1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    25
    28-02-2002

    goedkeuring om te trouwen?

    ik ben een nederlands meisje en ik heb met een marokkaanse jongen... stel we willen met elkaar trouwen... moeten zijn ouders mij dan eerst goedkeuren? en moet hij met zijn ouders de hand bij mijn ouders komen vragen... en moet ik moslim worden? ik hoop dat iemand mij deze antwoorden wilt geven! xxxxxxxxkeshiaxxxxxxx

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    25
    28-02-2002

    als ik moslim wordt doe ik dat ook voor mezelf1 ik ben er best goed over aan het nadenken... ik praat er ook veel met mijn vriendinnen over.. die zijn ook marokkaans! ik zou het nooit doen omdat mijn vriend dat wilt... zoiets moet je zef ook echt willen... en ik denk dat ik het wil!

  3. #3
    ALLAHOE AKBAR

    Reacties
    533
    13-04-2002

    Je moet geen moslim worden voor je vriend. Je moet moslim worden voor ALLAH . Moslim worden is niet iets wat je kan worden van de een op de andere dag het vergt veel tijd,veel inspanning, en je moet het met je hart doen. En ik hoop voor jou dat het je lukt, dat je een goede moslima wordt en dat de familie van je vriend je zal accepteren. Moge ALAH je belonen voor je intresse in de islam

    wa salaam

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    25
    28-02-2002

    ik heb met mijn vriend erover gepraat! 1ding wil ik ff duidelijk maken.... hij heeft nooit tegen mij gezegd word moslim!! ik zelf heb daar voor gekozen! mijn vriend zegt ook wordt geen moslim voor mij... je moet geloven! en dat doe ik! hij zegt ook al ben je geen moslim, ik hou van je! om wie je bent en niet om je religie! ik heb ook gevraagd of zijn ouders er problemen mee zullen hebben... hij zegt of ik nu met een meisje uit een ander dorp trouw of uit een ander land... dat is allemaal hetzelfde! ik hou van jouw en trouw hoe dan ook met jouw! dat zegt die!