voor 100 euro aan carlsson verkopen )

    maar even serieus,
    je kan fabrikant aanspreken hierop.
    Al is de garantie voorbij.
    Een product heeft een langere levensduur dan de garantie alleen, dus heb je gewoon recht op reparatie of vervanging.
    Heb dit ook ooit gehad met bosch fornuis die het na 2 jaar en 1 maand niet meer wilde doen.
    Ze kwamen hem gewoon maken en hij werkte weer (kosteloos)
    succes

  12. #12
    Imran

    Reacties
    1.767
    20-10-2003

    Citaat Geplaatst door pingme Bekijk reactie
    inderdaad levensduur lamp zit erop.
    hij is dus overleden omdat hij gewoon op is.
    nieuwe kopen en deze uit het raam gooien (of voor 100 euro aan carlsson verkopen )

    maar even serieus,
    je kan fabrikant aanspreken hierop.
    Al is de garantie voorbij.
    Een product heeft een langere levensduur dan de garantie alleen, dus heb je gewoon recht op reparatie of vervanging.
    Heb dit ook ooit gehad met bosch fornuis die het na 2 jaar en 1 maand niet meer wilde doen.
    Ze kwamen hem gewoon maken en hij werkte weer (kosteloos)
    succes

    Als het goed is wordt ik binnen 2 dagen teruggebeld door samsung ik zal dit dan erbij vermelden. Hoop dat ze toegeven anders gewoon via marktplaats. Samsung rekent alleen voor het komen 75 euro en voor het openmaken 33 euro............ laat staan wat er kapot is.

  13. #13
    Ultimate.

    Reacties
    640
    05-02-2004

    Waar pingme op doelt is het fenomeen economisch levensduur van een apparaat. Je kan er vanuit gaan dat een apparaat langer mee moet gaan dan de garantieperiode. Voor een lcd is dit tussen de 3 en 6 jaar.
    Tegenwoordig kan je niet meer aankloppen bij fabrikanten en je beroepen op het fenomeen economisch levensduur, ze verwijzen je naar hun wettelijke garantieplicht.

    Waar ze vaak wel coulant in zijn, is als een product kort na een garantieperiode (laten ze tegen tot zes maanden na het verlopen van de garantie) defect raakt en het kosteloos vergoeden. Dit doen ze om je tegoed te komen.

    Als je garantie al een tijdje verlopen is, vrees ik voor je dat je gewoon zult moeten betalen.
    "You can't produce a baby in one month by getting nine women pregnant. It just doesn't work that way."

    W.B.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    2
    31-01-2011

    ben benieuwd wat er gezegd zal worden best rot dat het allemaal zo duur is tegenwoordig ...pfff

  15. #15
    Imran

    Reacties
    1.767
    20-10-2003

    Ik heb gisteren gebeld met een monteur die ik via marktplaats heb gevonden. Hij is gisteren in de avond langsgekomen en heeft de tv gelijk gemaakt voor 80 euro.......... valt nog mee.

    Samsungmedewerker had het over 75,- voorrijkosten
    33,- onderzoekkosten

    ....,- voor wat er gerepareerd moet worden.