1. #1
    **ANA**

    Reacties
    705
    13-01-2003

    MVC Premium MVC Premium

    Bloederige afscheiding

    Ik wou graag vragen of iemand dat heeft!! Of dat iemand weet wat dat inhoudt, is het iets ergd of zo??
    Dank jullie wel!!

    Groetjes van hayat

  2. #2
    **ANA**

    Reacties
    705
    13-01-2003

    MVC Premium MVC Premium
    afscheiding maar met bloed.. EEn slijmerige toestand maar met een beetje bloed erbij, het is al de tweede keer dat t gebeurt!

  3. #3
    **ANA**

    Reacties
    705
    13-01-2003

    MVC Premium MVC Premium
    ik ben wel 2 weken geleden ongesteld geweest

  4. #4
    Bijna Lid

    Reacties
    832
    12-05-2003

    Origineel gepost door hayatmetalsia
    afscheiding maar met bloed.. EEn slijmerige toestand maar met een beetje bloed erbij, het is al de tweede keer dat t gebeurt!
    Heb wel eens gehoord dat in de eisprong een beetje bloed kan vrijkomen maar niet veeeel...

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    10
    24-05-2004

    Messchien heb je clamadia - dus is je vent messchien vreemd gegaan

  6. #6
    Bijna Lid

    Reacties
    832
    12-05-2003

    Wat is clamadia?

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    28
    09-09-2004

    Origineel gepost door RealCasawia
    Een vorm van soa
    Volgens mij kan alleen een jongen dat oplopen als ik het niet mis heb wordt chlamydia ook wel een "druiper" genoemd en dat zegt al genoeg
    neej je hebt het helemaal fout het is ook schadelijk voor de vrouw zelfs zo schadelijk dat het kan een gevolg kan hebben dat ze geen kinderen meer kan krijgen omdat iets in het lichaam kapot gaat mohim het is schadelijk voor beide geslachten
    zoek maar op google typ in


    allah ie 7fad na

    m3a salama

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    445
    13-11-2002

    misschien was de sex te heftig?


  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    10
    24-05-2004

    He ik bedoel er niks mis mee Realcasawia, maar het kan wel zo zijn ze vraagt toch wat het kan zijn en ik geef antwoord wat het messchien kan zijn, zoek clamadia eens op dan zul je zien dat die verschijnselen er in voor komen, en als jij het beter weet dan geef je toch antwoord in plaats van comentaar te geven

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    10
    24-05-2004

    ja voor mij is dat normaal, ik geef antwoord op haar vraag als zij geen antwoord wilt dan plaats je geen topic maar dan ga je naar de huisarts aangezien jij hier helemaal niks vanweet want jij komt hier uit leggen dat het restjes zijn van ongesteldheid nou dan ben je echt dom en nog dommer van jou is dat jij verteld dat alleen een man chlamadia kan krijgen - ga toch andere dingen doen

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    10
    24-05-2004

    ha ha ha
    een idioot weet zelfs dat je nog een beetje bloed kan verliezen na je menstruatie dus dat is niet echt haar vraag , en zij is al 2 weken geleden ongesteld geweest, maar ja als jij het beter weet dan geef je haar toch antwoord, inplaats van ouwehoeren

  12. #12
    Bijna Lid

    Reacties
    832
    12-05-2003

    Origineel gepost door RealCasawia
    Een vorm van soa
    Volgens mij kan alleen een jongen dat oplopen als ik het niet mis heb wordt chlamydia ook wel een "druiper" genoemd en dat zegt al genoeg
    Ok dank je wel en mo7a ook.

    tita,,Zo een ziekte kan wel voorkomen hoor maar als je een beetje bloed als vrouw zijnde heb je echt niet zoiets engs.