1. #16
    Bring Islaam Back!

    Reacties
    484
    24-08-2004

    Origineel gepost door ghiezzoe
    Je weet vast ook wel dat iemand beschuldigen van Kufr een grote zonde is/
    Ach hou toch je Kwebbel! Deze naam kan ook gelijk aan de zwarte lijst worden toegevoegd

    http://forums.marokko.nl/showthread....hreadid=335443

  2. #17
    Loves sweet flowers

    Reacties
    3.196
    26-03-2004

    hehe, eindelijk zn ware identiteit.....

    thnx SsiSta!
    Citaat Geplaatst door القرآن الكريم

    وَمَن يَتَّقِ ٱللَّهَ يَجۡعَل لَّهُۥ مَخۡرَجٗا ٢..
    وَمَن يَتَّقِ ٱللَّهَ يَجۡعَل لَّهُۥ مِنۡ أَمۡرِهِۦ يُسۡرٗا ٤..


  3. #18
    Bring Islaam Back!

    Reacties
    484
    24-08-2004

    You're welcomme

    Dat soort ongedierte moet gelijk bestreden worden.

  4. #19
    Loves sweet flowers

    Reacties
    3.196
    26-03-2004

    hmmmm....liever niet schelden, anders zijn we even laag
    Citaat Geplaatst door القرآن الكريم

    وَمَن يَتَّقِ ٱللَّهَ يَجۡعَل لَّهُۥ مَخۡرَجٗا ٢..
    وَمَن يَتَّقِ ٱللَّهَ يَجۡعَل لَّهُۥ مِنۡ أَمۡرِهِۦ يُسۡرٗا ٤..


  5. #20
    do you SEE?

    Reacties
    899
    07-09-2004

    Luister eens mensen, ik weet niet voor wie jullie me aanzien maar ik heb sins enkele dagen terug nog NOOIT op dit forum gepost. Bovendien de Hadieth die ik hier heb geplaatst zijn van SAHIH al-Bukhari dus GA DE HADIETH ZELF LEZEN OF VRAAG HET AAN JULLIE (CYBER) IMAM.. GA NIET LOPEN ROEPEN DAT ZE GEFABRICEERD ZIJN OF ONWAAR ZONDER DAT JE DAT HEBT GECHECKT OF NAGEGAAN BIJ JE IMAAM. ER IS MAAR 1 sahih al-Bukhari...
    Ik vind het jammer dat mensen die doen overkomen alsof ze sterk met hun religie bezig zijn, niet eens de moeite nemen om de Ahadiieth te lezen. Het doet me pijn om te zien dat er zoveel onwetende moslima's (en moslims) zijn die alleen maar aannemen wat hun vaders, moeders etc.. zeggen over de Islam en zichr ER ZELF NIET IN VERDIEPEN....

    Ik heb de bewijzen gegeven (links naar de ahadieth op Islamicity). Wie wil geloven gelooft en wie niet wil (uit koppigheid of omdat de maatschappij zegt dat ze niet waar kunnen zijn of omdat ie te lui is om kennis te vergaren) die gelooft maar niet in Sahih_Bukhari.

    verder andere ahadieth SAHIH:

    Narrated 'Abdullah and Abu Musa

    The Prophet said, "Near the establishment of the Hour there will be days during which Religious ignorance will spread, knowledge will be taken away (vanish) and there will be much Al-Harj, and Al-Harj means killing."

    Narrated Ibn Masud

    I heard the Prophet saying, "There is no envy except in two: a person whom Allah has given wealth and he spends it in the right way, and a person whom Allah has given wisdom (i.e. religious knowledge) and he gives his decisions accordingly and teaches it to the others."


    Narrated Abu Huraira:

    I have memorized two kinds of knowledge from Allah's Apostle . I have propagated one of them to you and if I propagated the second, then my pharynx (throat) would be cut (i.e. killed).

    Narrated Ibn 'Abbas

    If you wish to know about the ignorance of the Arabs, refer to Surat-al-Anam after Verse No. 130:--Indeed lost are those who have killed their children From folly without knowledge and have forbidden that which Allah has provided for them, inventing a lie against Allah.They have indeed gone astray and were not guided.' (6.14)



    Origineel gepost door SsiSta
    Ach hou toch je Kwebbel! Deze naam kan ook gelijk aan de zwarte lijst worden toegevoegd

    http://forums.marokko.nl/showthread....hreadid=335443
    60:7. Het is mogelijk dat Allah liefde zal kweken tussen u en diegene van hen met wie gij in vijandschap verkeert; want Allah is Almachtig en Allah is Vergevensgezind, Genadevol.
    8. Allah verbiedt u niet, degenen, die niet tegen u om de godsdienst hebben gevochten, noch u uit uw huizen hebben verdreven, goed te doen en rechtvaardig te behandelen; voorzeker, Allah heeft de rechtvaardigen lief
    .

    do you see?

  6. #21
    do you SEE?

