1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    124
    31-12-2010

    Van wat heb jij spijt en zou je de tijd voor willen terug draaien als het kon?

    Ik heb spijt dat ik afstand heb genomen van mijn vriendinnenkring ik koos voormezelf. Ik had geen keus, maar ik had het op een andere manier kunnen doen. kan niet meer terug, ik ben verder gegaan zij ook.

  2. #2
    On my way.

    Reacties
    8.291
    19-06-2009

    Ik heb spijt van elke zonde die ik ben begaan in de afgelopen jaren, als ik de tijd terug kon draaien had ik het anders aangepakt. Ik heb spijt dat ik al die jaren weg bleef rennen van de waarheid, al die jaren bleef ik me vastklampen aan het wereldse leven.

    Just wandering.


  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    7.466
    01-02-2006

    Spijt is een destructieve emotie.

  4. #4
    808

    Reacties
    2.289
    13-10-2007

    Breng me 5 jaar terug, ik doe die shit over. Beter.
    We sterven allemaal. Waarom je verbazen over iemands dood?

    -Ben best klaar met deze site

  5. #5
    Bijna Lid

    Reacties
    3.929
    27-02-2010

    Ik heb net mijn hele chocolade taart opgegeten. Ik had beter wat voor morgen moeten overlaten. Nu heb ik geen chocolade taart meer

  6. #6
    Bijna Lid

    Reacties
    8.732
    15-01-2009

    Spijt dat ik laks was in het omgaan met mijn tong. Onrecht dat ik andere heb aangedaan, is immens groot voor mijn gevoel.

  7. #7

    Reacties
    610
    18-08-2010

    Spijt van alles wat ik in het verleden heb gedaan, waarmee ik mn ouders vooral mn moeder veel pijn en verdriet mee bezorgd heb
    Spijt van bepaalde keuzes die ik gemaakt heb, zo kan ik nog uren doorgaan..

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    124
    31-12-2010

    Citaat Geplaatst door TrotseBerberse_ Bekijk reactie
    Ik heb spijt van elke zonde die ik ben begaan in de afgelopen jaren, als ik de tijd terug kon draaien had ik het anders aangepakt. Ik heb spijt dat ik al die jaren weg bleef rennen van de waarheid, al die jaren bleef ik me vastklampen aan het wereldse leven.
    spijt van je zondes is goed, de terugval is ernstig. pak je het nu anders aan als voorheen?

  9. #9
    Bijna Lid

    Reacties
    3.929
    27-02-2010

    Kijk, hmm, weetje, uhm niet dat ik alles weet ofzo, maar weten jullie wel wat spijt inhoudt? Het is niet zomaar met je tong zeggen: ik heb spijt van wat ik gedaan heb. Maar ook echt berouw tonen aan Allaah en verder niet meer zondes plegen (proberen dan)..

    Ja, ik zie jullie hier zitten, dus ik dacht hmm... whatever, bye.

  10. #10
    On my way.

    Reacties
    8.291
    19-06-2009

    Citaat Geplaatst door Verborgen_geluk Bekijk reactie
    spijt van je zondes is goed, de terugval is ernstig. pak je het nu anders aan als voorheen?

    Alhamdoellilah wel. De dingen die mij zijn overkomen in de afgelopen maand hebben mijn ogen geopend.

    Just wandering.


  11. #11
    Bijna Lid

    Reacties
    8.732
    15-01-2009

    Citaat Geplaatst door Snatch. Bekijk reactie
    Kijk, hmm, weetje, uhm niet dat ik alles weet ofzo, maar weten jullie wel wat spijt inhoudt? Het is niet zomaar met je tong zeggen: ik heb spijt van wat ik gedaan heb. Maar ook echt berouw tonen aan Allaah en verder niet meer zondes plegen (proberen dan)..

    Ja, ik zie jullie hier zitten, dus ik dacht hmm... whatever, bye.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    124
    31-12-2010

    Citaat Geplaatst door Momo_F Bekijk reactie
    Spijt is een destructieve emotie.
    nee dat hoeft niet persé zo te zijn, het is maar hoe je het bekijkt. destructieve emoties uit je bijv door woedde soort van zelfvernietiging.
    je kunt het ook positief bekijken en ervoor zorgen dat het niet meer gebeurd.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    124
    31-12-2010

    Citaat Geplaatst door Kosmonaut Bekijk reactie
    Breng me 5 jaar terug, ik doe die shit over. Beter.
    waarom 5 jaar terug? wat wil je beter doen wees concreter.

  14. #14
    Bijna Lid

    Reacties
    3.929
    27-02-2010

    Citaat Geplaatst door _______ Bekijk reactie

  15. #15
    Bijna Lid

    Reacties
    8.732
    15-01-2009

    Citaat Geplaatst door Snatch. Bekijk reactie
    You made me smile.

    Jeej +1 voor je OT.