1. #1
    My Love...inshaAllah

    Reacties
    681
    28-08-2009

    Meiden uit Roosendaal!

    Welke lieve meid uit Roosendaal wil mij een gunst doen!

    Ik ga volgende week inshaAllah naar antwerpen en normaal stap ik altijd over op Roosendaal.

    Daar koop ik dan een treinkaartje naar Antwerpen. Dat kost iets rond de 8 euro retour met ov-korting.

    Zou iemand dat voor me willen kopen op t station en dan kiezen: zonder datum, dan kan ik het op die datum nog afstempelen en is tie geldig.

    Ik stort het geld vooraf op je rekening!

    Graag wie me kan helpen, want ik wil direct via Rotterdam naar Antwerpen zonder over te stappen... anders moet ik daar weer een uur wachten!

    X

  2. #2
    *Galo Lia Ghir Nsay*

    Reacties
    4.088
    26-05-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Leuk. Ga je winkelen in antwerpen?
    En ik kan je niet helpen..
    -

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    7.498
    03-08-2009

    Zo'n kaartje kun je toch dezelfde dag ook kopen, op verschillende stations? De laatste keer dat ik ging heb ik zo'n kaartje gekocht in utrecht op het station. Daarnaast ov is niet geldig als je in de trein van rsd naar antwerpen zit. Ik kom er ook niet vandaan, en kan je denk ik ook niet helpen. Succes!

  4. #4
    My Love...inshaAllah

    Reacties
    681
    28-08-2009

    Citaat Geplaatst door Brunette- Bekijk reactie
    Leuk. Ga je winkelen in antwerpen?
    En ik kan je niet helpen..
    Ja! ik ga daarheen een dagje uit in Antwerpen..gewoon winkelen en mijn zus die woont er ook. Even langs haar ook. Heb daar met een vriendin afgesproken.
    Citaat Geplaatst door Sfgh Bekijk reactie
    Zo'n kaartje kun je toch dezelfde dag ook kopen, op verschillende stations? De laatste keer dat ik ging heb ik zo'n kaartje gekocht in utrecht op het station. Daarnaast ov is niet geldig als je in de trein van rsd naar antwerpen zit. Ik kom er ook niet vandaan, en kan je denk ik ook niet helpen. Succes!
    Ja, maar vanaf... kun je niet invoeren. Dat gaat automatisch. Dus stel je staat op Rdam cs, dan kun je een treinkaart kopen voor welke stad of plek ook, maar dan krijg je er 1 vanaf Rdam centraal. Maar voor de rit van Rotterdam naar Roosendaal heb ik een ov... snap je. En vanaf Roosendaal een ticket is maar 8 euro ofso..
    Tnx meid

  5. #5
    *Galo Lia Ghir Nsay*

    Reacties
    4.088
    26-05-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Wonderschone Bekijk reactie
    Ja! ik ga daarheen een dagje uit in Antwerpen..gewoon winkelen en mijn zus die woont er ook. Even langs haar ook. Heb daar met een vriendin afgesproken.
    Ja, maar vanaf... kun je niet invoeren. Dat gaat automatisch. Dus stel je staat op Rdam cs, dan kun je een treinkaart kopen voor welke stad of plek ook, maar dan krijg je er 1 vanaf Rdam centraal. Maar voor de rit van Rotterdam naar Roosendaal heb ik een ov... snap je. En vanaf Roosendaal een ticket is maar 8 euro ofso..
    Tnx meid
    Okee, ik vond het altijd zo leuk om hier te winkelen maar nu ik er woon helemaal niks meer aan.

    Haha ja ik wilde net zeggen dat gaat niet. Je moet echt in roosendaal uitstappen.
    Tenzij je het volgens mij op internet besteld.
    -

  6. #6
    My Love...inshaAllah

    Reacties
    681
    28-08-2009

    Citaat Geplaatst door Brunette- Bekijk reactie
    Okee, ik vond het altijd zo leuk om hier te winkelen maar nu ik er woon helemaal niks meer aan.

    Haha ja ik wilde net zeggen dat gaat niet. Je moet echt in roosendaal uitstappen.
    Tenzij je het volgens mij op internet besteld.
    Oww.. dat is ook nog een idee. Ik ga t direct proberen... had daar niet eens aan gedacht joh.

    Je woont nu dus in Antwerpen en voorheen niet?

    Waar woonde je?