    Reacties
    899
    07-09-2004

    60:7. Het is mogelijk dat Allah liefde zal kweken tussen u en diegene van hen met wie gij in vijandschap verkeert; want Allah is Almachtig en Allah is Vergevensgezind, Genadevol.
    8. Allah verbiedt u niet, degenen, die niet tegen u om de godsdienst hebben gevochten, noch u uit uw huizen hebben verdreven, goed te doen en rechtvaardig te behandelen; voorzeker, Allah heeft de rechtvaardigen lief
    .

    do you see?

  7. #22
    Loves sweet flowers

    Reacties
    3.196
    26-03-2004

    kijk dit vertaling, van jouw site ghiezzoe, die klopt wel:
    Narrated Abu Said Al-Khudri:

    Once Allah's Apostle went out to the Musalla (to offer the prayer) o 'Id-al-Adha or Al-Fitr prayer. Then he passed by the women and said, "O women! Give alms, as I have seen that the majority of the dwellers of Hell-fire were you (women)." They asked, "Why is it so, O Allah's Apostle ?" He replied, "You curse frequently and are ungrateful to your husbands. I have not seen anyone more deficient in intelligence and religion than you. A cautious sensible man could be led astray by some of you." The women asked, "O Allah's Apostle! What is deficient in our intelligence and religion?" He said, "Is not the evidence of two women equal to the witness of one man?" They replied in the affirmative. He said, "This is the deficiency in her intelligence. Isn't it true that a woman can neither pray nor fast during her menses?" The women replied in the affirmative. He said, "This is the deficiency in her religion."

    Nederlandse versie:
    Het is overgeleverd dat Aboe Sa'ied Al Khoedrie zei: "De boodschapper van Allah verliet de Musalla op de dag van 'Eid al Adha of 'Eid al Fitr. Hij liep langs de vrouwen en zei 'O vrouwen! Geef in liefdadigheid, want ik heb gezien dat jullie de meerderheid van de Hel bevolken.' Zij vroegen, 'Waarom is dat zo, O boodschapper van Allah?' Hij antwoordde, 'Jullie vloeken regelmatig en zijn ondankbaar jegens jullie mannen. Voorwaar, ik heb nooit iemand meer tekort zien komen in intelligentie en religieuze verplichtingen gezien dan jullie. Een voorzichtige, gevoelige man kan door enkelen van jullie in dwaling worden gebracht. De vrouwen vroegen, 'O boodschapper van Allah, waarom is onze intelligentie gebrekkig en waarom geldt dit ook voor onze religieuze verplichting? ' Hij vroeg, 'Is de getuigenis (shahada) van twee vrouwen niet gelijk aan die van één man? 'Zij zeiden: 'Ja.' Hij zei, 'Dat is de tekortkoming in intelligentie.' De profeet vervolgde, 'Is het niet waar, dat een vrouw gedurende haar menstruatie niet kan vasten of bidden?' De vrouwen antwoordden, 'Ja.' Hij zei, 'Dat is de tekortkoming in haar religieuze verplichting.'" Overgeleverd door Boekhaarie, 304)



    maar de rest.......sorry...I don't buy that
    Citaat Geplaatst door القرآن الكريم

    وَمَن يَتَّقِ ٱللَّهَ يَجۡعَل لَّهُۥ مَخۡرَجٗا ٢..
    وَمَن يَتَّقِ ٱللَّهَ يَجۡعَل لَّهُۥ مِنۡ أَمۡرِهِۦ يُسۡرٗا ٤..


  8. #23
    do you SEE?

    Reacties
    899
    07-09-2004

    http://www.islamicity.com/mosque/sun...ml#003.031.151

    wat snap je hieraan niet en waarom denk jij dat dit geen sahih al-Bukhari is. Vraag je ook eens af waarom ik in godsnaam dit soort mooie ahadieth zou verzinnen over onze Profeet vzmh. Vraag je ook eens af waarom dit soort hadieth nooit worden verteld aan de mensen in Moskeeen....

    Salaam
    60:7. Het is mogelijk dat Allah liefde zal kweken tussen u en diegene van hen met wie gij in vijandschap verkeert; want Allah is Almachtig en Allah is Vergevensgezind, Genadevol.
    8. Allah verbiedt u niet, degenen, die niet tegen u om de godsdienst hebben gevochten, noch u uit uw huizen hebben verdreven, goed te doen en rechtvaardig te behandelen; voorzeker, Allah heeft de rechtvaardigen lief
    .

    do you see?

  9. #24
    do you SEE?

    Reacties
    899
    07-09-2004

    En jij denkt me te kennen.
    Ten eerste AmandaBeek is een Joden naam en is mijn internet cover-up. Ten tweede weet je dondersgoed dat ik niet lieg...
    Ten derde Ik BEN Moslima:
    Ashhadoe an laa ilaha illa Allah wa ashadoe anna Mohammadann rasoelo Allah. Niet dat ik iets hoef te bewijzen voor je. Weet dat iemand van Kufr beschuldigen een graote zonde is!. Ik ben ook nog eens Marokkaan en jullie kunnen dat gewoon niet aan (een Marokkaan die zich niet laat persen in een keurslijf , die haar mond niet laat snoeren en tegelijkertijd probeert een goede Moslima te zijn)

    Jij bent 1 van die Mods van Maroc.nl, de enige waar ik nog een heel klein beetje respect voor heb en je weet zelf wel waarom. 1 tip die ik je zou willen geven voor je functie op die site is "tawaasa bilhaqqi" dwz wees rechtvaardig. Jullie censuur op Maroc.nl zal echt niet lang duren. Er blijven steeds minder mensen over op jullie site! waarom? omdat alleen de hielen likkers en kontkruipers overblijven. Iedereen met een eigen mening of een mond die die van jullie overstemt wordt weggecensureerd.

