1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    226
    17-05-2004

    hebben jullie dit ook?

    Hebben jullie dit ook dat je verlegen bent van je partner???

    Wat doe je eraan??? De verlegenheid is niet in grote mate, maar toch erger ik me aan mezelf dat ik me zo verlegen voel bij hem.

    enige tips wat ik hieraan kan doen??? Of meisjes die hetzelfde hebben??

    Alvast shokran voor jullie advies !
    onzekerheid is de enige zekerheid die je hebt in het leven

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    226
    17-05-2004

    Re: Re: hebben jullie dit ook?

    Origineel gepost door Miss_Magrebia
    Ik had dat in het begin, .......heb geen relatie met hem gehad voor we trouwde......

    Maar nu, doe ik gewoon me normale dingen..... het went en zeker wanneer je in 1 huis woont

    na hoeveel tijd went het??? Want ik wil mezelf zijn, en me niet verlegen voelen als ik iets doe ofzo
    onzekerheid is de enige zekerheid die je hebt in het leven

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    25.794
    26-09-2002

    Re: hebben jullie dit ook?

    Origineel gepost door Rabat1
    Hebben jullie dit ook dat je verlegen bent van je partner???

    Wat doe je eraan??? De verlegenheid is niet in grote mate, maar toch erger ik me aan mezelf dat ik me zo verlegen voel bij hem.

    enige tips wat ik hieraan kan doen??? Of meisjes die hetzelfde hebben??

    Alvast shokran voor jullie advies !
    Hey meid,

    Je moet gewoon jezelf blijven. Hij heeft tenslotte voor jou gekozen omdat jij bent hoe je bent. Dus doe gewoon lekker hoe je altijd bent, dat went het snelst.

    Veel plezier.

    groetjes Rotterdamse

  4. #4
    Mama van 2 schatjes.

    Reacties
    9.388
    14-01-2003

    Het is altijd makkelijk gezegd dan gedaan, van wees jezelf, maar in de praktijk is dat wel anders. Maar goed de eerste tijd moet je gewoon aan alles wennen en natuurlijk aan elkaar dat je onder 1 dak woont, maar insha allah komt het goed, want in de loop van de tijd went gewoon alles, heb sbar.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    226
    17-05-2004

    Re: Re: hebben jullie dit ook?

    Origineel gepost door een_Rotterdamse
    Hey meid,

    Je moet gewoon jezelf blijven. Hij heeft tenslotte voor jou gekozen omdat jij bent hoe je bent. Dus doe gewoon lekker hoe je altijd bent, dat went het snelst.

    Veel plezier.

    groetjes Rotterdamse

    Dank je, zal ik maar proberen hé
    onzekerheid is de enige zekerheid die je hebt in het leven

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    226
    17-05-2004

    Origineel gepost door Atlas_Gebergte
    Het is altijd makkelijk gezegd dan gedaan, van wees jezelf, maar in de praktijk is dat wel anders. Maar goed de eerste tijd moet je gewoon aan alles wennen en natuurlijk aan elkaar dat je onder 1 dak woont, maar insha allah komt het goed, want in de loop van de tijd went gewoon alles, heb sbar.
    laten we hopen, want ik voel mij daar echt ongemakkelijk bij
    onzekerheid is de enige zekerheid die je hebt in het leven

  7. #7
    Living la vida locca

    Reacties
    3.285
    14-08-2002

    Is toch logisch dat je je ongemakkelijk voelt, je hele leven ben je kort gehouden wat jongens betreft en als je gaat trouwen dan moet je ineens maar alles durven, zeker wat intimiteit betreft.

    Dit gaat echt wel over meisje, geef het de tijd en leg het ook uit tegen je aanstaande, hij zal er zeer zeker begrip bij hebben en jij hoeft niet niet te doen alsof. Op den duur gaat die verlegenheid echt wel weg.
    Niets is wat het lijkt

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    226
    17-05-2004

    Origineel gepost door Selly
    Is toch logisch dat je je ongemakkelijk voelt, je hele leven ben je kort gehouden wat jongens betreft en als je gaat trouwen dan moet je ineens maar alles durven, zeker wat intimiteit betreft.

    Dit gaat echt wel over meisje, geef het de tijd en leg het ook uit tegen je aanstaande, hij zal er zeer zeker begrip bij hebben en jij hoeft niet niet te doen alsof. Op den duur gaat die verlegenheid echt wel weg.

