+ Reageer
Pagina 1 van 1669 1 2 3 11 26 51 ... LaatsteLaatste
1 tot 15 van 25029
    MVC Lid

Reacties
    16.663
    19-04-2008

Het einde van de Arabische dictators

de regering heeft internet afgesloten, telefoon afgesloten, mobiele telefoons suisen en gedeeltelijk afgesloten. wegen afgesloten. en het ergste van alles is ze hebben net op aljazeera gezegd dat ze die zware criminelen vrij hebben gelaten en ze messen en knuppels gegeven zodat ze die mensen kunnen slaan/doden
    de verslaggever van aljazeera ahmed mansour is in elkaar geslagen en zit nog steeds vast

yaaaa rab lukt zetten ze door en lukt het hun om die beest daar weg te krijgen.

hogedrukreinige

MVC Lid

Reacties
    743
    28-11-2007

die president mubarek is natuurlijk bang dat hij net als zijn maatje zine abidine het land uit moet, want als alles goed gaat dan word de zoon van mubarek president.
    heel apart, alsof hij een troonopvolger is
    Hamdoelilah voor de zegening

mijn meisje.

Reacties
    14.389
    20-04-2004

Inshallah zullen ze die president weg krijgen, echt corrupt zware criminelen vrijlaten heb het te doen met de mensen die daar wonen msakien, moge allah swt hun sbar geven in deze moeilijke periode.
    Degenen die het meest beproefd worden zijn de profeten en daarna de rest van de mensen afhankelijk van hun goedheid. Een persoon wordt beproefd aan de hand van zijn geloof. Hoe sterker zijn geloof is, des te meer hij beproefd wordt. En hoe zwakker zijn geloof is, des te minder hij beproefd wordt. En het beproeven van een persoon duurt voort en laat hem niet los totdat hij rondloopt en niets van zijn zonden meer met zich meedraagt.”

A sophisticated pig.

Reacties
    5
    28-01-2011

Echt heel erg. Ik volg het niews op de voet en vind het werkelijk verschrikkelijk wat er aan de hand is daar. De mensen leven echt in onzekerheid daar op dit moment.

Moge Allah swt hun bijstaan.

MVC Lid

Reacties
    308
    29-12-2010

ya rab wat erg subhanallah el3alameen

MVC Lid

Reacties
    16.663
    19-04-2008

Citaat Geplaatst door Beauty_00 Bekijk reactie
    die president mubarek is natuurlijk bang dat hij net als zijn maatje zine abidine het land uit moet, want als alles goed gaat dan word de zoon van mubarek president.
    heel apart, alsof hij een troonopvolger is
    nou ja, syrië is 'm voorgegaan dus waarom hij niet. tfoe ik haat onze arabische landen gatver de gatver. ze3ma president die 30 jaar blijft zitten op zijn stoel. allah yne3loem. ya rabb schenk die mensen kracht en moed om tegen hun in te gaan.

hogedrukreinige

MVC Lid

Reacties
    5.075
    08-03-2010

Moge Allaah Ta´Ala de hypocrieten leiden of anders hun nekken breken en hen een vernederende en pijnlijke dood tegemoet laten komen. Allaahuma Ameen!

Hij (Ibrahiem) zei: "Niemand wanhoopt aan de Barmhartigheid van zijn Heer dan de dwalenden." (Soerah Al Hidjr, vers 56)

MVC Lid

Reacties
    743
    28-11-2007

Citaat Geplaatst door hogedrukreinige Bekijk reactie
    nou ja, syrië is 'm voorgegaan dus waarom hij niet. tfoe ik haat onze arabische landen gatver de gatver. ze3ma president die 30 jaar blijft zitten op zijn stoel. allah yne3loem. ya rabb schenk die mensen kracht en moed om tegen hun in te gaan.

hogedrukreinige

Wat ik al helemaal niet begrijp is dat S.A. onderdak gaf aan zine abidine, een land waar de heiligste plek is en waar men volgens de koran ''leeft''. Zij zouden beter moeten weten.

