Gebruik je het?
Zo ja, wat gebruik je aan make up en waarom?
Zo nee, waarom niet?

Gebruik je het?
Zo ja, wat gebruik je aan make up en waarom?
Zo nee, waarom niet?
Ja, mascara, Rouge...
Omdat ik het gewend ben, waarom ik er ooit mee ben begonnen omdat ik mijn zussen het zag doen..
en jij?
Het vinden van Geluk is je houden aan de richtlijnen van ALLAH

Ik ben eindelijk van mijn make-up-verslaving af! Voorheen kon ik niet zonder, ik moest altijd mascara en oogpotlood op!
Nu doe ik alleen wat voor onder me ogen en heeeel soms rouge.. Maar het scheelt tijd, ik sta ruim 20 minuten later op!![]()
Nop, nooit gebruikt. Oorspronkelijk was dit zelf niet Islamitisch gericht, omdat ik niet wist dat het haraam is. Heb van mezelf lange gekrulde wimpers, egaal huidje, rode wangen en rode lippen (Alhamdoulilah). Het enige wat ik opdoe is vaseline.
Meerdere gebruikers (lees: persoonlijkheden)
Ben heel laat begonnen met make-up. Was 20 toen ik mijn eerste mascara kocht ahahaha.
Ben niet van het dagelijks make-up dragen....ook geen mascara.
Maar als ik dat wel doe dan is het meestal mascara, wat rouge en een kleurtje op delippen.
ik zeg jullie eerlijk dames, als ik geen mascara draag of oogpotlood, heb ik t gevoel dat me ogen klein lijken, dat is missch nie waar en waarschijnlijk stel ik me zwaar aan wat dat betreft want heb best grote ogen van nature
maar zonder blush door t leven?? dat kan echt niet, ik ben echt spierrrrrrrwit.. als ik niks op heb denkt iedereen dat ik ziek ben![]()

- Mascara, oogpotlood en een beetje blush.
I have curves, so I'm fat. If I wear makeup, I'm fake. If I like to get dressed up, I'm a hoochie. If I say what i think, I'm a bitch. If I cry sometimes, I'm a drama queen. If I have guy friends, I'm a slut. If I stand up for myself, I'm mouthy. Seems like you can't do anything now a days without being labeled.. So what, go ahead and label me, see if i give a shit. ©
Sport jij ook? Doe mee: http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4620317