    Dank je, let's hope. Maar waarom is het dan voor een man makkelijker?
    onzekerheid is de enige zekerheid die je hebt in het leven

  9. #9
    Living la vida locca

    Reacties
    3.285
    14-08-2002

    Origineel gepost door Rabat1
    Dank je, let's hope. Maar waarom is het dan voor een man makkelijker?

    Omdat zij gewender zijn met meisjes om te gaan, zowel in de vriendschappelijke sfeer als in de relationele sfeer. Bij meisjes is het altijd min of meer hschouma geweest.
    Niets is wat het lijkt

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    226
    17-05-2004

    Origineel gepost door NeshWaha
    Nou ik ben alweer een tijd getrouwd maar toch zijn er nog bepaalde dingen waar verlegenheid een rol speelt. Nieuwe situaties ofzo, of gewoon iets anders. In het algemeen went het inderdaad zoals men al zegt, maar om jezelf nu 100% te geven? K denk het niet...wel iets van 98%....

    hoe bedoel je 98% geven??? kan je dan nooit écht helemaal jezelf zijn?
    onzekerheid is de enige zekerheid die je hebt in het leven

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    226
    17-05-2004

    Origineel gepost door Selly
    Omdat zij gewender zijn met meisjes om te gaan, zowel in de vriendschappelijke sfeer als in de relationele sfeer. Bij meisjes is het altijd min of meer hschouma geweest.
    Maar ook op vlak van figuur ben ik verlegen, zou hij mn figuur mooi vinden of niet???? Allemaal van die vragen die me bezighouden...
    onzekerheid is de enige zekerheid die je hebt in het leven

  12. #12
    Living la vida locca

    Reacties
    3.285
    14-08-2002

    Origineel gepost door Rabat1
    Maar ook op vlak van figuur ben ik verlegen, zou hij mn figuur mooi vinden of niet???? Allemaal van die vragen die me bezighouden...

    Ben jij zooo dik of mager dat je daardoor je zelfvertrouwen verliest??
    Kijk ik weet niet hoe jullie elkaar hebben leren kennen maar hij heeft jou uitgekozen tot zijn vrouw omdat je hem beviel, dus ook je figuur. Nu kan je zeggen dat is altijd bedekt geweest door ruime kleding of iets dergelijks maar hij heeft je echt genomen zoals je bent hoor, hij heeft zijn ogen niet zijn zak zitten.


    Heb meer zelfvertrouwen en niet te veel nadenken/piekeren over dit soort kleine dingetjes. En nogmaals: geef het tijd en uit je onzekerheden, je zal zien dat je door hem dan gerustgesteld gaat worden.

    En tuurlijk kan je 100% jezelf zijn, alleen meestal is dat niet meteen het eerste jaar dat je getrouwd bent. Je hebt tijd nodig om aan elkaar te wennen onder 1 dak.
    Niets is wat het lijkt

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    226
    17-05-2004

    Origineel gepost door Selly
    Ben jij zooo dik of mager dat je daardoor je zelfvertrouwen verliest??
    Kijk ik weet niet hoe jullie elkaar hebben leren kennen maar hij heeft jou uitgekozen tot zijn vrouw omdat je hem beviel, dus ook je figuur. Nu kan je zeggen dat is altijd bedekt geweest door ruime kleding of iets dergelijks maar hij heeft je echt genomen zoals je bent hoor, hij heeft zijn ogen niet zijn zak zitten.


    Heb meer zelfvertrouwen en niet te veel nadenken/piekeren over dit soort kleine dingetjes. En nogmaals: geef het tijd en uit je onzekerheden, je zal zien dat je door hem dan gerustgesteld gaat worden.

    En tuurlijk kan je 100% jezelf zijn, alleen meestal is dat niet meteen het eerste jaar dat je getrouwd bent. Je hebt tijd nodig om aan elkaar te wennen onder 1 dak.

    Neen hoor, ben niet dik en ook niet mager, maar gewoon.

    het is gewoon dat ik schrik heb om iets te doen wat hem niet zal bevallen, maar ach gewoon de knop in mn hoofd omdraaien en mezelf zijn, zoals je zelf zegt hij heeft mij genomen om wie ik ben, this is me, and this stays me !!!
    onzekerheid is de enige zekerheid die je hebt in het leven