1. #1
    Bijna Lid

    Reacties
    385
    27-04-2004

    MANNEN: Wat nou als ze verkracht is?!?

    salaam allemaal,

    Je hoort wel vaker dat er meisjes verkracht worden.
    Nou is de vraag aan de MANNEN:

    Wat zou jij doen als je erachter komt dat je vrouw/verloofde verkracht is? Zou jij dit tollereren of zou je meteen scheiden?

    En voor de kleuters onder ons: Graag alleen serieuze reacties!!!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    327
    23-03-2004

    salam iedereen

    het feit dat een meid verkracht wordt is niet makkelijk,zij heeft heel veel tijd nodig om het te verwerken,maar dat ze het vergeet :dat is veel gevraagd,persoonlijk heb ik geen probleem als ze zegt dat zij verkracht was:integendeel:ik zal haar steunen en meer waarde en respect voor haar.liefs

  3. #3
    Ben al voorzien!

    Reacties
    5.312
    11-01-2004

    Re: MANNEN: Wat nou als ze verkracht is?!?

    Origineel gepost door asia107
    salaam allemaal,

    Je hoort wel vaker dat er meisjes verkracht worden.
    Nou is de vraag aan de MANNEN:

    Wat zou jij doen als je erachter komt dat je vrouw/verloofde verkracht is? Zou jij dit tollereren of zou je meteen scheiden?

    En voor de kleuters onder ons: Graag alleen serieuze reacties!!!
    gelijk scheiden want dit soort dingen moet ze je van te voren al verteld hebben als ze je echt vertrouwt. het is niet de verkrachting op zich maar het waarom zij het geheim heeft gehouden daar kan de relatie door breken voor heel veel mannen denk ik.

  4. #4
    Bijna Lid

    Reacties
    385
    27-04-2004

    Re: Re: MANNEN: Wat nou als ze verkracht is?!?

    Origineel gepost door Grover
    gelijk scheiden want dit soort dingen moet ze je van te voren al verteld hebben als ze je echt vertrouwt. het is niet de verkrachting op zich maar het waarom zij het geheim heeft gehouden daar kan de relatie door breken voor heel veel mannen denk ik.
    Ik denk dat veel vrouwen die dit hebben meegemaakt het niet vantevoren tegen hun man/verloofde durven zeggen. Ik denk dat vele zullen denken dat de man/verloofde hen niet meer wil. En als de omgeving erachter komt dat de vrouw dan verkracht is, betekent dit in veel gevallen dat de familie een grote schande op zijn naam krijgt te staan. Vooral de oudere generatie zal dit zien als schuld van het meisje, maar zij kan er toch ook niets aan doen?!?!?!

    Denk jij nu og hetzelfde over mijn vraag??

    liefs asia

  5. #5
    Ben al voorzien!

    Reacties
    5.312
    11-01-2004

    Re: Re: Re: MANNEN: Wat nou als ze verkracht is?!?

    Origineel gepost door asia107
    Ik denk dat veel vrouwen die dit hebben meegemaakt het niet vantevoren tegen hun man/verloofde durven zeggen. Ik denk dat vele zullen denken dat de man/verloofde hen niet meer wil. En als de omgeving erachter komt dat de vrouw dan verkracht is, betekent dit in veel gevallen dat de familie een grote schande op zijn naam krijgt te staan. Vooral de oudere generatie zal dit zien als schuld van het meisje, maar zij kan er toch ook niets aan doen?!?!?!

    Denk jij nu og hetzelfde over mijn vraag??

    liefs asia
    zij kan wel wat aan het feit doen wanneer ze het vertelt.

  6. #6
    Ben al voorzien!

    Reacties
    5.312
    11-01-2004

    Re: Re: Re: Re: Re: MANNEN: Wat nou als ze verkracht is?!?

    Origineel gepost door BertvdG
    Heer Grover,

    Dit is niet altijd een vrijwillige keuze heer Grover. Soms wil een vrouwelijke persoonlijkheid niet dat haar echtgenoot het weet, zij zou zich erg kunnen beschamen om dit feit. U toont weinig begrip voor asia107 en u gaat niet dieper in op haar formidabele berichtje.

    Bert
    als je verkrachting serieus neemt dan weet je dat je toekomstige partner daar gewoon recht op heeft om dat te weten. verberg je het voor hem is je vertrouwen niet groot genoeg in hem en daar mag hij je op afrekenen. punt!

  7. #7
    Ben al voorzien!

    Reacties
    5.312
    11-01-2004

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MANNEN: Wat nou als ze verkracht is?!?

    Origineel gepost door BertvdG
    Geachte heer,

    Een dame heeft na een verkrachting geen vertrouwen meer in een mannelijke persoonlijkheid, doch dit kan bij elke dame verschillend zijn. De dame die ik ken heeft haar echtgenoot pas na een lange tijd verteld wat haar overkomen is, nadat zij geleerd heeft haar echtgenoot te vertrouwen.

    Bert
    wel vertrouwen in het huwelijk maar niet met degeen die je trouwt en dat huwelijk deelt

  8. #8
    Bijna Lid

    Reacties
    385
    27-04-2004

    Grover,

    Je bent erg oppervlakkig qua begrip voor anderen!!!

    liefs Asia

  9. #9
    Ben al voorzien!

    Reacties
    5.312
    11-01-2004

    Origineel gepost door asia107
    Grover,

    Je bent erg oppervlakkig qua begrip voor anderen!!!

    liefs Asia
    tuurlijk.. huwelijk draait om vertrouwen is het er niet dan is er niks. ik wil alles weten wat ik hoor te weten en een verkrachting ZEKER!! en als dat nog eens achter gehouden wordt met opzet!!!!!omdat ze niet gelooft in mijn liefde voor haar kan ze wat mij betreft oprotten zo simpel is het.

    dan kan je mij oppervlakkig noemen maar integendeel ik ga er juist dieper op in. oppervlakkig zijn de mensen die het tegendeel beweren.

  10. #10
    Gelukkig getrouwd

    Reacties
    6.706
    12-08-2003

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MANNEN: Wat nou als ze verkracht is?!?

    Jij hebt goed gesproken!!!

    Origineel gepost door BertvdG
    Geachte heer,

    Een dame heeft na een verkrachting geen vertrouwen meer in een mannelijke persoonlijkheid, doch dit kan bij elke dame verschillend zijn. De dame die ik ken heeft haar echtgenoot pas na een lange tijd verteld wat haar overkomen is, nadat zij geleerd heeft haar echtgenoot te vertrouwen.

    Bert