Poll resultaten: Childhood Memories

Stemmers
5. Je mag niet stemmen op deze poll
  • ▶Ik laat een reactie achter!

    3 60,00%
  • ▶Ik ben een stille lezer/lezeres!

    2 40,00%
  1. #16
    ◕‿◕

    Reacties
    15
    08-01-2011

    Citaat Geplaatst door marokko_lady Bekijk reactie
    upupupupup die Hasna vind ik nu al een trut...oeff layla en hij zijn perfect bijelkaar
    wahaha !! wie weet..

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    1.301
    06-08-2007

    Citaat Geplaatst door Tr0elaatje_x Bekijk reactie
    Ja zeker inshallah meid

    thnxxx meid!! !

    thanks...
    people don't change because they see the light,they change because they feel the heat.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    1.301
    06-08-2007

    Citaat Geplaatst door Tr0elaatje_x Bekijk reactie
    wahaha !! wie weet..

    whahaha je mag hem anders ook natuurlijk wel aan mij voorstellen
    people don't change because they see the light,they change because they feel the heat.

  4. #19
    ◕‿◕

    Reacties
    15
    08-01-2011

    Citaat Geplaatst door marokko_lady Bekijk reactie
    whahaha je mag hem anders ook natuurlijk wel aan mij voorstellen
    Saffie dat word m! !!
    Citaat Geplaatst door marokchik Bekijk reactie
    upppaaaaaa
    Welkom !!


    Ik ga straks weer verder

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    1.301
    06-08-2007

    Citaat Geplaatst door Tr0elaatje_x Bekijk reactie
    Saffie dat word m! !!

    Welkom !!


    Ik ga straks weer verder

    whahahahha deal
    people don't change because they see the light,they change because they feel the heat.

  6. #21
    ◕‿◕

    Reacties
    15
    08-01-2011

    Lieve schatten ik ga weer verder

  7. #22
    .Dernire Danse.

    Reacties
    28
    09-01-2011

    I love it!!


    Gaat gauw verder honnepon!

    Formidable.


  8. #23
    ◕‿◕

    Reacties
    15
    08-01-2011

    Girls and Takshita's


    De dag is aangebroken, lachend doen we onze make up. Dansend kijken we in de spiegel en swingend zetten wij de muziek aan. ‘’Het word een top dag ‘’ zei Anissa terwijl ze naar binnen liep. Onze ogen werden groter en ik keek haar trots aan, ‘’en wat vinden jullie er van’’ zei zij verlegen terwijl ze met haar hand palmen over het satijnen stof heen gleed. Ik deed de muziek iets zachter en ik keek Anissa aan die een eigen ontworpen Marokkaanse jurk aan had. ‘’Je ziet er beeldig uit’’ zei Lamis vervolgens. ‘’Bedankt dat jij mij ook mee vroeg’’ zei Anissa lief. Lamis knikte en ik was sprakeloos. ‘’Wauw zus’’ waren mijn eerst woorden en ik omhelsde haar. ‘’Rustig kijk uit mijn haren’’ zei ze ijdel. Lamis en ik schoten in de lach en Lamis begon aan mijn haren te prutsen, ‘’Wat wil je?’’ vroeg ze lachend. ‘’Doe maar net als Anissa lekker op gestoken’’ zei ik vervolgens. ‘’Aj jaj kapitein’’ zei Lamis grappend.

    Na een tijdje keek ik naar de spiegel, ‘’Super Lamis op een dag zal jij er komen met je wonderhandjes’’ zei ik lachend. Ik deed snel de Marokkaanse jurk aan en het stond mij zeker niet verkeerd. Lamis en Anissa vonden het prachtig en Lamis deed vervolgens ook haar jurk aan. ‘’Zijn wij er klaar voor’’ zei Lamis lachend. ''JA!'' zeiden Anissa en ik enthousiast.

    Als we naar beneden liepen stond mijn moeder al klaar met haar foto camera. ‘’Blijf daar staan’’ zei mijn moeder die al gauw te werk ging als een paparatzi. ‘’Ma, Anas staat buiten te wachten’’ zei Anissa lachend. ‘’Anas he!’’ zeiden Lamis en ik met een geheimzinnige lach. Anissa keek ons lachend aan en schudde haar hoofd heen en weer. We liepen naar buiten en daar stond hij dan met zijn nette pak. Anissa begon te blozen als hij haar complimentjes gaf, niemand zal die twee ooit uit elkaar kunnen drijven. Lamis keek ze lachend aan en gaf mij vervolgens een knip oog.

