Poll resultaten: Wat moet er met de NMO gebeuren?

Stemmers
30. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Ze moeten echt helemaal veranderen, ze moeten zich meer met de islam bezig houden!

    30 100,00%
  • Ze moeten gewoon zo door blijven gaan want ze doen het goed.

    0 0%
  1. #16
    Voorgoed offline;)

    Reacties
    1.847
    20-06-2004

    Ik kijk het ook bijna elke week.

    Ze laten dan wel zien hoe verschillende mensen hun geloof belijden, maar zouden ze het niet beter kunnen houden op feiten uit de koran en Sounnah?

    Op dit moment zijn ze meer bezig met het tevreden houden van verschillende groepen. Laat ze daar maar mee ophouden! Feiten horen ze te verspreiden, geen meningen.

    Wat was nou precies hun punt vandaag toen ze het hadden over die paard met vleugels? Onrust zaaien?

    "Men houdt ervan anderen te doorzien, maar men houdt er niet van, zelf doorzien
    te worden."@ Francois de la Rochefoucauld


  2. #17
    _*kusje*_

    Reacties
    739
    13-08-2004

    salaam oe alaikoem,

    ik kijk ook wekelijks naar de NMO want het is wel interressant maar jullie hebben gelijk het gaat niet meer over de islam het moet gewoon de nao (nederlandse allochtonen omroep worden) begrijp me niet verkeerd want ik bedoel hier nix mee ik wil zeggen dat het gaat om dingen die ons als allochtonen bezighouden en niet ons als moslims toch???
    enne vandaag sloeg het ook nergens op over die ene groep die een man volgt in de islam die nooit zijn huis verlaat!!!
    dit waren zijn woorden ------->
    "als ik ALLAH nodig heb zeg ik ALLAHOE en hij antwoord mij, niemand kan hem horen maar ik wel"
    WAT IS DAT NOU HIJ IS GEEN PROFEET OFZOW!!!
    Just Call Me Your Sugar..

  3. #18
    Voorgoed offline;)

    Reacties
    1.847
    20-06-2004

    Origineel gepost door missy_riffia007
    salaam oe alaikoem,

    ik kijk ook wekelijks naar de NMO want het is wel interressant maar jullie hebben gelijk het gaat niet meer over de islam het moet gewoon de nao (nederlandse allochtonen omroep worden) begrijp me niet verkeerd want ik bedoel hier nix mee ik wil zeggen dat het gaat om dingen die ons als allochtonen bezighouden en niet ons als moslims toch???
    enne vandaag sloeg het ook nergens op over die ene groep die een man volgt in de islam die nooit zijn huis verlaat!!!
    dit waren zijn woorden ------->
    "als ik ALLAH nodig heb zeg ik ALLAHOE en hij antwoord mij, niemand kan hem horen maar ik wel"
    WAT IS DAT NOU HIJ IS GEEN PROFEET OFZOW!!!
    Precies.

    Alleen de profeten konden Allah horen en Mohamed (vzmh) was de laatste profeet.

    Een andere opmerking die mij opviel was: Bij elke hamburger die ik bak(en waar ik complimenten voor krijg) doe ik een goede daad.

    Waar zijn zij nou helemaal mee bezig

  4. #19
    _*kusje*_

    Reacties
    739
    13-08-2004

    Origineel gepost door doremifasola
    Precies.

    Alleen de profeten konden Allah horen en Mohamed (vzmh) was de laatste profeet.

    Een andere opmerking die mij opviel was: Bij elke hamburger die ik bak(en waar ik complimenten voor krijg) doe ik een goede daad.

    Waar zijn zij nou helemaal mee bezig
    gelijk heb je, het blijft wel interessant, maar het gaat absoluut niet meer over de islam!!!
    het gaat eigelijk over het leven als allochtoon in nl
    Just Call Me Your Sugar..

  5. #20
    Tha Real One

    Reacties
    141
    16-08-2004

    salaam
    ik kijk niet echt naar de nmo, maar als ik zow hoor wat er allemaal te zien is, kunnen ze zich inderdaad liever de NAO noemen..hierbij mijn menig :d

  6. #21
    _*kusje*_

    Reacties
    739
    13-08-2004

    tanq mina dat je tog reageert!!!
    Just Call Me Your Sugar..

  7. #22
    barca 4ever

    Reacties
    4.115
    26-05-2004

    MVC Premium MVC Premium
    wajaaaa ziekke aflevering vandaag.

    NMO is zwaar naar de klote, en ze komen nog met een kaaskop om over de buraq te praten...

    VERANDEREN

  8. #23
    Asalaam alaikoem

    Reacties
    12.420
    28-03-2002

    Origineel gepost door Moslimatjuh
    Asalaam 'alaykoum

    Ik zag laatst ook een aflevering en ik wou naderhand een mailtje naar ze sturen.
    Maar subhanAllah ik kwam er gelukkig achter dat er belangerijkere dingen waren dan een mailtje sturen naar hun. Gewoon je tijd niet aan verspillen en dus ook niet naar kijken.

    Wa salaam 'alaykoum
    Alaikoem salaam

    Ik had eerder een uitgebreid mailtje gestuurd met kritiek. Geen antwoord...

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    286
    16-02-2003

    salamoe alaikoem,

    Ik ben van belgie. Ik vind het ook helemaal niet islamitisch.
    Waar zijn de moslims en moslimas van nederland, waarom gaan jullie niet naar buiten met jullie stem en zeggen dat nmo helemaal niet islamitisch is en dat het de islam niet mag gebruiken.

    Moest het de nederlanders schaden zouden ze allang op straat zijn gekomen en zou het programma ook gestopt zijn.

    Zij komen op voor hun rechten, waarom wij niet?

    Organiseer een manifestatie, en allah swt zal jullie helpen.


    wa salaam

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    286
    16-02-2003

    Salamoe alaikoem,

    Ga naar imams in de moskeeen en vertel hen wat het probleem is en van daaruit is er genoeg volk om op straat te komen.


    wa salaam

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    145
    30-03-2003

    NMO is ZWAAAAAR slecht bezig..!!!
    n0rmaaal kijk ik iedere week en nu laat ik t gew0on 0ver me heen l0pen..!!wayemaa ik sgr0k van die aflevering 0ver die ze3ma KUNST 0ver Buraq..!!!!en die tekeningen 0ver de Hemelvaart m0eten gew0on verbrand w0rden.....ze laten ze3ma de gezichten van de pr0feten en engelen zien..!!!!t m0et t0taaal VERANDERD w0rden...z0 NIET dan mag t helemaal WEG...

    wassalaam
    [glow=blue]L€€S MijN V€rhAaL SaM€n MeT Mn ZuSj€(lalla_hoceima)[/glow]
    Get used 2 tha 100% mocrogirl lifestyle->egt lachuh<-

    [glow=blue]¥~0o..Wie Lachend Een Z0nde Begaat Zal Huilend De Djahannam Binnengaan..o0~¥
    [/glow]