1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    797
    23-05-2008

    Ik ga het loslaten voor nu en altijd , maar vergeten zal ik niet!

    Lieve Lieve M

    Het is tijd om afscheid te nemen...
    Het is zover ik en jij zijn voltooid verleden tijd zoals jij al die tijd hebt gezegd.
    Ik heb altijd gehoopt dat wij tweetje samen zouden eindigen , maar vandaag de dag besef ik dat het nooit zal zijn.
    IK heb afgelopen 2 jaar niet opgegeven , k ben voor ons blijven vechten op elke manier dat ik kon ... Maar het heeft niet gewerkt...
    Je hebt me gezegd dat ik beter mijn weg kon gaan , en dat ga ik ook doen , k had zoveel dromen voor ons , ons leven samen die er nooit gaat zijn..
    Ik ga nu trouwen met een ander en laat jou in het voltooid verleden tijd...

    Nooit ga ik je vergeten , onze momenten , problemen , verdriet en geluk samen..
    Nooit zal ik van een ander houden zoals ik van jou heb gedaan... K heb zoveel van jou geleerd , heb zoveel om jou leren geven... Ik heb nooit gedacht dat een mens mijn leven zo hard kon veranderen , maar dat heb jij kunnen doen en nu ga ik verder leven zonder jou...
    Het gedacht alleen , het doet mij zoveel pijn , tranen die rollen over men wangen...

    Het feit dat ik niet meer mag dromen over ons twee maakt me verdrietig M.

    Ik spreek deze woorden nu wel uit maar afscheid nemen zal ik nooit kunnen doen... Je zal altijd ergens dwalen in men hoofd...

    k ga het loslaten voor nu en altijd , maar vergeten zal ik niet!
    De vergelijking tussen degene die zijn Heer gedenkt en degene die zijn Heer niet gedenkt, is als de vergelijking tussen de levenden en de doden.

    – Al Bukhaari.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    364
    18-09-2008

    Leef met je mee
    Verliefd, Verloofd

  3. #3
    CR7.

    Reacties
    3.967
    12-01-2011

    En ik leef ook met je mee!

    Woooww
    Soms Plained.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    172
    19-03-2010

    pijnlijke ervaring lijkt me dat.
    het is duidelijk dat je niet over je ex heen bent. vind het niet slim en niet eerlijk tegenover je aanstaande dat je gaat trouwen wetende dat je met je gedachte bij een ander zit. zou er maar goed over nadenken misschien dat het op dit moment een goede oplossing lijkt maar geloof me dat is het niet.

  5. #5
    CR7.

    Reacties
    3.967
    12-01-2011

    Lijkt mij ook heeeeel moeilijk!
    jeetje
    Soms Plained.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    797
    23-05-2008

    Citaat Geplaatst door frigozamita Bekijk reactie
    pijnlijke ervaring lijkt me dat.
    het is duidelijk dat je niet over je ex heen bent. vind het niet slim en niet eerlijk tegenover je aanstaande dat je gaat trouwen wetende dat je met je gedachte bij een ander zit. zou er maar goed over nadenken misschien dat het op dit moment een goede oplossing lijkt maar geloof me dat is het niet.

    Ik zal hem sowieso nooit niet vergeten , k ken hem al zolang...
    Maar ik moet verder voor mijn eigen bestwil , voor die van hem...
    Het doet heel veel pijn , k kan het zelfs niet met woorden verwoorden...
    Inschallah komt het allemaal goed met ons allen
    De vergelijking tussen degene die zijn Heer gedenkt en degene die zijn Heer niet gedenkt, is als de vergelijking tussen de levenden en de doden.

    – Al Bukhaari.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    797
    23-05-2008

    Soekran meiden voor jullie reacties xx
    De vergelijking tussen degene die zijn Heer gedenkt en degene die zijn Heer niet gedenkt, is als de vergelijking tussen de levenden en de doden.

    – Al Bukhaari.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    364
    18-09-2008

    ik trouw ook binnen kort, alhoewel ik nog niet over m'n ex heen ben. M'n aanstaande is een pracht van een man. Soms denk ik, ik ga alles stop zetten. Maar dan weer niet, ik kan het hem niet aan doen, omdat ik weet hoe het voelt om iemand in de steek te laten waar je werkelijk van hebt gehouden. gair insha'Allah
    Verliefd, Verloofd