    Over mijn beperkte kennis in de Islam dat zal best zo zijn, er zijn altijd mensen die meer weten dan ik of jij. Ik probeer echter wel mijn kennis te delen en tegelijk mijn kennis te vergroten. Dat heb ik jou nog nooit zien doen. Het enige wat jullie Mods doen is flut onderwerpen starten (en anderen hun zinnige bijdragen veranderen en bannen) op Maroc.nl en de jeugd afleiden van de belangrijke zaken in het leven Het Geloof. Misschien zie je het zelf als een onschuldig vermaak maar vergeet niet dat je een verantwoordelijkheid op je heb genomen door moderatotr te worden van die site. Ooit zul je verantwoording moeten afleggen over je daden...

    Salaam


    Origineel gepost door Asri
    Hahaha...geloof deze Wortel niet aka Amanda Beek. Ze doet zich voor als een moslima. Ze pretendeert ook alles te weten a.d.h.v. een paar ahadith in haar collectie. Met haar beperkte kennis over de islam probeert ze ook fatwa's uit te brengen.
    60:7. Het is mogelijk dat Allah liefde zal kweken tussen u en diegene van hen met wie gij in vijandschap verkeert; want Allah is Almachtig en Allah is Vergevensgezind, Genadevol.
    8. Allah verbiedt u niet, degenen, die niet tegen u om de godsdienst hebben gevochten, noch u uit uw huizen hebben verdreven, goed te doen en rechtvaardig te behandelen; voorzeker, Allah heeft de rechtvaardigen lief
    .

    do you see?

  10. #25
    do you SEE?

    Reacties
    899
    07-09-2004

    60:7. Het is mogelijk dat Allah liefde zal kweken tussen u en diegene van hen met wie gij in vijandschap verkeert; want Allah is Almachtig en Allah is Vergevensgezind, Genadevol.
    8. Allah verbiedt u niet, degenen, die niet tegen u om de godsdienst hebben gevochten, noch u uit uw huizen hebben verdreven, goed te doen en rechtvaardig te behandelen; voorzeker, Allah heeft de rechtvaardigen lief
    .

    do you see?

  11. #26
    Loves sweet flowers

    Reacties
    3.196
    26-03-2004

    Assalaamoe aleykoem,

    Die links zijn van de 99 schonen namen van Allah....

    Oja, hier kun je ook wat aan doen: voordat je tegen iemand praat, zeg dan Assalaamoe aleykoem, groet diegene eerst. En nadat je je dingen hebt gezegd, dan zeg je: wa aleykoemoe salaam, en niet alleen 'salaam' want je hoort de groet niet af te korten.

    Over je onderwerp, heb ik geen commentaar, alleen: ik geloof de ahadieth die er staan niet. Punt uit.

    Wa aleykoemoe salaam
    Citaat Geplaatst door القرآن الكريم

    وَمَن يَتَّقِ ٱللَّهَ يَجۡعَل لَّهُۥ مَخۡرَجٗا ٢..
    وَمَن يَتَّقِ ٱللَّهَ يَجۡعَل لَّهُۥ مِنۡ أَمۡرِهِۦ يُسۡرٗا ٤..


  12. #27
    Tralala lalalalalala

    Reacties
    208
    08-05-2004

    Origineel gepost door Flower_Girl
    Assalaamoe aleykoem,

    Die links zijn van de 99 schonen namen van Allah....

    Oja, hier kun je ook wat aan doen: voordat je tegen iemand praat, zeg dan Assalaamoe aleykoem, groet diegene eerst. En nadat je je dingen hebt gezegd, dan zeg je: wa aleykoemoe salaam, en niet alleen 'salaam' want je hoort de groet niet af te korten.

    Over je onderwerp, heb ik geen commentaar, alleen: ik geloof de ahadieth die er staan niet. Punt uit.

    Wa aleykoemoe salaam
    Geloof je niet in deze sahih ahadith?!
    Dan ben je volgens de soennieten een kafir.

    It's as simple as that.

  13. #28
    Loves sweet flowers

    Reacties
    3.196
    26-03-2004

    Styx, ........
    Germen, of whoever je bent: whatever..
    Citaat Geplaatst door القرآن الكريم

    وَمَن يَتَّقِ ٱللَّهَ يَجۡعَل لَّهُۥ مَخۡرَجٗا ٢..
    وَمَن يَتَّقِ ٱللَّهَ يَجۡعَل لَّهُۥ مِنۡ أَمۡرِهِۦ يُسۡرٗا ٤..