  7. #7
    *Galo Lia Ghir Nsay*

    Reacties
    4.088
    26-05-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Wonderschone Bekijk reactie
    Oww.. dat is ook nog een idee. Ik ga t direct proberen... had daar niet eens aan gedacht joh.

    Je woont nu dus in Antwerpen en voorheen niet?

    Waar woonde je?
    En is het gelukt?
    Ja dat klopt

    Gouda.
    -

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    4.002
    08-09-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Lieve schat, dat dacht ik ook toen ik naar Antwerpen ging.

    Je moet bij automaat kiezen een traject dat via de grens roosendaal naar antwerpen gaat.
    Mohim het kan via automaat, vraag nog 1 keer aan een medewerker van NS hoe je vanaf je RDAM een kaartje Rdaal A'werpen koopt. Het kan echt.
    Heb ik gedaan vanuit Amsterdam!



    Maar eerst vragen aan NS medewerker, dan hoef je niet over te stappen. DUs op RDAM centraal voordat je trein pakt even om hulp vragen en dan kun je kaartje kopen.

    Het is ingewikkeld via automaat als je er niks van weet maar wel mogelijk als ns medewerker t uitlegt.

  9. #9
    Ait Bouyahyi

    Reacties
    5.313
    05-03-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Meid, je kunt gewoon een kaartje kopen op het station vanuit waar je vertrekt. Dan betaal je alleen vanaf de grens tot aan Antwerpen. Zo uit mn hoofd €7, nog wat.

    Wel moet ik zeggen dat ik niet precies uit mn hoofd kan beschrijven wat je op de automaat moet tikken. Maar ik zou zeggen; Roep gewoon even een medewerker erbij, en die helpt je.

    Dat overstappen wat je doet, is dus niet nodig.

  10. #10

    Reacties
    2.404
    14-05-2009

    In R'dam kan je gewoon alvast een kaartje kopen en dan tik je dus aan internationale treinreis, van daar kan je je bestemming kiezen, Antwerpen dus en dan word er gevraagd of je een ov hebt en word je korting verrekend en krijg je dus een kaartje van 8€ nog wat. Vraag het een medewerker en die legt het je uit.
    ©®™

  11. #11

    Reacties
    2.404
    14-05-2009

    Citaat Geplaatst door Brunette- Bekijk reactie
    En is het gelukt?
    Ja dat klopt

    Gouda.
    Ik woonde in de buurt van Gouda en ben ook verhuist naar Antwerpen. Vond shoppen hier vroeger ook altijd geweldig, maar nu doe ik dat liever in NL. Rotterdam & Den Haag vooral . Wat bracht jou naar Antwerpen? Via pm mag ook.
    ©®™

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.291
    19-07-2010

    Je moet op gratis Traject drukken, want je kan vanaf daar gwn meteen ticket naar antwerpen kopen en dan zit ook die korting inbegrepen.

    'Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd'


  13. #13
    MVC Premium

    Reacties
    4.002
    08-09-2007

    MVC Premium MVC Premium
    3 laatste reacties zijn correct!!!

  14. #14
    Ait Bouyahyi

    Reacties
    5.313
    05-03-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Black_Devil Bekijk reactie
    Ik woonde in de buurt van Gouda en ben ook verhuist naar Antwerpen. Vond shoppen hier vroeger ook altijd geweldig, maar nu doe ik dat liever in NL. Rotterdam & Den Haag vooral . Wat bracht jou naar Antwerpen? Via pm mag ook.
    Shoppen hier in Den Haag? Grrr, wat jij dus met Antwerpen hebt, heb ik dus met Den Haag. Gatverdamme, hier is het shoppen dus echt 10x niks.

    Echt raar is dat joh.

  15. #15

    Reacties
    2.404
    14-05-2009

    Citaat Geplaatst door Juszt___Iki Bekijk reactie
    Shoppen hier in Den Haag? Grrr, wat jij dus met Antwerpen hebt, heb ik dus met Den Haag. Gatverdamme, hier is het shoppen dus echt 10x niks.

    Echt raar is dat joh.
    NEE! Meen je dit nou haha. Ik heb vorige week donderdag nog gewinkeld in Den Haag en ben geslaagd! Kwam met zakken thuis en was nog niet uitgewinkeld, ben deze week ergens weer van de partij:hihi. Kan me bijna niet voorstellen dat er mensen zijn die niet slagen in Den Haag, i love that city.

    Wij vrouwen zijn gewoon apart, .
    ©®™