1. #1
    Halal Haloef

    Reacties
    85
    17-04-2010

    Stel je zus is geen maagd meer

    Mannen wat nou als je hoort van je vrienden (bewijs ziet) dat jou zus of zusje geen maagd meer is. o.a foto's en beelden

    Hoe zouden jullie hier mee omgaan?

    Dames jullie ook wat nou als je hoort dat jou zus of zusje geen maagd meer is wat dan.

  2. #2
    Ait said.

    Reacties
    142
    01-01-2011

    Even serieus ik zou haar niet meer als een zus zien, maar als een vreemdeling. Ik zal haar wel sparen, en niets aan mijn broers vertellen, of ouders. Want dan zou ze echt onmenselijk gestraft worden. Ik spaar haar, omdat ze in het hiernamaals gestraft zal worden. Het is iets tussen Allah swt en haar, maar ik zou haar echt niet meer echt als zus beschouwen.
    Mientras haya vida, habrĂ¡ esperanza...

  3. #3
    Don't worry Be happy

    Reacties
    2.516
    28-03-2008

    Op dat moment ben ik dan vader, broers en moeder tegelijk. Moet je nagaan!

    "Verily, with hardship comes relief"(Qur'aan 94:6)


    http://kalamullah.com/Books/Dont%20Be%20Sad.pdf
    Voor de mensen die zich ongelukkig voelen of bedroefd zijn. Lees het boek don't be sad!


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    186
    17-02-2007

    Citaat Geplaatst door Younes-Utrecht Bekijk reactie
    Mannen wat nou als je hoort van je vrienden (bewijs ziet) dat jou zus of zusje geen maagd meer is. o.a foto's en beelden

    Hoe zouden jullie hier mee omgaan?

    Dames jullie ook wat nou als je hoort dat jou zus of zusje geen maagd meer is wat dan.

    Ik zou haar helpen en zoeken naar de beste oplossing! Haar afstoten is de laatste wat ik zou doen, iedereen verdiendt een tweede kans, niemand is immers perfect!!!!!!

  5. #5
    Halal Haloef

    Reacties
    85
    17-04-2010

    Citaat Geplaatst door Hussnieja Bekijk reactie
    Ik zou haar helpen en zoeken naar de beste oplossing! Haar afstoten is de laatste wat ik zou doen, iedereen verdiendt een tweede kans, niemand is immers perfect!!!!!!
    ben ik niet mee eens, op aarde hebben wij ook maar 1 kans

  6. #6
    Trotse Tagzenayt.

    Reacties
    44
    09-09-2010

    Citaat Geplaatst door Hussnieja Bekijk reactie
    Ik zou haar helpen en zoeken naar de beste oplossing! Haar afstoten is de laatste wat ik zou doen, iedereen verdiendt een tweede kans, niemand is immers perfect!!!!!!
    helemaal met je eens meid! Zou precies het zelfde doen zou der nooit laten vallen. Zou het wel erg jammer vinden dat zeker!

    Kijk niet naar de rijkdom, schoonheid of afkomst van de man. Maar kijk vooral naar zijn geloof! Want als dat goed is zal Allah wa ta3ala jullie Insha'allah doen slagen & een gelukkig leven laten leven.

    Allah ie rahmek 31'12'2010


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.110
    16-01-2003

    wat kun je aan doen aan iets wat als is gebeurt. Je had het beter kunnen voorkomen! Maar eerst zou ik de persoon pakken die de fotos heeft gemaakt. Die zou wensen dat hij nooit was geboren.l

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2
    30-12-2010

    Ik zal haar nooit meer aan kijken
    En wat nieuwe kans geven
    Ben je gek ofzo dit is niet iets kleins
    dit is een maagden vlies die je hebt en als je die kwijt bent
    saffi klaar ben je troep rotzooi!!