Ja Syrie, Libie binnenkort ook met die playboy zoon van Khadafie, Egypte, heel erg allemaal.
    Iedereen sluit zijn ogen hiervoor.
    Hamdoelilah voor de zegening

MVC Lid

Reacties
    16.663
    19-04-2008

Citaat Geplaatst door Benisaidgirl Bekijk reactie
    Inshallah zullen ze die president weg krijgen, echt corrupt zware criminelen vrijlaten heb het te doen met de mensen die daar wonen msakien, moge allah swt hun sbar geven in deze moeilijke periode.
    incha allah.

ja, zware criminelen vrijlaten duidt erop dat die regering zelf crimineel is wlad lehram. ik heb al mijn hele leven met hun te doen. ze hebben zelfs brood tekort a3iebad allah. hoeveel mensen gingen een paar maanden geleden dood omdat ze om brood gingen vechten. brood tekort. alle graan van het land wordt geexporteerd naar het buitenland voor centjes die het volk nooit terugziet. alles gaat in hun eigen zakken

hogedrukreinige

Oum Chaima

Reacties
    3.343
    25-09-2006

Moge Allah hun de kracht geven om verder te doen.

Er zullen vele doden vallen maar incha'Allah zijn dat allen martelaren en incha'Allah krijgen ze hun beloning bij Allah.

Ik vind het ook heel erg, maar dat is blijkbaar de enige oplossing om van al die dictators af te zijn.

Ansourna yaa Allah.

MVC Lid

Reacties
    16.663
    19-04-2008

Citaat Geplaatst door Beauty_00 Bekijk reactie
    Wat ik al helemaal niet begrijp is dat S.A. onderdak gaf aan zine abidine, een land waar de heiligste plek is en waar men volgens de koran ''leeft''. Zij zouden beter moeten weten.

Ja Syrie, Libie binnenkort ook met die playboy zoon van Khadafie, Egypte, heel erg allemaal.
    Iedereen sluit zijn ogen hiervoor.
    yaweddie shmen volgens de koran leeft. laat me mijn mond houden oesafi

yemen niet te vergeten. daar is momenteel ook rwina

hogedrukreinige

MVC Lid

Reacties
    757
    07-11-2010

Ik weet zelf weinig van de situatie af daar, maar hoop dat het ze zal lukken om hun regering weg te krijgen.

MVC Lid

Reacties
    16.663
    19-04-2008

Citaat Geplaatst door Rayhana23 Bekijk reactie
    Moge Allah hun de kracht geven om verder te doen.

Er zullen vele doden vallen maar incha'Allah zijn dat allen martelaren en incha'Allah krijgen ze hun beloning bij Allah.

Ik vind het ook heel erg, maar dat is blijkbaar de enige oplossing om van al die dictators af te zijn.

Ansourna yaa Allah.
    helaas wel. europa is ook slecht bezig daar niet van, maar daar heb je tenminste na 4 jaar kans om iemand eruit te gooien. in arabische landen kan dat niet. eenmaal president is de enige dat hem van zijn functie verwijdert de dood. anders blijft ie daar plakken
    ik hoop niet dat ze opgeven, want als ze opgeven zullen al die doden voor niks dood zijn gegaan.

hogedrukreinige

Mommy.

Reacties
    38.254
    15-08-2009

MVC Premium MVC Premium
    Ik wist het gewoon!! Dat er daar ook chaos zou komen

inshAllah
    Lalala...

MVC Lid

Reacties
    16.663
    19-04-2008

Citaat Geplaatst door Lekii Bekijk reactie
    Ik weet zelf weinig van de situatie af daar, maar hoop dat het ze zal lukken om hun regering weg te krijgen.
    check je hoekje!

hogedrukreinige

Otla Vliegtickets Al Hoceima
Nieuws
Lifestyle
Sport