    Anas Ghouatar, is de broer van Lamis. Een jonge die best zelfverzekerd is. Een beschermer als het om iemand dierbaars gaat. Een helper als iets niet lukt. Een jonge man die een eigen zaak runt.. kort om een man om van te dromen. Na een tijdje waren wij al de snelweg op. Met super hard muziek aan racete wij naar Eindhoven waar de bruiloft plaats vond.

    Sayfudine

    Een paar jongens en ik stonden buiten, wij informeerde de gasten waar zij hun auto kwijt kunnen raken en waar ze naar toe moeten. Het werd steeds drukker en drukker, jong en oud kwam binnen gepasseerd. ‘’Salaam Marahba’’ zei ik als er weer gasten naar binnen liepen. Na een tijdje kwam een auto aangereden met harde muziek. Een jongen man stapte uit en ik keek hem verwelkomend aan. ‘’Salaam’’ zei hij. ‘’Kan ik de dames hier afzetten, zo dat ik een plekje kan zoeken’’ vroeg hij. ‘’Natuurlijk, zijn jullie famillie van de bruid’’ zei ik vervolgens. ‘’Ja het is mijn nicht’’ zei hij met een knipoog. ‘’Ewa welkom in de familie ik ben de neef van de bruidegom’’ zei ik lachend en hij gaf me een hand en bedankte mij. Als de meisjes er uit kwamen, sloeg mijn hart een paar keer over als ik een mooie verschijning uit de auto zie komen. Als of ik haar al kende. Ik kon mijn blik maar niet van haar afwenden. Zij keek mij aan en gunde mij een onschuldig lachje. Waar ken ik haar toch van ? ‘’Uh, ben je er nog’’ zei dat ene jongen voor mij. ‘’Sorry mijn excuses , om de hoek tref je een parkeer plaats’’ zei ik met een knal rood gezicht. Hij bedankte mij en ik keek dat ene meisje gauw na die nog eens achter om mijn richting op keek. ‘’Kan je het zien ?’’ zei Hasna jaloers. ‘’Wat doe jij hier ?’’ zei ik geschrokken. ‘’Je moet bij mijn moeder blijven’’ zei ik dit keer boos. Ze wierp mij een dodelijke blik en liep vervolgens terug vanwaar ze vandaan kwam.

  9. #24
    ◕‿◕

    Reacties
    15
    08-01-2011

    Citaat Geplaatst door marokko_lady Bekijk reactie
    upupupupupupupupp
    !
    Citaat Geplaatst door DuFeMmu Bekijk reactie
    I love it!!


    Gaat gauw verder honnepon!
    Thnx lieverd !!!!

    PS: kan niet wachten op jouw verhaal !!

    Citaat Geplaatst door miss_loubnaa Bekijk reactie
    Leuk!
    Dank je wel

  10. #25
    ◕‿◕

    Reacties
    15
    08-01-2011

    Ik ga straks weer verder!!

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    1.301
    06-08-2007

    pupupupupu ik zal blijven wachten.....
    people don't change because they see the light,they change because they feel the heat.

  12. #27
    baz00ka

    Reacties
    1.525
    30-05-2008

    Citaat Geplaatst door Linatjeuh Bekijk reactie
    Mooi hea!

    Waarom komen we elkaar overal tegen?

    My Sweetheart!


  13. #28
    Niet in gebruik.

    Reacties
    1.861
    15-11-2008

    Citaat Geplaatst door mocromeid_tanga Bekijk reactie
    Mooi hea!

    Waarom komen we elkaar overal tegen?
    Ja suppersupper mooi verhaal , vooral omdat Belgie er natuurlijk in vernoemd wordt.

    Wollaah weetnie
    Allaah wil dat we elkaar echt tegenkomen hea.
    En dit wereldse leven is niets dan vermaak en spel. En voorwaar, het huis van het Hiernamaals is zeker het echte leven, als zij het wisten.” (Sourat Al Ankabout: 64). Account niet in gebruik.

  14. #29
    .Dernire Danse.

    Reacties
    28
    09-01-2011

    Gaat gauw verder lieverd!

    Formidable.


  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    128
    20-08-2010

    Uppiee, ik wil een vervolg

    "Blije mensen zijn altijd mooi.... " Emest Keijzers