  9. #9
    x

    Reacties
    5.787
    25-12-2008

    Ik zou haar in ieder geval niet afstoten. Zij die dit wel doen zijn geen mensen. Het is toch geen vreemde van je man. Het is wel je zusje en ja, ze heeft een fout gemaakt. So what? Gewoon een goeie preek geven and go on with your life. Zij heeft het er ook wel moeilijk mee.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    38
    05-12-2010

    Citaat Geplaatst door Younes-Utrecht Bekijk reactie
    Mannen wat nou als je hoort van je vrienden (bewijs ziet) dat jou zus of zusje geen maagd meer is. o.a foto's en beelden

    Hoe zouden jullie hier mee omgaan?

    Dames jullie ook wat nou als je hoort dat jou zus of zusje geen maagd meer is wat dan.

    Ik zou ten eerste niet alles geloven wat mensen zeggen agie.

    En ik zou eerst met haar gaan praten, en als het echt zo blijkt te zijn.Haar dan vragen hoe het is gebeurd (misschien was het tegen haar wil gebeurd) en waarom ze zo iets heeft gedaan. En haar dan uitleggen dat wat ze heeft gedaan een hele grote zonde is en haar helpen zodat ze berouw gaat tonen aan Allah soebhanahoe wa ta3ala.

    Het blijft mijn zus of zusje en ik wil altijd het beste voor haar.

    Geweld helpt niet je moet alles met liefde doen en rustig met haar proberen te praten.

    Want anders word het alleen maar erger.

    Moge Allah ons allen leiden Incha'Allah.
    Forgive.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2
    30-12-2010

    Citaat Geplaatst door Oprecht Bekijk reactie
    wat kun je aan doen aan iets wat als is gebeurt. Je had het beter kunnen voorkomen! Maar eerst zou ik de persoon pakken die de fotos heeft gemaakt. Die zou wensen dat hij nooit was geboren.l


    Pardon je bedoeld je gaat je zusje dan pakken tog ??

  12. #12
    Thawayagetch.

    Reacties
    1.136
    27-10-2010

    Citaat Geplaatst door Younes-Utrecht Bekijk reactie
    Mannen wat nou als je hoort van je vrienden (bewijs ziet) dat jou zus of zusje geen maagd meer is. o.a foto's en beelden

    Hoe zouden jullie hier mee omgaan?

    Dames jullie ook wat nou als je hoort dat jou zus of zusje geen maagd meer is wat dan.
    Die mensen die zogenaamd bewijs hebben, die willen je zus/zusje d'r leven kapot maken.
    Ik zo er over praten, met haar. En vragen waarom ze het heeft gedaan, 't kan van alles zijn.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.110
    16-01-2003

    Citaat Geplaatst door volverdriet Bekijk reactie
    Pardon je bedoeld je gaat je zusje dan pakken tog ??
    nee de persoon die de fotos heeft gemaakt en ze laat zien

    me zusje zal gestraft worden door allah swt

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    186
    17-02-2007

    Citaat Geplaatst door Younes-Utrecht Bekijk reactie
    ben ik niet mee eens, op aarde hebben wij ook maar 1 kans

    Jij wil hiermee zeggen dat je geen fout mag/moet maken op deze aarde als mens

    Dit is onmogelijk wat jij zegt, er zit geen logica in. Allah swt is niet voor niets vergevingsgezind!!!

    Iedereen maakt wel eens fouten, of wil je nou zeggen dat jij nog maagd bent

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    215
    07-10-2008

    Citaat Geplaatst door Younes-Utrecht Bekijk reactie
    Mannen wat nou als je hoort van je vrienden (bewijs ziet) dat jou zus of zusje geen maagd meer is. o.a foto's en beelden

    Hoe zouden jullie hier mee omgaan?

    Dames jullie ook wat nou als je hoort dat jou zus of zusje geen maagd meer is wat dan.

    Het is niet mijn zaak of m'n zus ontmaagd zou zijn of niet.