+ Reageer
1 tot 3 van 3
    Yepppp

Reacties
    4.687
    18-12-2010

Voedingschema 8 maanden baby

Wat eten ze allemaal?

De mijne eet best wel veel twarkellah

Ochtend 200ml melk
    Daarna grote bord fruit
    Daarna weer 200 melk (brood wilt nog niet lukken)
    Daarna grote bord groente
    Tussendoor 2 danonetjes, crackers of yoghurt in de kdv
    AVond 200 melk plus 1 grote lepel pap
    En soms in de nacht nog melk omdat ze honger heeft en ze brult erop los

Dus ik kom uit op 800 ml op een dag terwijl cb zegt dat ze eigelijk maar 2 flessen mag op 24 uur (dus ochtend en avond) maar ik krijg het maar niet afgeleerd, honger is honger

Ik denk erover om die fles in de avond te vullen met 260 melk (dit krijgt ze ook helemaal op hoor, afgelopen nacht om 5uur lopen brullen en ze kreeg voor het eerst 240 en ze heeft het allemaal opgedronken maar heb mijn man wel gezegd haar geen fles meer te geven om 8uur dat ze zo mag gaan naar de kdv)
    OT loos ben ik

umm attay

Reacties
    1.420
    15-11-2008

MVC Premium MVC Premium
    2 flessen met 8 maanden? Nee hoor, ze mag nog 3 flessen. Vraag gewoon een voedingsdeskundige en je zult dat ook als antwoord krijgen. Het cb moet je niet naar luisteren, want die willen dat kindjes al met 1 jaar zelfstandig uit een beker drinken en al met vork en mes eten.
    Tot 10 maanden mogen ze 600ml melk per 24uur drinken, dus geef je kleintje lekker haar melk.

Je voedingsschema ziet er goed uit hoor, wat goed dat ze lekker fruit en groente eet. Je zegt dat ze nog geen brood wilt, je moet dit gewoon telkens aanbieden, steeds een stukje in de mond, of een korstje in haar vuistje (en erbij blijven natuurlijk he). Dan leert ze brood te eten en brood vult veel beter als melk en zal ze er beter op doorslapen
    Weet dat de overwinning de metgezel is van doorzetting en dat de verlossing komt na de droefenis zoals de gemakkelijkheid komt na de moeilijkheid

Yepppp

Reacties
    4.687
    18-12-2010

Menel bedankt meid
    OT loos ben ik

Otla Vliegtickets Nador
Nieuws
Lifestyle
Sport